Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän hyvin et noi unet säikäyttää ja haluu varmistua että kaikki on ok! Tsemppiä huomiselle!! Monelta sulla on aika?
Mä näin esikoisen aikaan unta just ennen nt-ultraa että hällä on joku sairaus. No mentiin ultraan ja kaikki näytti hyvältä kunnes tuli soitto parin pvän päästä sikiötutkimusyksiköstä että on suuri riski kromosomi poikkeavuuteen. Loppujen lopuksi kuitenki saatiin tietää että on terve ja terveenä syntyi :)
Perhe-Arte Lahdessa ja stadissa. Maksaa about 70 e.
Mulla ei oo henk. koht. kokemusta, mutta eikös siellä ultraa kätilöt ja sen vuoksi hinta on halvempi? :)Katsoin kyseisen paikan hinnastosta, että ar-ultra oli 60 euroa, mutta lääkärinpalkkio ym. tulee sitten siihen päälle vielä eli hinta kohoaa reippaasti yli 120 euroon? Vai oletko saanut todellakin 70 eurolla koko käynnin?
Mulla ei oo henk. koht. kokemusta, mutta eikös siellä ultraa kätilöt ja sen vuoksi hinta on halvempi? :)
Katsoin kyseisen paikan hinnastosta, että ar-ultra oli 60 euroa, mutta lääkärinpalkkio ym. tulee sitten siihen päälle vielä eli hinta kohoaa reippaasti yli 120 euroon? Vai oletko saanut todellakin 70 eurolla koko käynnin?