Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin tänään (Rv 8+2) kättärillä sisätautilääkärillä Klexane-hoidon takia. Siellä labrojen lisäksi kätilö ultrasi. Oli ihana nähdä kasvanut pikkuisemme ja sydän, joka pumppaili. Tuli taas niin onnellinen ja helpottunut olo. Kaikki sujuu!

Ihana lukea näin paljon hyviä uutisia. Onnittelut kaikille. Itsellä viikon päästä np-ultra, taidan malttaa odottaa sinne asti.

Ymmärrän hyvin et noi unet säikäyttää ja haluu varmistua että kaikki on ok! Tsemppiä huomiselle!! Monelta sulla on aika?
Mä näin esikoisen aikaan unta just ennen nt-ultraa että hällä on joku sairaus. No mentiin ultraan ja kaikki näytti hyvältä kunnes tuli soitto parin pvän päästä sikiötutkimusyksiköstä että on suuri riski kromosomi poikkeavuuteen. Loppujen lopuksi kuitenki saatiin tietää että on terve ja terveenä syntyi :)

Päätin kuitenkin vielä malttaa mieleni ja mennä sillä rahalla kylpylään rentoutumaan:D

Mä sain myös lähetteen neuvolasta ar-ultraan ! :) Jeij tiistaina selviää sitten vähän viikotkin :)!

Olin tänään alkuraskauden ultrassa, oli aika jännittävää! Nyt menossa 7+ ja hyvältä näytti :) Edellinen raskaus meni mulla kesken rv 10, joten ei ole uskaltanut ollenkaan iloita vielä, mutta nyt päätettiin maksaa tää ultra. Ja kun sen sykkeen näki ja kuuli, niin ihan huikeaa...

Paljonko olette maksaneet ar-ultrista? Tänään soitin Mehiläiseen, niin n. 200 euroa oli hinta. Aika suolainen…Onko Etelä-Suomessa jossain halvempia?

Bea, tuota luokkaa on myös Diacorissa, olisko ollu 180€. Itse käväistiin siellä 6+5, kun oma lääkäri hedelmällisyysklinikalla oli lomalla. Jotain 180€ on sielläkin ultravastaanotto, kun tsekattiin taas 7+2 ja 9+1 (IVF raskauksissa kasvu ei välttämättä normaalia ja suoraviivaista) (sivullisen kommentti tuolta marraskuisista)

Perhe-Arte Lahdessa ja stadissa. Maksaa about 70 e.

Katsoin kyseisen paikan hinnastosta, että ar-ultra oli 60 euroa, mutta lääkärinpalkkio ym. tulee sitten siihen päälle vielä eli hinta kohoaa reippaasti yli 120 euroon? Vai oletko saanut todellakin 70 eurolla koko käynnin?

Katsoin kyseisen paikan hinnastosta, että ar-ultra oli 60 euroa, mutta lääkärinpalkkio ym. tulee sitten siihen päälle vielä eli hinta kohoaa reippaasti yli 120 euroon? Vai oletko saanut todellakin 70 eurolla koko käynnin?
Mulla ei oo henk. koht. kokemusta, mutta eikös siellä ultraa kätilöt ja sen vuoksi hinta on halvempi? :)

Mulla ei oo henk. koht. kokemusta, mutta eikös siellä ultraa kätilöt ja sen vuoksi hinta on halvempi? :)

Joo juurikin niin. En itse ole käynnyt mutta moni muu etelä-suomesta ja päälle tulee vain toimistomaksu joka on about 15 e. Kätilö ultraa :)

Missä siellä lukee lääkärinpalkkio? Kätilö kyllä siellä ultraa yleensä :)

Nykyhinnoista en tiiä, mutta mä kävin esikoisen aikaan gynellä Mehiläisessä ja 99€ lasku sisälsi toimistomaksun lisäksi ultran ja papakokeen, jonka osuus oli yli 50€ koko potista. Mä en siis varannut mitään pelkkää ultraa vaan ihan perusgynekäynnin jonka yhteydessä tsekattiin tilanne. Taisin maata lääkärin petillä tunnin, kun hän oikeen innostu sekä ultraamisesta että kaikkien kuvassa näkyvien juttujen selittämisestä ummikolle. Hauska mies oli! :)

Takaisin