Raskaaksi 2016

liviamuru, jos seuravaat menkat olis alkamassa sun lämpö laskisi normaaliksi :) Katsotaan, miten käy!

Niin, luulen tosin kyllä että tämä on ihan vaan mun mielikuvitusta ja kroppa sekasin ehkäsyn lopettamisesta. :)

Heippa!

Liviamuru: kuinka paljon sen lämmön pitäisi olla koholla että merkkaisi raskautta, itseäni viluttaa mutta enpä ole hoksannut lämpöä mitata..:oops:

Lämpö 36,8.mitä nyt sitten merkitsee..vähän koholla.. Mutta voi johtua kyllä flunssastakin.

Mun perus lämpö on sen n 36.5 ja esikoisen raskaudessa se huiteli siinä 37 vähä yli, mut en tarkkaa lukemaa muista et mikä se oikeasti on. Mut ihan tavallista että lämpö kohoaa silloin :) Muistaakseni aamulämpö!

Mulla normi lämpö päivisin noin 36,4. Iltapäivällä ku mittasin tänään oli 37,1. Ei oo edes flunssaa tai mitenkään kipeä olo...

Pätkis dpo 7

Huomenta!

Olen pahoillani Tiiamariia

Eilen nipisteli lujaa tuolta alavatsasta, kyllä sitä nyt kyttää jokaista oiretta kun on oikeaan aikaan liikkellä... Flunssa vielä kiusaa tässä ja nenä aamulla aivan tukossa. Vähä luulosairasta puuhaa.. Mieskin sanoi, että odota vaan nyt ihan rauhassa..mutta helpompi sanoa kun tehdä. :happy:

Nyt kysynkin koska aikaisintaan täällä on joku plussanut ja mikä oli dpo silloin? Nyt vasta dpo 8 ja esikoisesta sain himmeän plussan kun siirrosta oli kulunut 10 päivää. Oliko se sitten dpo 10? Mutta esikoinen tosiaan onnistui hoidoilla IVF, että nuo kai vähän eroaa siksi:wideyed:

Ihanaa perjantaita kaikille..Ja alkavaa viikonloppua :3some

Mun normilämpö on aika alhainen 36,1 ja nyt 37 oli tänä aamuna. Rintoja nipistelee mutta ei ole kipeytyneet :meh:

T. Enisa dpo 8/27

Huomenta!

Olen pahoillani Tiiamariia

Eilen nipisteli lujaa tuolta alavatsasta, kyllä sitä nyt kyttää jokaista oiretta kun on oikeaan aikaan liikkellä... Flunssa vielä kiusaa tässä ja nenä aamulla aivan tukossa. Vähä luulosairasta puuhaa.. Mieskin sanoi, että odota vaan nyt ihan rauhassa..mutta helpompi sanoa kun tehdä. :happy:

Nyt kysynkin koska aikaisintaan täällä on joku plussanut ja mikä oli dpo silloin? Nyt vasta dpo 8 ja esikoisesta sain himmeän plussan kun siirrosta oli kulunut 10 päivää. Oliko se sitten dpo 10? Mutta esikoinen tosiaan onnistui hoidoilla IVF, että nuo kai vähän eroaa siksi:wideyed:

Ihanaa perjantaita kaikille..Ja alkavaa viikonloppua :3some

Mun normilämpö on aika alhainen 36,1 ja nyt 37 oli tänä aamuna. Rintoja nipistelee mutta ei ole kipeytyneet :meh:

T. Enisa dpo 8/27
Mä plussasin dpo9. :)

Mä plussasib ekasta vasta joku rv 4+3, tokasta dpo 10.. :)

Dpo 11. Tilastollisesti hedelmöittyny munasolu kiinnittyy dpo 8 ja siitä pari päivää ennenkun hcg nousee kunnolla. :)

Oi Kiitokset kaikille, täytyy siis kärvistellä vielä pari päivää...mietin että jos sunnuntaina testaisi :)

Enisa mä testaan kans sunnuntaina vaikka toi testi poltteleeki tuolla kaapissa. Mulla nyt varmaan dpo 8-9. Ihmeellisiä kipuja ja nipistelyjä tuntuu kohdussa koko ajan.

Mä testasin tällä vkolla tiistaina kun oli dpo12 että näkyiskö edes haamua ni puhdas nega oli. Varmasti nyt vkonloppuna alkaa menkat.

Kp28/29, dpo15 ja yk3.

Taidan oottaa sitkeesti että ne menkat vaan alkaa. Edellisellä kiekalla testailin jo ajoissa ja kierto oliki vaan venyny 33 päivään silloisen normaalin 27 pvän sijasta. Meni testejä ihan hukkaan. Keskiarvolla pitäis tädin huomenna tulla, mutta jos nää kierrot on nyt pysyvästi pidentyny niin ei ennen ens vkon puoltaväliä oo mitään odotettavissa.

Mulla dpo12 näkyi nyt ja esikoisesta plussasin nii digi näytti 3+. Menkat oli sillon 4pv myöhäs mutta ovis oli ollu aiemmin.

Se on yksilöllistä, miten hormonit nousee kullakin, joten jos jaksatte odotella edes sinne dpo12 niin hyvä. Tiedän, että sitä malttamattomana tulee sorruttua testien kanssa, mutta sitten ei pidä heittää hanskoja tiskiin, jos tulee nega liian varhaisen testaamisen takia. Monella kuitenkin lupaavat oireet.

Me taas päästään tänään mukaviin puuhiin. Ovistesti melkein positiivinen, ja tallettelut voi alkaa muun lystinpidon ohella :) Olisipa tämä nyt se meidän tärppikierto, vaikka noita välivuotoja tuossa olikin sekoittamassa!

Plussatuulia jokaiselle tahoillaan!

Tuulia kp15

Plussatuulia kaikille! :) mä oon päättäny et testaan vasta kun menkat on oikeesti myöhässä. Itellä säännöllinen kierto 28 päivää ollut ainakin tähän asti.

Mä oon niin hitsin malttamaton että sunnuntaina testaan..kiva että on muitakin. vaikka tiedän että parempi olisi kyllä odottaa sinne tiistaihin milloin on se dpo 12. :grumpy:

Ihailen sua Tiiamariia kun maltat odottaa. :joyful:
Tuulia onnea talletteluihin ja tärppionnea:sign17:Heartpink

Mun kierto 27 päivää, ja kellontarkka on.:happy:

Moi!
Mahtuuko tänne mukaan? Vaikea uskoa, että tämä päivä koitti, että voin vihdoin sanoa, että me yritetään lasta! Olen siis 28-vuotias ja ensimmäinen lapsi olisi toiveissa. Sain juuri tietää, että jään piakkoin työttömäksi, joten hieman yllättäenkin päädyttiin siihen, että nyt voisi olla sauma meidän pikkuiselle. Yritystä takana hurjat kolme päivää :D nyt kp 8/29, joten ensi viikolla toivottavasti ystäväni ovulaatio vierailee. Pakko myöntää, että vähän jopa pelottaa tämä projektin aloitus... :)

Takaisin