Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli tossa viikko-pari kaikki oireet pois,tissit vaan oli arat ja nyt eilen kun seinää kuvotus ja huono olo palasi kahta kauheemmin.. että ne oireet todellaki voi vaihdella.

Onko hei kellään ruvennu tuntumaan vatsalihaksissa? Ihan siis semmonen jännä tunne että tosta keskeltä venyisi..

Kiva kuulla, että oireet välillä häviää myös muilla.

Tänään oli havaittavissa, että oksennus meinas tulla kun pääsi tulemaan liian nälkä. Ja iltaisin on alkanut olla olo, että en nyt ihan tiiä oksettaisko vai ei ja olisko muuten vaan huono olo.

Ja sitten maha on illalla alkanut tuntua ilmapallolta. Ihan kuin joku ois puhaltanut sen täyteen ja ei oikein tietäis missä asennossa olis paras.

Onko tääkin nyt sitte raskausoire, että ei pysty keskittymään mihinkään? Mieli harhailee ihan missä sattuu. Tosi hankalaa, kun on itsenäinen työ, joka ei vaan edisty tässä haihatellessa :). Yhdistettynä vielä pahaan oloon, niin ettei mikään asento tunnu hyvältä.. Oh no.

Tänä aamuna lensi puolukka-kaurapuuro kaaressa pönttöön ja muutoinkin huimasi aika rankasti aamusta. Heräsin viideltä vessaan ja söin siinä samalla voileivän, mutta ei se pahoinvointia estänyt. Kävin eilen myös alusvaateostoksilla Changessa ja pyysin myyjää avuksi. Mun rinnat ovat kasvaneet KOLME kuppikokoa :eek:o_O ent. 70H, nyk. 70K. Onneksi oon sen 176cm pitkä mutta on noi tähän varteen aika kokoset kun muuten oon suht hoikka.

rv 7+1

Kunnioitettavan kokoiset, titem! :D Itse en A-kuppikokoisena pääse moista kokemaan.

Mua on pari päivää väsyttäny ihan sikana.. Koko ajan.. Voisin vaan nukkua.. Taas oli pari päivää niin ettei ollut huonoa oloa, tänään taas on..

Oonko mä nyt niinkuin ainut kellä ei kauheesti oireita ole. pahaolo vaivaa kyllä aamusta iltaan, sellanen paha maku suussa enkä saa sitä millään pois. nännit vähän arat mutta ei muuten arista mitenkään:sad001

Mulla ei kauheesti ole oireita. Rinnat aristaa, limaa kurkussa, öisin nenä tukossa ja väsymys. En kaipaa yhtään oksentelua! :D

Kelpaisi kyllä itselleni jos ei tätä oksentelua olisi! Tänään aika paljon viettänyt aikaa vessassa ja kuitenkin viikkojakin vasta 5+5! En tiedä miten tässä pitäis pärjätä!

Kunnioitettavan kokoiset, titem! :D Itse en A-kuppikokoisena pääse moista kokemaan.

Hyvä koko on. Teininä hävetti, mut just simppelin kokoset voi hyvin liivittä olla eikä ole tiellä! :grin Itse oon kotona aina, kun mahdollista ilman liivejä! Tällei raskauden myötä kuppikoko on kasvanut B-C kuppiin niin on kyllä tiellä! Mut onneks pystyy olee vielä ilman liivejä.

Mä en tiedä viikkoja... :( Kun mulla on tämmöinen pieni. Huomenna 4kk ikää. :)

c7094eb707fa29bf14cf17a692dac8d6

Kiiamaria, ymmärsinkö oikein, että tosi pieni ikäero on teidän lapsille tulossa? On siinä varmasti aluksi jaksamista! :) Mut myöhemmin varmasti sisaruksilla tosi mukavaa.

Mulla oireet lähinnä rinnat kipeet ja huimausta. Odotan kauhulla pahoinvointia (viimeksi se kesti viimeiseen kuukauteen asti :( )
Mitään mielikuvaa ei ole koska pahoinvointi yleensä alkaa...? Nyt vasta 4+6

Kiiamaria, ymmärsinkö oikein, että tosi pieni ikäero on teidän lapsille tulossa? On siinä varmasti aluksi jaksamista! :) Mut myöhemmin varmasti sisaruksilla tosi mukavaa.
Juu. Noin vuosi ikäeroa tulee, jos kaikki menee hyvin. :)

• Tykkään
Reaktiot: Oz
Vadelmavaahtis mulla on ollut pahoinvointia muistaakseni 4+6 eli viime viikon torstaina alkoi ja maanantaina 5+3 alkoi oksentelu ihan

Oonko mä nyt niinkuin ainut kellä ei kauheesti oireita ole. pahaolo vaivaa kyllä aamusta iltaan, sellanen paha maku suussa enkä saa sitä millään pois. nännit vähän arat mutta ei muuten arista mitenkään:sad001
Täällä toinen :greet025Mulla on kanssa tuo paha maku suussa ja se helpottaa vain syömällä. Tosin ei viittisi koko ajan syödä yli tarpeiden. Pahaa oloa ei onneksi ole aamusta iltaan, vaan joskus iltaisin. Rinnat oli kauttaaltaan kipeät ehkä kolme viikkoa sitten ja sen jälkeen on vain nännejä aristanut.
Olen nyt yrittäntyt nauttia oireettomuudesta, vaikka jännityksellä odotan ekaa neuvolan ultraa kuukauden päästä ja toivon kaiken olevan ok, kuten ar ultrassa.

Takaisin