Heipähei! :) Yksi taustailija tunnustaa haaveilevansa kolmannesta lapsesta, vaikka yritystä siihen suuntaan ei varmaan ole vielä ainakaan vuoteen. Toivoin pitkään, että lapsilla olisi pieni ikäero, mutta ajattelin sitä ikäeroa olevan kuitenkin enemmän kuin tunnin verran. Kaksoset täyttävät ensi kuussa 10kk ja kolmannesta olen haaveillut oikeastaan melkein heti tyttöjen synnyttyä. Onneksi järki on vienyt voiton - kolmas lapsi tähän pyöritykseen olisi ihan silkkaa hulluutta! Tytöt ovat juuri vasta alkaneet nukkua öisin edes muutaman tunnin putkeen, mutta ehkä juuri sen takia pieni ääni sisälläni on alkanut haaveilla uudesta vauvasta.. :D Onneksi mies ei kuule samaa ääntä.
Raskaus ei ole periaatteessa mahdollinen, kun on kierukka. Silti jatkuvasti huomaan miettiväni mahdollisia oireita. Tavallaan helpoin ratkaisu olisi, jos ehkäisy pettäisi. Ei tarvitsisi miestä puhua ympäri.. :D Omin päin en voi ehkäisyä lopettaa, vaan tietenkin pakko on kuunnella myös miehen toiveita. Hän on minun järjen ääni.. Itselläni sitä järkeä ei tunnu olevan jäljellä enää ollenkaan! :D
Toivon kaikille sitä toivoville pikaista ja pysyvää plussaa! :) Jään taustalle odottamaan ja toivon joskus vielä saavani kuumeillakolmatta ihan tosissani. :)
Raskaus ei ole periaatteessa mahdollinen, kun on kierukka. Silti jatkuvasti huomaan miettiväni mahdollisia oireita. Tavallaan helpoin ratkaisu olisi, jos ehkäisy pettäisi. Ei tarvitsisi miestä puhua ympäri.. :D Omin päin en voi ehkäisyä lopettaa, vaan tietenkin pakko on kuunnella myös miehen toiveita. Hän on minun järjen ääni.. Itselläni sitä järkeä ei tunnu olevan jäljellä enää ollenkaan! :D
Toivon kaikille sitä toivoville pikaista ja pysyvää plussaa! :) Jään taustalle odottamaan ja toivon joskus vielä saavani kuumeillakolmatta ihan tosissani. :)

Mutta kyllähän se kolmas olisi silti koko perheelle
ei vain äidille!
paluu todellisuuteen koittaa viikonloppuna kun menkat alkaa. Mulle ois kyllä jo marrasvauvakin kelvannut