Oireet

Huoh! Mä erehdyin jo viime viikon lopulla luulemaan, että pahoinvointi on saatu hallintaan riittävän tiheällä syömisellä kuten esikoisen kanssa, mutta kissan viikset. Tänään taas oksettanut koko päivän ihan kaikki. :( Onneksi ei kuitenkaan ole ylös asti tullut enää pariin viikkoon.

Sisko "lohdutti", että hänen pahoinvointi tyttövauvasta kesti vain viikolle 17 asti. Enää 9 viikkoa siihen. :( Hänellä (ja mulla) ennestään oireettomia poikaraskauksia takana.

Mäkin voin lohduttaa, ekasta tytöstä oksensin viikon 22 loppuun, mutta toisesta loppui yrjöt jo ennen 10 viikkoa :) Pojista taisin ekasta voida pahoin johonkin 10 viikolle myös ja toisesta 13-14 viikolle.

Jep, hormonit on kyllä vauhdissa minullakin. Älytöntä vuoristorataa koko ajan. Itkuherkkyys vaivaa, mutta se on jo selvästi laantumaan päin, pari viikkoa sitten padot aukesi ihan mistä syystä tahansa. Nyt tulee enää pari kertaa päivässä selittämättömiä itkukohtauksia :).
Enää VAIN pari kertaa päivässä :laughing001

Mainitsinko jo kaameat ilmavaivat? :wtf:

Voisko muuten olla imetyshormoneita vielä sen verran (vaikka imettäminen alkaakin olla aika vähäistä esikoisen kanssa), että raskaushormonit ei saa niin pahaa oloa aikaan tällä kerralla? (elän toivossa)

Kattelin tänään esikoisen kanssa Nappulalta jotain heppa-elokuvaa ja porasin melkein silmät päästä.... Mikä itkuherkkyys, missä?! :happy090

Noniin, esikoisen alkuraskaudessa tutuksi tulleet uniorgasmit ovat taas täällä :hilarious:

En tiedä miksi mulla tulee todella vahvoja orgasmeja märkien unien yhteydessä näin raskaana ollessa? Mut ei kyl oo mikään kovin epämukava raskausoire!

Otuski 6+5

Monessa paikassa kerrotaan, että alkuraskaudessa paleltaa. Mun on kylläkin koko ajan kuuma!

Toinen vielä harmillisempi oire on ärsytys. Mua ärsyttää tosi monet asiat ja jopa monet ihmiset.. Mä yleensä pidän kaikista tai vähintään suhtaudun neutraalisti. Nyt tuntuu, etten voi sietää joitain ihmisiä.

Muita oireita: väsymys kasvaa, pahoinvointi tulee aallossa ja turvottaa.
Tänään rv 5+3

Muakin palelsi eilen illalla kysyin mieheltä et onko sillä kylmä, ei ollu. Huono olo alkaa kuulemma 4 viikkoo ovulaatiosta/ hedelmöityksestä se tulee nyt viikonlopulla viikon päästä ois mun mummu 9-kymppiset saa nähä kuinka heikossa hapessa sillon oon ja paljastunko koko suvulle kun öö pitäis varmaa jotai syyä. Jos mä oon ratissa niin ei varmaa tarvii juua :rolleyes: ja selitellä juomattomuutta... Mäkin oon nollalinjalla paitsi kiinnittymisen aikaan vappuna join vähän kuoharia...

fiilikset hiukka maassa nyt..aamulla alkanut sitten limalla ja verellä... kauhulla ootan mitä päivä tuo tullessaan.. menikö jälleen kerran kesken vai olisiko vai kiinnittymisvuotoa... nyt rv3+6 ...:banghead::sad001 vatsakipujakin on...huoh...

fiilikset hiukka maassa nyt..aamulla alkanut sitten limalla ja verellä... kauhulla ootan mitä päivä tuo tullessaan.. menikö jälleen kerran kesken vai olisiko vai kiinnittymisvuotoa... nyt rv3+6 ...:banghead::sad001 vatsakipujakin on...huoh...
Voih. Toivotaan parasta

Toinen vielä harmillisempi oire on ärsytys. Mua ärsyttää tosi monet asiat ja jopa monet ihmiset.. Mä yleensä pidän kaikista tai vähintään suhtaudun neutraalisti. Nyt tuntuu, etten voi sietää joitain ihmisiä.

Mä niin ymmärrän. Oon elänyt seesteistä aikaa mut nyt uuden raskauden myötä toi ärsytys on pelannu enkä tykkää siitä ollenkaa. Onneks ei kestä ikuisesti.
Kyfille tsemppiä

Voi hyvänen aika kun ramasee, poju leikkii lattialla ja äiti makaa sohvalla. Toi otti tän päivän unet autossa niin mä en saanu yhtää unta kun mä en nyt sattumoisin voinu nukkuu...

Täällä kans ramasee! Tämä ankara väsymys oli poissa pari päivää mutta on nyt taas palannut. Voi kun voisi vain nukkua mutta nuo kaks pientä pitää huolen että hereillä pysyy. Lasten päikkäriaikaan pakko hoitaa kotihommia pois alta... Vaikka ehkä pitäs vaan pistää pitkälleen ja unohtaa pyykkivuori.

Haukottelua täälläkin:-D ei silti osaa mennä päikkäreille :-o on niin paljon muka kaikkee

Eilen taisin päästä just sanomasta, et oireita ei pahemmin ole. :D Noh eilen itkin ihan täydestä sydämestä vollottaen ku en löytäny verkkopankista yhtä sopimusta. :grin Mies tuli kattoon, et mikä hätänä ja halatessa sitä nauroin ja itkin samaan aikaan. :laughing025
Tänään puolestaan sattuu tosi paljon mahaan. Ihan särkee kauttaaltaan... :nailbiting: Tuntuu aivan niinku menkat alkais...

Tää palelu on ihan järjetöntä. Kaks paitaa pitää olla päällekkäin ja jalassa villasukat normisukkien lisäks. Ja väsymys..... Voisin vaan nukkua koko ajan.

Hitto kun tää selkä meni tiistaina, vaikee löytää hyvää asentoo ku koko ajan pakottaa..

Luin Kaksplussasta juttua kohtukuolemasta ja ei meinannut itkusta tulla loppua. Tosin olisin itkenyt sen jutun luettuani varmaan muutenkin, kun oli niin rankka aihe. Muutenkin on kyllä nyt paljon herkempi taas, vaikka koko aika esikoisen jälkeen on ollut itku herkemmässä kuin ennen.

Takaisin