Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo otin tuossa päikkärit ja ei enää sen jälkee tullu verta eikä oo kipuja muuta ku alaselkä :D söin omenan ja tuli sellanen etova olo. :D

Perhonenz ei se lääkäri kommentoinut mitään vauvan sykkeeseen? Onko tuo 300 oikein kirjoitettu vai kirjoitus virhe? Eikö se ole älyttömän korkea.. Hyvä ettei siellä ole näkynyt mitään poikkeavuuksia, toivotaan että vuoto jakivut on ihan harmittomia :)

mä ite keksin 300. :D ei se mistää sykkeestä puhunut muuta ku että siellä se näkyy ja näytti kuinka se hakkas. Mulla on perjantaina yksityisellä käynti niin sitte kysyn tarkempia tietoja :) ja saan sen kuvan myös mukaa :)

Hyvä että kaikki oli hyvin perhonenz :)
Mä mietin oonko onnistunu hankkimaan jonkun vatsapöpön itelleni muutaman päivän ollu ihan hirveä olo ja viime yö meni valvoessa vai voiko oireilut tulla näin puskista.Tänä aamuna piti kiireellä juosta vessaan muttei mitään tullu kuitenkaan, ei ees yökityttäny. Kokoajan pala kurkussa, eikä tee mieli yhtään mitään syyä potkii vastaan jo pelkkä ajatus :wtf: onneks on saikulla jo valmiiks nii voi rauhassa viettää päivän peitonalla.

Näkeekö muut painajaisia? Ite harvoin muistan unia aamulla mut ennenkun plussasin näin jo ihan outoja unia, nyt sama jatkuu ja nään painajaisia herää aina paniikkiin kun tuntuu niin todellisilta. Sitähän ei tiedä onko vaan sattumaa, kiinnittää vaan huomion kun ei normaalisti muista mitään unia. :)

Syvissävesissä mä näin esikoisen raskausaikana kauheita painajaisia koko ajan.

Täällä viikon verran vaivana väsymys. Pojat onneksi nukkuu yöt 12-13h kun lomalla ollaaan. Nukun joka päivä päiväunet, unta riittää.. ajoittain huonoa oloa ja rinnat edelleen (nännit) kosketus arat.

Syvissävesissä, mä olen kanssa nähnyt painajaisia, tai muuten omituisia unia...

Mulla etominen riippuu vähän päivästä. Välillä ihan hirveää, ja tuntuu että pala kurkussa kokoajan. Välillä taas ihan hyvä olo. Syödä pystyy vain pienen määrän kerrallaan, mutta syödä joutuu 2-3h välein. Jos ei syö, niin menee olo tosi heikoksi. Mulla oli alussa aivan järkyttävä turvotus pallean kohdalla, mutta nyt näyttää olevan pahin ohi (-koputtaa puuta-).

mä ite keksin 300. :D ei se mistää sykkeestä puhunut muuta ku että siellä se näkyy ja näytti kuinka se hakkas. Mulla on perjantaina yksityisellä käynti niin sitte kysyn tarkempia tietoja :) ja saan sen kuvan myös mukaa :)
No minä jo aattelin, et hyvänen aika sentäs mitkä sykkeet on ollu jos 300 paukuttanu :D :D

Täällä kans ilta/yö pahoinvoiva ja alavatsa juilii julmetusti ainaku yrittää käyä nukkumaan, tiiä sitte mitä touhuaa.. Ruokahalut on täysin kadonnu, saa taistella itsensä syömään.. kylmät menee vähä helpommin, esim. Jääkaappi kylmä vesimeloni on pelastus :D

Hajut ottaa voimakkaasti nenään, saa nähä mitä töistä maanantaina tuleeku pitäs koko päivä olla ruoan kanssa tekemisissä.. :S

Loma vois vähä jatkua vielä...

Nyt alko kahvi tökkiä. Tavallisesti voisin juua pannullisen kahvia ja nyt riitti mukillinen.

Täällä mennään aika oireita ainakin vielä (sama homma esikoisen kanssa) ainut mikä nyt on ollu nii aivan jäätävä väsy koko ajan.. Vaikka nukun kin joka yö vähintään 8-9h ja hyvin oonki nukkunu.. Mitään painajaisia ei oo ollu paisti sillon heti esikoisen syntymän jälkeen heräsin melkeen joka yö ettimään pikkusta vaikka nukku vieressä omassa sängyssä :laughing021

Väsymys on saapunut tännekin. Esikon päiväuniaika menee nykyään itselläkin nukkuessa. Iltaisin nukahtelen sohvalle ennen aikojaan. Alkaa kotikin näyttää siltä, että mamma se vaan aina nukkuu :/

bjorkm: mulla kanssa iho kukkii :/ tai itse asiassa selkä on täynnä finnejä :(

Ja nyt on tissit kasvanut viime aikoina ihan mielettömästi :o no mies ei ainakaan valita :D

Miulle tulee kauheen paha olo jos nälkä yllättää.. Eli maha on ihan tyhjä mut silti oksettaa ihan älyttömästi. Eikä mitää tuu ikinä ylös. Oli vähän vaikeeta olla yövuoroissa, pitkin mennä salaa työkaverilta vessaa kakomaan, ku en vielä töissä halua kertoa :D

Sama oire täällä. Ruokailuvälit täytyy pitää tosi lyhyinä, ettei tuu huono olo.

Takaisin