Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alkuraskauden UÄ varattu viikolle 8+3, vielä sais pari viikkoa odottaa aikatauluongelmien takia. Ihan oman mielenrauhan takia haluan käydä ennen ekaa kunnallista. :nailbiting::smiley-bounce022

Kotidopleria tuskin hankin samasta syystä kuin muutkin. Sen kanssa tulee pian hysteeriseksi. Saahan niitä sydänääniä käydä neuvolassakin tarkistamassa jos siltä tuntuu :)

Minäkin sain varattua ar-ultran :) kaks ja puol viikkoa ja sitten.. Tuolloin omien laskujen mukaan 7+2
E: onko muilla minkä hintainen tuo ultra? Varmaan suuriakin kaupunkikohtaisia heittoja.
Täällä 60e.

Täällä myös 60€ pienemässä paikassa, jossa kätilö ultraa.

Mä just laitoin hintakyselyä yhteen paikkaan. Jos noin 60e pääsis niin voisin harkitakin, mutta montaa sataa en ala siitä maksamaan kun oon kotihoidontuella :/

Mistä päin te ootte joilla se ultraääni maksaa sen 60 € ? Itse himottais kanssa kovasti mennä mutta kun tuntuu olevan nii kallista täällä pääkaupunki seudulla.

Mistä päin te ootte joilla se ultraääni maksaa sen 60 € ? Itse himottais kanssa kovasti mennä mutta kun tuntuu olevan nii kallista täällä pääkaupunki seudulla.
Eikös pääkaupunki seudulla nimenomaan ole se jokin halpa. Perhe arte tms.?

Oulussa yhdellä yksityisellä neuvolalla tuon 60e. En kyllä ole katsellut minkä hintaista esim. Mehiläisessä tai gynwkossa, tietääkö kukaan jos muita täältäpäin on?

Mä meen ar-ultraan viikoilla 6+5 terkkarin kautta. Varasi sieltä, ensimmäinen raskaus oli todella vaikea. Mulla on ollut outoja ja kovia kipuja joita ei ekassa raskaudessa ollut, varmistetaan että on oikein kiinnittynyt ja kehittynyt.

Hii tasan kahden viikon päästä alkuraskauden ultra. Silloin viikkoja kasassa 8+0. Oisin saanu jo ens viikolle ajan, mut ajattelin et tuolloin varmasti näkyy ja kuuluu jotain :)
Me mennään sun kanssa ihan samalla lailla. :D Oliko meillä peräti sama la ja esikoinen molemmilla. :D Hauska. :)

Mä olen menossa lähiaikoina alkuraskauden ultraan, mutta en tiedä millä viikolla. :P Menen siis epäselvien viikkojen takia, esikoisen syntymän jälkeen ei ehtinyt tulla yksiäkään kuukautisia. Digitesti näytti tänään 2-3 viikkoa, joten ihan alkumetreillä kuitenkin ollaan. :)

Olipas mukava neuvolan täti meillä. Soittelin eilen ja pyysin päästä verikokeisiin, saisin mielenrauhan vaikkakin plussatestejä oon kotona tehny harvase päivä :joyful:
Samalla kysäisin millaisin perustein meidän paikkakunnalla pääsee varhaisultraan, esim. montako keskenmenoa täytyy olla takana, jne. Itsellä siis kaksi kertaa. Neuvolan täti tokais siihen, että varaa saman tien ajan mulle ultraan vkolle 6+, eikä verikokeeseen tarvi mennä kun näkyy sit ultrassa onko ketään kotona. :)
Olin ihan äimän käkenä kun ei tarvinnu ruveta vaatiin tahi änkkäämään. :p

Takaisin