Oireet

Tänään ekat närästykseen viittaavat oireet täälläkin havaittu. Karmii jo valmiiksi, esikoisen aikaan oli ihan järkky närästys mihin ei auttanut mikään :O

Närästystä havaittu eilisehtoona, mikä on mulle siis täysin poikkeavaa normaalisti. Lipitin maitoa niin autto hiukan.
Mutta tää väsymys, ihan jäätävää! Aivan kuin sumussa menis koko päivän ja silmätkin on ihan pöpperöiset. Töiden jälkeen vois vaan kaatua sänkyyn ja aamulla ei millään jaksais töihin nousta. Ja huomaa, että ajatukset ei kulje kyllä ihan kirkkaina, semmonen olo kuin hitaalla menisi koko ajan... :sorry:

:dontknow:dontknowhuokaus... kertokaas minulle...siis ihan tyhmä kun olen.. vaikka kaksi raskautta takana.. tälläistä ei ole ennen ollut.. edellinen keskenmenokin meni eri tavalla...

minulla ollut muutama päivä järkky alavatsakipu ja sivuilta kipeä kans. kaikki raskausoireet on.. mutta tämä kauhea vatsan turvotus on hieman laskenut.

nyt eilen alkoi ruskean vuodon tiputtelu.. sitä tuli silleen että housunsuojassa oli kaksi ruskeaa länttiä ja hieman tuli pyyhittäessä.. tänään sitten aamusta tullut taas yksi uusi läntti siteeseen.. mutta siis ruskeaa.. kuukautisiin olisi aikaa viikko...

onko tämä nyt mitä? normaalia??? onko muilla ollut tälläista tässä vaiheessa...

apteekin omat herkät testit edelleen negaa...:sad001

Mie olen täällä kovasti miettinyt että joko tämä etominen vois olla raskaudesta johtuvaa. Mulla laskurin mukaan viikot 4+3 ja eilettäin ensimmäisen kerran jäi kahvipöydän tarjonnat ottamatta ja välillä vallan ällöttävä olo. Edellisissä raskauksissa ei ollut pahoinvointia, ainoastaan jotkut hajut inhotti, joten tämä on jokseenkin uus juttu. Närästystä kyllä oli aiemmissa niin että lopulta määrättiin omepratsoli. Kauhulla odotan paheneeko tämä olo :depressed:

Onko tämä nyt vähän tyhmä kysymys, mutta mitenkä te olette pahoinvoinnin/oksentelun kanssa pärjäilleet, mitään vinkki vitosia? Syöminen tuntu eilen auttavan jossain kohtaan, mutta sitten tosiaan tuntui ettei ois saanut alas mitään. Mitenköhän sitä töissä selittelee jos joutuu vessassa ravaamaan kesken hommien.. :rolleyes:

elokas: joillekin auttaa pahoinvointi rannekkeet... ja minulla itse auttanut että mussutan jotain pientä 2 h välein...

Mie olen täällä kovasti miettinyt että joko tämä etominen vois olla raskaudesta johtuvaa. Mulla laskurin mukaan viikot 4+3 ja eilettäin ensimmäisen kerran jäi kahvipöydän tarjonnat ottamatta ja välillä vallan ällöttävä olo. Edellisissä raskauksissa ei ollut pahoinvointia, ainoastaan jotkut hajut inhotti, joten tämä on jokseenkin uus juttu. Närästystä kyllä oli aiemmissa niin että lopulta määrättiin omepratsoli. Kauhulla odotan paheneeko tämä olo :depressed:

Onko tämä nyt vähän tyhmä kysymys, mutta mitenkä te olette pahoinvoinnin/oksentelun kanssa pärjäilleet, mitään vinkki vitosia? Syöminen tuntu eilen auttavan jossain kohtaan, mutta sitten tosiaan tuntui ettei ois saanut alas mitään. Mitenköhän sitä töissä selittelee jos joutuu vessassa ravaamaan kesken hommien.. :rolleyes:
Mulla autto alkuun edellisessä raskaudessa rannekkeet ja sit mehujää helpotti oloa.. Mutta silti oksensin vaikka mitä koitin..

En tajuu miten tästä raskaudesta on ollu näin heti alkuun oireita kun edellisessä tuli vast 8 vai 10 viikol :o onks näis jtn uskomuksia et tyttö tai poika?

Huhhuh mulla vasta 3+6 ja hirveet turvotukset välillä on ollut kauheaa pahoinvointia. Tällähetkellä samantuntuisia kipuja kun menkkakivut. Vähän pelottaa nää kivut :/

mullakin viimeksi auttoi pahoinvointiin se, että söi vähän väliä jotain pientä. Tosin muutaman viikon elin lähinnä mandariineilla ja suolatikuilla, kun mikään muu ei mennyt alas... o_O

Tulipas heikko olo kun kerhossa söin kyllä leivän plus kahvin mut lounas myöhästy kun nukutin tota erästä 45 min...

Täällä uutena oireena ihan jäätävä panetus :DDDD mää en kestä. Etova olo on kans tullu tutuks. En kyllä tiedä johtuuko se vaan siitä etten saa juuri mitään alas kaikki maistuu suussa ihan kauheelle.

Välillä oon kyllä palellutkin, mutta tänään ja oikeestaan parina yönä jo, on hikoiluttanut kauheesti!

Takaisin