Helmikuun hölinät

Jebsu valaise mua, en oo ikinä kuullu karkauspäivää kosioaikeita ja hamekankaita yhdistettävän. Toisin sanoen en siis tiiä yhtää tätä juttua :smiley-ashamed005

No kun on tämmönen kalkkis, niin tietää näitä vanhan kansan juttuja :p
Eli karkauspäivänä on naisillakin lupa kosia, ja periaattessa miehellä ei olisi lupa kieltäytyä.. Mutta tilanteesta selvisi kun osti naiselle ne hamekankaat.
 
Ahaa! Onpa hauska , kiitos selvennöksestä!:grin
 
Meillä mennään vielä kopassa vaunuissa ku vaikka muualla pitää olla äksöniä ni siellä ei tarvii.. Nukkuu melkee heti sinne, joskus laulelee siellä ja heiluttaa verhoo jos ei oo tuttia matkassa.. Tää kevät menee hyvi sillä kopalla :)
 
Minäki oon "kosinu" karkauspäivänä mutta ihan hamekankaiden toivossa :D tiesin sillon et mies kieltäytyy
 
Olin yöllä ja aamulla ihan "shokissa" kuinka paska yö oli :D tyär heräili KOKO AJAN ja KOKO YÖN . Ensin vaikutti että näkee unta kun jutteliki unissaan ja kätisi ja pyöri ku puolulla p*llussa. Söi 1ltä, kolmelta viimein nousin kun en jaksanut enää rauhoitella kätisevää tyttöä että kai sillä sitte taas on nälkä (ei ollu, ylläri :D ).. Kätinät jatkui siis aamun sarastukseen asti..

Saa nähdä miten sitä jaksaa sen mahdollisen unikoulun ja tytön kitinät sitten ku öisin se kitinä kuulostaa TODELLA pahalta mamman korvaan.. :hungover: noh toivotaan vielä että lopettelis itte.. Puuuuh.. Onneks paistaa aurinko täydeltä taivaalta, piristää kummasti :rolleyes:
 
Eileen eräs tuttu otti pojan syliin ja tuumas "onpas painava, ookkos vähä lihava poika". Huvitti silloin, mutta ei enää nyt aamulla. Nousinkohan väärällä jalalla tähän aamuun kun aloin tuota muistelemaan pahalla :wideyed: vaikka kyllähän mä sen tiedän ettei se mitenkään pilkata tarkoittanut..
Pojalle tehdessä aamupuuroa tuli vain asia mieleen ja mietin että syötänkö poikaa liikaa? Mutta en varmastikkaan syötä liikkaa eikä poika mielestäni ole edes lihava, joten jätän asian tähän purkaukseen :grin
 
Eileen eräs tuttu otti pojan syliin ja tuumas "onpas painava, ookkos vähä lihava poika". Huvitti silloin, mutta ei enää nyt aamulla. Nousinkohan väärällä jalalla tähän aamuun kun aloin tuota muistelemaan pahalla :wideyed: vaikka kyllähän mä sen tiedän ettei se mitenkään pilkata tarkoittanut..
Pojalle tehdessä aamupuuroa tuli vain asia mieleen ja mietin että syötänkö poikaa liikaa? Mutta en varmastikkaan syötä liikkaa eikä poika mielestäni ole edes lihava, joten jätän asian tähän purkaukseen :grin
Älä kuuntele tuollaisia höpö höpö juttuja! Se on kumma miten ihmiset eivät vaan tunnu tajuavan et oikeesti liikutaan sellaisella alueella missä ei passaa möläytellä mitä sattuu :O En tiedä, mutta en ole koskaan kuullut että vauva voisi olla oikeasti lihava!!! Siis enemmänkin oon törmännyt siihen että ihmiset tuppaa herkästi huomattamaan jos on vähän sirompi vauva että "onkohan liian laiha!" Itse sain selitellä ensimmäiset puol vuotta ihmisille että oli vähän pienempi kokoinen kun syntyi kun jatkuvasti törmäsi ihmisten kommentointiin "miten pieni vauva on verrattuna serkun kaiman kissan enon puolison samanikäiseen kummilapseen....!!!" ja aaaaargh että se otti päähän!!!!
 
Pitäskö kosasta tänää tuota ukkoa :grin ottaiskohan se sitä edes tosissaan, oon meinaan sanonu sille pari kertaa että mennään naimisiin (sitte joskus) , joojoo sanoo mies :hilarious: sitten aletaan haaveilemaan yhdessä isoista häistä joissa (miehen mielestä) vedetään hirveet lärvit .. Sitte perun pyyntöni:grumpy:
 
No niin.. Nyt oon sitten mahataudissa. Tai no ripuli iski.. Tosi ihanaa kun pitää juosta vessaan ja toivoa ettei neiti keksi kiipeillä mihinkään sillä välin. Toivottavasti ei nyt tartu tyttöön...
 
Meille on rantautunut flunssaa. Esikoinen on ainoa jolla ei oo mitään ja se on se tarhassa käyvä. Ens viikolla on reissuun lähtö joten toivittavasti päästäis tästä eroon ennen sitä!
 
Äiti on töissä ja isimies yrittää syöttää vauvalle sosetta, koska pelkää sormiruokailussa hysteerisesti kakomista jne. Raportti kotoa: "kyllä se söis sosetta, mutta vaan sormin". :D Tuskin maltan odottaa, mikä sotku siellä on!
 
Meilläki ukko pelkää kakomista ( enemmän ku minä), tyttö ku maisto appelsiinia ja tuli kakomista ni ukko sano et lopeta lopeta se tukehtuuuu!! :grin
 
Ja meillä ukko aina kun poika vähän kakoo tai yskäisee kesken ruokailun niin "anna ny äkkiä vettä". Ite oon aina ihmeen rauhallinen vaikka ennen kun olin edes raskaana mietin asiaa miten voi uskaltaa syöttää vauvalle kiinteitä,mitä jos se tukehtuu?. Olin aina paniikissa kun jonkun tutun pieni lapsi vähän yski tai kako ruokailessa. On vielläkin niin että jos joku alkaa naama punisena yskimään eikä oikeen saa happia nin kyllähä alakaa sydän hakkaamaan, hiki tirskumaan ja pika kelaus ensi avusta alkaa surraamaan pääs.
 
Oli pakko hälyyttää mies kotiin etänä tekemään ihan vaan siksi etten kestäny sitä että oksella ollessa pitää vielä kuunnella kun tyttö huutaa hätääntyneenä portaiden alapäässä ja ite pitää kakomisen välissä yrittää rauhotella ja kieltää kiipeämästä. Laitoin sit isin syöttämäänki tytön ja kaupasta sai varalta tuoda korviketta.. Mutta tuon oksentamisen jälkeen minun olo ehkä helpotti niin kun yleensä minun vatsataudeissa..Jospa ei enää tarttis. Eniten vaan pelottaa että tyttö saa tartunnan..
 
Illu onneksi teillä on kuitenkin tommonen mahdollisuus että miehen saa hälytettyä kotiin :) paranemisia!
 
Takaisin
Top