Oireet

Täällä pahaolo alkaa nostaa päätään... Nyt rv 5+6. Aamulla alkoi heti kun nousin ylös, onnexi ei vielä oksennusta ja sain jotain syötyä ja olo helpotti. Nyt töissä huomaan kun rupee nälkä tulemaan niin huono-olo alkaa taas...:hungover:

Täällä ruokahaluttomuus jatkuu.. Oikein joutuu taisteleen, et saa jotain suusta alas.. Ja kun jotain saa syötyä niin alkaa närästää..

Huh, tuota närästystä en odota yhtään! Mulla oli edellisellä kerralla niin, että mikään ruoka ei oikein sulanut. Että aamulla syödyn ruuan pystyi vielä alkuillasta oksentamaan lähes sellaisenaan...

Mulla aaltoilee ruokahalukin :D Välillä ei tee mitään mieli ja yhtäkkiä iskee hirvee himo. Mitään ns "normaalia" ruokaa ei tee kyllä mieli, täytetyt patongit on ehkä tällä hetkellä mieluisin vaihtoehto.

Miumaulle tsemppiä! ❤️

Tänään on ollu voimakkaita repäisykipuja ja vihlomisia oikealla lonkasta nivusiin. Aikasemmin ei vielä ole ollut. Hyvin pienestäkin liikkeestä tulee ja välillä riittää vain sama asento liian kauan. Voi olla, että eilinen perunamaan lapiointi antoi kipeät lihakset, jotka edes auttavat näitä kipuja voimakkaamiksi. Vähän silti taas uusi oire pisti jännittämään. Verta ei vuoda ja jotain tuntee niin toivotaan kaiken olevan kunnossa.

Migreeni :( Ollut nyt muutamana päivänä putkeen ja tänään oikein pohjanoteeraus: eka kohtaus aamuyöllä ja toinen kohtaus iltapäivällä...

Täällä ruokahaluttomuus jatkuu.. Oikein joutuu taisteleen, et saa jotain suusta alas.. Ja kun jotain saa syötyä niin alkaa närästää..

Sama täällä. Vähän väliä oksettaa, mikään ei pysy sisällä.... Raskaus viikkoja nyt 7+4..

Mielenkiinnolla kysyn että kuinka olette pärjänneet muiden lasten kanssa jos oksettava ja todella pahaolo 24/7?

Samaa mietin kuin Kirppu, mulla on nyt ollut paljon pahempi olo kuin aikaisemmissa raskauksissa ja oon ihan hädissään että miten tässä pärjää..

Taas jotenkin epätodellinen olo koko raskauden suhteen, ei tunnu yhtään raskaalta :oops: Toivottavasti ei enteile mitään kurjaa...

Millon teillä alkoi oireet ? Mulla nyt menossa 4+1 niin on ihan hyvä olo, alkuillasta rupee väaymys vaivaa. Tissit on tosi kipeet :o

Ei paljon oireita itsellä. Rv 4+6 menossa. Parina päivänä kovat kohtu/alavatsa kivut, mutta kauratyyny pelastanut. Rinnat ja nännit kipeät, pissattaa ja ruokahalu kasvanut. Muuten ihan normaali hyvä olo

Entiiä mitkä viikot mulla on mut viime pe oli 4+jotain neuvolatädin mukaan.. Ja oksettaa jo nyt ja etoo.. Myös tisseihin varsinkin nänneihin koskee.. Imetys ei kuitenkaan satu

Mulla aaltoilee ruokahalukin :D Välillä ei tee mitään mieli ja yhtäkkiä iskee hirvee himo. Mitään ns "normaalia" ruokaa ei tee kyllä mieli, täytetyt patongit on ehkä tällä hetkellä mieluisin vaihtoehto.

Mä tajusin tänään kans ihan yhtäkkiä, et hyvänen aika munhan tekee mieli nuudeleita ja avokadopastaa :laughing002

Takaisin