Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin se varmaan riippuu klinikasta. Meillä meni yöunet kun pelättiin mm tuulimunaa. Mies teki varauksen keskellä yötä seuraavalle päivälle mihin oli mahdollista netissä silloin varata. Siinä ei ehtinyt pohtia kuluja, piti vaan päästä mahd pian :) Ultran teki lääkäri, siksi hinta suolainen.

Siihen perhe-arten hintaan tulee toimistomaksu päälle, oisko ollu Lahdessa 12 ja Helsingissä 14€. Mut ei paha hinta silti vrt lääkäreiden hintoja! Toki sit esim 4d ultra kätilön ja lääkärin tekemänä on ihan eri kun kätilö ei osaa kattoo rakenteita samanlailla, ja meille sanottiinkin tuolla artessa että kätilön tekemänä se on enemmänkin hupia ja vauvaan tutustumista :) jos siihen 4d ultraan menisin niin ehdottomasti menisin lääkärin tekemänä sen, alkuraskaudessa sillä ei kai niin ole merkitystä :)

Lahdessakin toimistomaksu 14€. Nimim. kävin maanantaina :D Suosittelen lämpimästi tota Perhe-artea, siellä on (ainakin Lahdessa) ihanat kätilöt :) Aiemmin olen käynyt Koskisella varhaisultrassa, ja maksanut itseni kipeäksi siitä, mutta ihan samat hommat oli nyt kätilön kanssa.

Me varattiin tää toinen ultra Perhe-arteen, ekasta käytiin klinikalla jossa raskaus saatiin alkuun ja hintaa oli 101,50 kela korvausten jälkeen, että ei sekään paha hinta ollut :)

Katsoin kyseisen paikan hinnastosta, että ar-ultra oli 60 euroa, mutta lääkärinpalkkio ym. tulee sitten siihen päälle vielä eli hinta kohoaa reippaasti yli 120 euroon? Vai oletko saanut todellakin 70 eurolla koko käynnin?

Maksoin Helsingissä perhe-artessa noin. 80€ ja kätilö teki sen

Mulla on nyt huomenna kunnallisen kautta ar-ultra. :) Nyt kasassa 7+5 ja toivotaan, että pikkuinen on pysynyt matkassa ! :)

Mikä prkl siinä on, ettei noi yksityiset pysty laittaa nettiin suoraan palvelujensa hintoja kokonaisuudessaan??? Oon nyt selvitellyt hintoja E-P:lla ja näköjään soittamallakaan ei saa koko hintaa välttämättä selville. Arviot on ollu, että 200 eurolla pitäis päästä, mutta tarkkoja lukuja ei pystytä antamaan. Huh huh ja wtf! Kyllä tulee Lääkärihinta.fi -palvelu tarpeeseen, kun sinne vielä sais päivitettyä nuo ultra-jutut... Mun puolesta se perhe arte sais laajentaa koko maahan edulliset palvelunsa! :smiley-angry017

No, turhautumiseni odotteluun loppui, kun sain peruutusajan tälle päivälle. Pelkoni kävi toteen ja vaistoni oli oikeassa: alkion kehitys oli loppunut noin pari viikkoa sitten eikä sykettä löytynyt. (tähän surullinen hymiö jota en saa puhelimella) Jos jotain hyvää, niin onneksi pääsin tarkistamaan asian nyt, enkä odottanut 2vk että oisin päässyt neuvolaan kuuntelee sydänääniä...

Suuret pahoittelut ja voimia jatkoon syysmorsian :sad001:Heartred

Kauheita uutisia Syysmorsian! :'( tosi hurjasti voimia ja isot pahottelut! ❤

Syysmorsiamelle paljon voimia, olen todella pahoillani :( ♡ voi kun ei olis aavistus pitänyt paikkaansa!

Pahoitteluni Syysmorsian, surullisia uutisia :( Toivottavasti on läheisiä lähellä kenen kanssa käydä läpi ja kerätä voimia.

Takaisin