Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heipähei! :) Yksi taustailija tunnustaa haaveilevansa kolmannesta lapsesta, vaikka yritystä siihen suuntaan ei varmaan ole vielä ainakaan vuoteen. Toivoin pitkään, että lapsilla olisi pieni ikäero, mutta ajattelin sitä ikäeroa olevan kuitenkin enemmän kuin tunnin verran. Kaksoset täyttävät ensi kuussa 10kk ja kolmannesta olen haaveillut oikeastaan melkein heti tyttöjen synnyttyä. Onneksi järki on vienyt voiton - kolmas lapsi tähän pyöritykseen olisi ihan silkkaa hulluutta! Tytöt ovat juuri vasta alkaneet nukkua öisin edes muutaman tunnin putkeen, mutta ehkä juuri sen takia pieni ääni sisälläni on alkanut haaveilla uudesta vauvasta.. :D Onneksi mies ei kuule samaa ääntä.

Raskaus ei ole periaatteessa mahdollinen, kun on kierukka. Silti jatkuvasti huomaan miettiväni mahdollisia oireita. Tavallaan helpoin ratkaisu olisi, jos ehkäisy pettäisi. Ei tarvitsisi miestä puhua ympäri.. :D Omin päin en voi ehkäisyä lopettaa, vaan tietenkin pakko on kuunnella myös miehen toiveita. Hän on minun järjen ääni.. Itselläni sitä järkeä ei tunnu olevan jäljellä enää ollenkaan! :D

Toivon kaikille sitä toivoville pikaista ja pysyvää plussaa! :) Jään taustalle odottamaan ja toivon joskus vielä saavani kuumeillakolmatta ihan tosissani. :)

Elaffy, eipä näissä kuumeilu asioissa järjellä ole mitään tekemistä :hilarious:

Itse en tänään ehtinyt apteekkiin hakemaan ovis testiä. Huomenna on pakko käydä. Harmittaa vaa tämä oma arpominen, nyt en ehdi tilata CB:n kaksoishormoni testiä vaan pitää käydä ostamassa kallis versio apteekista. Ja apteekissa en ole nähnyt sitä missä ois 20tikkua kun jotenkin tuntuu, että tuon km jälkeen ei 10tikkua riitä... Huomenna kp9 ja normi kierrossa ovis on noin kp12. Pitäis vissiin jostakin repiä energiaa myös tuonne makuukammariin, pelkkä tikuttaminen kun ei taida riittää :grin

Elaffy, komppaan edellistä eli ei järki paljoo päätä pakota, kun haaveilee vielä yhdestä vauvasta :rolleyes: Meillä ikää lähempänä 40 kuin 30 ja yhä vaan mä kuumeilen.. vaikka nuo kaksikin on aika pieniä, ei ole tilaa asunnossa eikä autossa enkä tiedä jaksaisinko sittenkään vielä yhtä tässä. Mut jokin sanoo, että meiltä puuttuu se pikkukolmonen, joten tässä sitä ollaan ja ainakin yritetään :grin

Tiikeriluukas, aivan kuin täysin minun suusta tuo teksti! Se vain että asuntoon meillä kyllä kolmaskin mahtuisi mutta kaikki muut meni ihan yksiin :happy:

Niin no, kahden kanssa olen kyllä jo huomannut, että lapsissa noin niin kuin yleensäkään ei ole yhtään mitään järkeä! :D Se on kallista, sitovaa, raskasta työtä, mutta päivääkään en silti vaihtaisi pois! :) Kaksi on vielä jokseenkin järkevä lukumäärä. Mistä se halu kolmanteen tulee? :D

Minä ehkä toivon kokevani normaalin raskauden, normaalin synnytyksen ja "normaalin" vauva-ajan. Se tuntuu välillä kovin itsekkäälle..

No eikös tämä mun touhu vasta olekin sekopäistä kun melkeinpä kuumeilen jo neljättä, vaikka vasta kolmatta odotan! :p Mähän oon jo käynyt kirjoittelemassa tuolla neljännestä haaveilevat -ketjussakin.... :oops::rolleyes:

Tervetuloo elaffy kuumeileen :) Ja toivottavasti pääsette yrittämään heti kun mies on valmis :) Olet lämpimästi mun mielessä kun aikanaan oltiin samaan aikaan Joulukuiset 2014 -ryhmässä <3 Uskotko että sillä kaikella oli tarkoituksensa? Että nyt olet siksi kahden pienen äiti, yhden joulukuisen sijaan? :Heartred Vai kuinka ajattelet asian? Anteeksi uteluni.

Tervetuloa elaffy :)

Jokaisella on oikeus minusta haluta/toivoa enemmän lapsia. Ei se muilta ole poissa. Jollekin riittää yksi kun toinen haaveilee viidennestä :)

Mun haave on aina ollut neljä. Niin päättömältä kun kuulostaakin olen hiukan pettynyt kun en voi neljää koskaan saaha. Kohtu ei kestä enää kuin yhden odotuksen.

Kaikista lapsistani olen kiitollinen mutta ei se vauvakuumetta poista :)

WM kp14 yk7

Sandy, mieheni sanoi aikanaan ihanasti, kun saimme tietää kaksosista. :) Hän lohdutti minua, että ensimmäinen raskaus meni kesken, koska sillä ei ollut kaveria, jonka kanssa syntyä. Km oli todella todella kova paikka minulle ja sain tehdä paljon työtä, että pääsin siitä yli. Sillä oli kuitenkin varmasti tarkoituksensa, sillä eihän minulla olisi noita kahta ihanaa tyttöä, jos joulukuussa 2014 olisi vauva syntynyt. Meillä ei myöskään olisi koiraa, jonka ehdimme ottaa raskauksien välissä. :) Kaksosarki on ollut raskasta, mutta toisaalta myös hyvin opettavaista ja ihanaa. Olen etuoikeutettu, kun saan seurata kahden samanikäisen kasvua ja kehitystä. Yksi vauva tässä vaiheessa tuntuisi siltä, että puolet puuttuu.. :D Arki tuntuisi liian helpolta, vaikka toisaalta jos vauvoja olisi ollut alunperinkin vain yksi, tunne tuskin olisi sama. Olen kokenut monikkoarjen tutkimusmatkana itseeni. Olen joutunut hyväksymään paljon omia virheitä ja puutteita, mutta myös löytänyt itsestäni hurjan paljon voimaa ja vahvuuksia. Onneksi kaikki ilo ja nauru tulee tuplana! ♡ Olisin jäänyt paljosta paitsi ilman näitä kahta lahjaa, jotka olen saanut!

WM, tuplaihmeitä tapahtuu! ;) Onneksi meistä kukaan ei tiedä etukäteen, mitä elämällä on annettavaa. Itse toivon kuitenkin, että saan joskus kokea, että perheeni on kokonainen, eikä kukaan enää puutu. :)

No ei ole järjellä osuutta tässä kuumeessa ei :wacky:

Ollaan menty kumeilla aina hedelmällisimmät päivät ja tässä kierrossa ei käytetty ehkäisyä 5-6 päivää ennen ovulaatiota. No eilen dpo 7 oli kaikenlaisia kipuiluja ja repäisyjä alamahalla ja siitäkös sitten keksin että jos siellä kuitenkin joku koittaa kiinnittyä o_O Järjellä kun ajattelee niin eipä ne veijarit tuota aikaa kestä, mutta miten vaan tää kuumeinen mieli tekee kepposia ja saa kuvittelemaan kaikkea :joyful: paluu todellisuuteen koittaa viikonloppuna kun menkat alkaa. Mulle ois kyllä jo marrasvauvakin kelvannut :wink

On kyllä mukava jännätä täällä teidän taustalla :)
ja kivaa, että uusia haaveilijoitakin on mukana.

PiPaNat, mullahan ois se 20kpl kaksoishormonipaketti käyttämättä. Mutta en uskalla vielä ajatella, ettei sitä tarvi.
Soittelin tänään neuvolaankin, siksi jo nyt, kun halusin saada iltapäiväajan, jotta mieskin pääsisi mukaan. Ja koska yleensä töissä en koskaan ole yksin, mutta nyt olen muutaman päivän ihan omassa huoneessani. Sain rauhassa soittaa. Aikaan on toki kuukausi vielä, mutta oli mukavantuntoinen täti siellä.
Tällä hetkellä oireena on hiukan arat rinnat.

Toivottavasti täällä on pian plussia :Heartpink

Hormiga, muistinkin että sinulla ne jäi käyttämättä mutta kun tarvin ne jo aamulla.. Etkä sä niitä enää tarvi! Ellette vielä seuraavaa yritä :)

Olo on sellanen ettei tässä kierrossa kyllä tärppää! Mitään poppa konsteja ei ole käytössä ja mies on ollu yli kk kipeänä ja vetänyt kaiken maailman lääkkeitä niin tokkopa siellä yksikään pikkutyyppi ole elävänä tai liike kannalla ..

Kp9/28-30

PiPaNat, ei tule seuraavaa, tarkoitus on sektion yhteydessä laittaa samalla piuhat kiinni :)
No ei ne huomiseksi ehdi, ellei sitten vahingossa asutakin vierekkäin :rolleyes:
Mut jospa mies oiskin kipeänä kasvattanu jotain valioyksilöitä :wink

Tervetuloa elaffy. :)

Täällä edelleen kp38/30-34. Eilinen rtesti nega. Mulla ei oo ikinä ollu näin pitkää kiertoa. Huolestuako vai ei??

Täytyy kattella parin viikon päästä jos varais yksityiselle ajan. Sitäki pitää aina suunnitella jonku verran kun on niin pitkät välimatkat. Täällä vaan tk ja perhesuunnittelu neuvola. Tiedustelin vähän pääsiskö ultrattavaks mutta kummassakaan ei oo edes mahdollisuutta ultraan.Vaan pitää saada lähete keskussairaalaan joka on 60km päässä ja sinnekään ei pääse heti kun ei oo hengenhätä vaan pitää odotella että tulee kutsu. Kyllä on hankalaksi tehty asiat nykyään.. :eek:

Kuulostaa kyllä vähän haastavalta. Noh, jospa jokin ratkaisu tulis pian, suuntaan tai toiseen! Epätietoisuus on pahinta!

Mä ostin ovistestit ja huomenna aamulla pitäis alkaa tikuttaan. Kp10 huomenna!

Pätkikselläpä on outo tilanne, kun kierto venynyt ja testit tarjoilee negaa! toivottavasti ratkeaa pian johonkin suuntaan, ei ole mukavaa olla epätietoisuudessa!

WM tiivisti hyvin nuo munkin ajatukset! Olen joskus kauan sitten saanut päähäni, että kolme lasta on se minun lapsiluku eikä mulle riitä, että miehellä on kaksi entuudestaan! He eivät ole siinä määrin minun lapsia, että voisin ominani pitää ja omassa kropassa kasvanut ja sieltä syntynyt lapsi on aina eri asia kuin jonkun toisen synnyttämä, vaikka asuisikin samassa perheessä! En tosiaan tiedä, mistä tuo kolme tulee, mulla ja miehellä on molemmilla vain yksi sisarus.

PiPaNat, samaa mieltä eli kyllä se kolmas olisi noille olemassaoleville lapsille ja miehellekin rikkaus! Tällä hetkellä tuntuu, että minä olen perheen ainoa vauvakuumeileva sekopää, mutta kaipa se mieskin toivoo jotain, kun ei edes yritetä ehkäistä :)

on: Mulla menkat alkaa olla lopuillaan ja oottelen vaan, että pääsen lopettaa suojien käytön. Viikonloppu meni lasten kans puuhaillessa, tehtiin mm. lumiukko tohon pihalle. Mies vääntää töitä yötä päivää, josko nyt ensi viikonlopuksi rauhoittuisi, kun seuraavaksi mulla pitäis alkaa ovis lähenee :)

He eivät ole siinä määrin minun lapsia, että voisin ominani pitää ja omassa kropassa kasvanut ja sieltä syntynyt lapsi on aina eri asia kuin jonkun toisen synnyttämä, vaikka asuisikin samassa perheessä!

Piti vaan lainata, kun oli niin hyvin sanottu :)

Takaisin