Helmikuun hölinät

Meil nykyää väännetää vissii kakkaa nii voimalla et on usein selässä. Etupuolella ei mitään
 
Tänään poika oli ekaa kertaa rattaissa! Kyllähän katseli ohi meneviä autoja ja maisemia :) saas nähä suostuuko enää olemaan vaunuissa :joyful: toisalta sais kyllä viihtyä vaunuissa viellä kun on näin kylmiä ilmoja niin olis varmaan suojaisampaa vaunuissa? :cool:
Ootteko muut jo siirtyneet rattaisiin?
 
Tänään poika oli ekaa kertaa rattaissa! Kyllähän katseli ohi meneviä autoja ja maisemia :) saas nähä suostuuko enää olemaan vaunuissa :joyful: toisalta sais kyllä viihtyä vaunuissa viellä kun on näin kylmiä ilmoja niin olis varmaan suojaisampaa vaunuissa? :cool:
Ootteko muut jo siirtyneet rattaisiin?
Meillä on siirrytty kokonaan rattaisiin. Semmonen lämmin rataspussi hommattiin että on lämmim :)
 
Meillä kans ollaan vaihettu koppa ratasosaan. Tyttö viihtyy paljon paremmin eikä tarvi enää miettiä, että millon on hyvä aika lähteä vaunuilee. Äippäpakkauksen makuupussin sisällä on ja vielä jalkapeite päällä niin tarkenee hyvin.
 
Meillä mahtuu vielä vaunukoppaan, joten päiväunet nukkuu siinä. Kaupoilla on kyllä ollut jo matkarattaissa istumassa. Aivan innoissaan on vetänyt itsensä istumaan ja katsellut ympärilleen. :)
 
Lenkit kopalla ja soppailureissut rattailla :)
 
Ollaan vaihdettu kokonaan rattaisiin, lähinnä siksi etten usko tuon ikiliikkujan pysyvän paikoillaan ilman viispistevöitä. :P Ajatuskin siitä, että tyttö herää vaunukopasta ja päättää vääntää itsensä siellä pystyyn... Ei ehkä onnistuisi toppavaatteissa, mutta en ota riskejä!
 
Kyselin tota veljen avovaimolta että miten hän nukuttaa ulkona omaa yksivuotiastaan rattaissa että eikös se lähde kiipeilemään sieltä pois, en tajunnu ollenkaan että tosiaan ratasosassa on ne vyöt.. :angelic:
 
Täälläkin ulkoillaan rattaissa, eisbärchen-lämpöpussi pitää lämpimänä. :)

Se on muuten ens maanantaina karkauspäivä, onkos monella kosioaikeita? Hamekankaat sais jos ei muuta :wink
 
:D naimisissa ollaan jo. Viime karkauspäivä oliki jännä ku esikoinen ei ollu syntyny vielä vaikka rv 40+6 oli karkauspäivänä!
 
:D naimisissa ollaan jo. Viime karkauspäivä oliki jännä ku esikoinen ei ollu syntyny vielä vaikka rv 40+6 oli karkauspäivänä!
Mekin jo naimisissa, menee karkauspäivät ihan hukkaan :D
Ois kyllä tosiaan ollut aika jännä syntymäpäivä, ei saisi juhlia joka vuosi "oikeana päivänä".
 
Mä oon sen verran vanhanaikanen et odotan miehen kosivan. Sitä tosin joudutaan varmasti odottelee vielä piiiiitkän aikaa :joyful::joyful::lurking:
 
Enoni on syntyny karkauspäivänä. Harvinaisen nuorena pysyy ku synttärit on vaan joka 4. vuosi :D
 
Minä ajattelin että osaakohan poika nukkua rattaissa kun ei ole niin ahdasta kuin vaunu kopassa. Noh.. Oltiin tänään ulkoilemassa rattailla ja kun laitoin rattaat makuu asentoon niin nukahti HETI! :eek:
 
Täälläkin ulkoillaan rattaissa, eisbärchen-lämpöpussi pitää lämpimänä. :)

Se on muuten ens maanantaina karkauspäivä, onkos monella kosioaikeita? Hamekankaat sais jos ei muuta :wink

Jebsu valaise mua, en oo ikinä kuullu karkauspäivää kosioaikeita ja hamekankaita yhdistettävän. Toisin sanoen en siis tiiä yhtää tätä juttua :smiley-ashamed005
 
Tänään päiväkodilla pyörähtäessä sain tilauksen. Eskaritytölle pitäisi tehdä vauva. :D totesi kyllä että voin minä ottaa S:kin. :D hetken päästä kysy että sattuko se ku syntyy. :)
 
Me ollaan myös rattailtu jo pidemmän aikaa :) Ei oikein enää mahtunut vaunukoppaan ja hereillä ollessa viihtyvyys oli nolla kun ei nähnyt maailmaa :sad001 Rattaissa meillä myös paksu toppapussi merkkiä Elodie Details White collection. Onneksi ostin sen raskaana ollessa, oikeastaan vain kun se oli niin hieno ja ihastuin karvareunukseen, nyt ei raaskisi millään laittaa sellaista rahasummaa mihinkään vastaavaa kun on "niinkin vähän aikaa käytössä".
 
Kattelinpa huvikseni tila-autoja.. Vaikkei sellasta ny tarviikkaa mutta josko joskus..:grin :rolleyes:
 
Takaisin
Top