Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Todella surullista syysmorsian, ettei pikkuinen jaksanut pidempään <3 voimia jatkoon!

Kiitos kaikille <3
Onneksi olin kertonut äidilleni, niin hänkin osasi tukea vaikka vain puhelimessa puhuttiin. Ja mies on onneksi kotona eikä missään työreissulla. Esikoisen takia on pakko tsempata vaikka tuntuukin kuin musta ois imetty kaikki energia ja haluais vaan käpertyä hetkeksi suremaan. Onneksi meillä kuitenkin on tuo esikoinen, suru olisi varmasti vielä monin kerroin voimakkaampi jos näin olisi käynyt ekan lapsen kohdalla.
Hyvää jatkoa teille ja onnea odotukseen! Mä vähitellen poistun porukasta.

Olen tosi pahoillani Syysmorsian <3 aivan tuli oma vuodentakainen kokemukseni mieleen, paljon voimia :(

Meillä tänään eka ultra, viikot nyt 8+5 viimeisistä menkoista laskettuna. Ultrassa ei näkynyt mitään. Lääkäri sanoi että ehkä joku pieni täplä on ja ehkä erottuu tiheämpi syke kuin omani, mutta varmaksi ei voinut sanoa. Eikö tässä vaiheessa nyt pitäisi jo näkyäkin?

Ninski no kyllä pitäisi..
Ultraavatko uudelleen? Ultrasko ihan sisäkautta?

Mulla viikkoja tosiaan 6+1 ja tämmöinen oli näkymä ultrassa! Outoa Ninski89 jos ei näkynyt mitää :o

Liitteet

• mötti.jpg
    mötti.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 103
Olen ollut tuolla helmikuisissa kun menkkojen mukaan la olis ollut 4.2. Tänään kuitenkin ar-ultrassa alkio vastas rv7+2 (luulin et ois 6+4) ja la siirtyi 29.1.
Jännäääääää...toivottavasti kaikki sujuu tällä kertaa hyvin ja päästään yli nt:t ja muut kunnialla...

No lääkäri sanoi vaan että ehkä on raskausmateriaalia. Mitää se ei sanonu varmaksi. Alakautta ultras ja ensi viikolla katotaan uudestaan. Ite terkkari kyllä suositteli yksityisellä käyntiä, on kuulema paremmat laitteet. Tympii tämmönen epätietoisuus.

No lääkäri sanoi vaan että ehkä on raskausmateriaalia. Mitää se ei sanonu varmaksi. Alakautta ultras ja ensi viikolla katotaan uudestaan. Ite terkkari kyllä suositteli yksityisellä käyntiä, on kuulema paremmat laitteet. Tympii tämmönen epätietoisuus.

Mä kävin viimeraskaudessa terveyskeskuksessa ultrassa 11+ viikolla ja se laite oli ihan hirvee. Ei siitä saanu mitään selvää, vaikka yksityisellä 7 ja 8 viikolla ihan selvät näkymät. Ne lähetti mut sieltä tk:sta kättärille kun ei siitä saanu tihrustamallakaan selvää. Että suosittelen käymään yksityisellä jos vaan mahdollista ihan oman mielenrauhan takia :) jos kaikki onkin hyvin niin et stressaa tai jos käy huonosti niin pääsee työstämään aikasemmin eikä tarvii elää epätietoisuudessa :)

Näin täytyy varmasti tehdä. Jäi vähän huono maku siitä lääkäristä muutenki. Neuvolantäti oli kyllä tosi mukava.

Takaisin