Tarzuli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Minä laitoin perjantaina pakkauksen vetämään... Se meni vähän niiku "vahingossa" kun täyttelin kaikki muutkin kelahommat netissä...ja lähetettyäni vast tajusin että pirskatti... Tän ois voinu tehdä myöhemmin! :banghead: Haluaisin nimittäin uuden pakkauksen.... Joten saa nähdä miten käypi.... mietin jo vaihtoehtoa, että jos pakkaus on vanha niin voiskohan se vaihtaa uuteen jonkun teidän
( pääkaupunkiseutulaisen) kanssa jos joku haluaa sen vanhan.....no toisaalta ne on kyllä kivoja molemmat... Oon vaan saanu kamuilta vanhan pakkauksen vaatteita jo nyt niin sitt on joitain tuplat... Vaikka täytyy sanoa, että aina kaupungilla käydessä tupsahtaa mukaan joku lastenvaate. On tää yhtä höpsöilyä.

( pääkaupunkiseutulaisen) kanssa jos joku haluaa sen vanhan.....no toisaalta ne on kyllä kivoja molemmat... Oon vaan saanu kamuilta vanhan pakkauksen vaatteita jo nyt niin sitt on joitain tuplat... Vaikka täytyy sanoa, että aina kaupungilla käydessä tupsahtaa mukaan joku lastenvaate. On tää yhtä höpsöilyä.

saatiin tänään se todistuskin eli ei muutakun hakemusta tekemään
Kyllä sitä vaan voi....