Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

huokaus... kertokaas minulle...siis ihan tyhmä kun olen.. vaikka kaksi raskautta takana.. tälläistä ei ole ennen ollut.. edellinen keskenmenokin meni eri tavalla...Annulii mitkä viikot?

Mulla autto alkuun edellisessä raskaudessa rannekkeet ja sit mehujää helpotti oloa.. Mutta silti oksensin vaikka mitä koitin..Mie olen täällä kovasti miettinyt että joko tämä etominen vois olla raskaudesta johtuvaa. Mulla laskurin mukaan viikot 4+3 ja eilettäin ensimmäisen kerran jäi kahvipöydän tarjonnat ottamatta ja välillä vallan ällöttävä olo. Edellisissä raskauksissa ei ollut pahoinvointia, ainoastaan jotkut hajut inhotti, joten tämä on jokseenkin uus juttu. Närästystä kyllä oli aiemmissa niin että lopulta määrättiin omepratsoli. Kauhulla odotan paheneeko tämä olo
Onko tämä nyt vähän tyhmä kysymys, mutta mitenkä te olette pahoinvoinnin/oksentelun kanssa pärjäilleet, mitään vinkki vitosia? Syöminen tuntu eilen auttavan jossain kohtaan, mutta sitten tosiaan tuntui ettei ois saanut alas mitään. Mitenköhän sitä töissä selittelee jos joutuu vessassa ravaamaan kesken hommien..![]()
Äläny jestas sentää se oiski ku ois si vuoden ikäne ja kaksosetKaksoset? :D
Minulla kanssa sama viikko menossa ja päiväkin vielä :)4+6 tänään