Neuvola & ultrakäynnit

Huomenna mulla sokerirasitus ja mietin sitä paastoaikaa, muistaakseni jossain puhuttiin 12 tunnista mutta sitten huslab:in muistutussähköpostissa lukeekin että 10tuntia riittää.. Kauanko olitte syömättä?

Minä parhaillaan istun sokerirasituksessa. Olin syömättä siitä välistä, eli reilu 11 tuntia. Litku meni helposti alas joten ei niin paha kuin pelkäsin. Illalla söin varmaan liian tukevasti, kun ei ole nälkä vieläkään. Toivottavasti ei vaikuta tulokseen.

Sama täällä :D
Nälkä ei ehtiny tulee, 12h paastosin. Vettä meni yöllä kyllä.
Litku ei ollu kovin kamalaa, mut olen aika hyvä saamaan kurkusta alas mitä vaan jos on pakko.
Vielä 1,5h jäljellä täällä istumista. Ei ole vuode mahdollisuutta, täytyy toivoa ettei nää sokeriöverit vedä ihan veteläksi.
Supistamaan kyllä alko :/

Mietin tässä, että oliko oma paastoni liian pitkä, kun venähti 13 tuntiin? Paastoarvo 5,5 ja radidiagnoosi siitä. Voiko pidempi paasto nostaa sen jälkeistä arvoa?

Mäkin olin aamulla 12h paastolla sokerirasituksessa, jännä kyllä kun ei nälkä tullut :) jännitän arvoja jotka saa sitten huomenna tietoon..näin unta että kaikki arvot oli pielessä :D

Meillä oli ohjeistus paastota 12h ja lasin vettä sai juoda paaston aikana. Olin just sen 12h syömättä enkä edes juonut vettä...sokerilitkun juomisen jälkeen tarjottiin puoli lasia "suunhuuhtelu"-vettä, minkä olisi saanut siis juoda heti siihen litkun perään. En juonut, kun uskon jotta saattaa jopa vaikuttaa arvoihin epäsuotuisalla tavalla.

Meillä oli tänään neuvola, viikkona 27 ja rapiat.
Painoa tullu alusta 12kg..kuulostaa ihan hirveelle , mut alkupaino oli sen verran matala että ei kuulemma syytä huoleen. Sais tää nousu kyllä vähän jo tasottuu.
Hemoglobiini oli vähän alhaalla, 112, niinpä anto jotain rauratabletteja popsittavaks aamuisin. Ehkä tää selittää huippausta mitä on vähän ollu..

Kävin kanssa neuvolassa,hb 113,noussut vähän mutta edelleen vähän matala.Paineet ok,sokerinrasitus ok,painoa kanssa tullut tähän mennessä 12kg,sf mitta 27. Viikkoja 27+4

Mullakin oli eilen neuvola. Viikkoja 26+6 ja painoa tullut lisää kuutisen kiloa. Sf-mitta oli 25 ja Hb 119. Kaikki näytti olevan mallillaan. :)

Illalla käytiin vielä yksityisellä 3/4D-ultrassa. Pikkutyypin kokoarvio oli 959g, joten pian menee kilo rikki. ❤ Ellei oo sit mennyt jo, arvioitahan nuo aina on. Kovasti tyyppi peitteli kasvoja käsillään, mutta kyllä se välillä kasvojakin paljasteli ja taisi myös vähän hymyillä. :)
5155e2cf254a9536d783bcfce5091665

Saako noista yksityisillä tehdyissä ultrista jonkun dvd:n tai muuta mukaan. Ois niin kiva isommille lapsille näyttää :) Niitä kun aina kiinnosta mitä vauva mahassa tekee.

Saako noista yksityisillä tehdyissä ultrista jonkun dvd:n tai muuta mukaan. Ois niin kiva isommille lapsille näyttää :) Niitä kun aina kiinnosta mitä vauva mahassa tekee.
Me käytiin Helsingissä Perhe-Artella ja sieltä saatiin muistitikulle mukaan sekä kuvia että videoita. :)

Tuolla Perhe-Artella ei ole kyllä pahan hintainen tuo ultra. Saiskohan miehen ylipuhuttua :) Oon aina ajatellut, että ihan turhaa ois tuo käynti, mutta kun ei enää mitään ultria ole tulossa niin oli kiva tietää onko kaikki ok.

Toisaalta turhaa joo, mut on sitä turhempaankin rahoja tullut tuhlattua. :D Ja olihan tuo aika huikea kokemus! :) Ihmeellistä mihin nykytekniikka pystyy.

Takaisin