Raskaaksi 2016

Itselläni oli 9kk ikäinen vauva kun aloin odottamaan neljättä lastamme. Uskon kuinka turhauttavaa kun mies ei ole vielä valmis toiseen lapseen..
Siksi on suorastaan ihme että sain suostuteltua omani viidenteen :) Meillä alkaa siis yritys huhtikuussa... Tässä sitä odotan kun kuuta nousevaa :) aika menee vaan hirmu hitaasti.
Maltti on valttia miesten kanssa ja tsemppiä suostutteluun.:wink

T. Enisa

Täällä testattu tänään nega mut taiski olla vielä liian aikasta mut ku oli oireita nii aattelin et eihän niitä oireita pitäs olla jos ei hormoonia oo kehossa :P no ehkä loppu viikosta pääsen testaamaan uudestaan jos ei tätiä näy :) kiva et on muutakin sillon testaamassa nii jospa saatas kunnon plussa aalto aikaseksi :)

Heips, täällä yksi uusi yrittäjä ilmoittautuu mukaan! Olen 24 - vuotias ja ensimmäinen pikkuinen on toiveissa. Pillereitä söin n. 4,5v kunnes 17.1. jätin listan kesken. Ekat menkat alkoi 20.1.
Minttukarkki: kertomasi eilinen päivä kuulosti ihan omaltani. Oireita on, mutta negaa näytti. Muutaman päivän päästä uusintatesti :)

Sen verran vielä lisätäkseni, että nyt olis siis menossa kp28/?
Kierron pituudesta ei havaintoa, kun niitä pillereitä tähän asti syönyt (silloin 27). Myöskään oviksesta en tiedä millon on mahollisesti ollut.

Noniin. Nyt on uusi testi tehty ja aika selkeällä näyttää tulos :happy093
14556007120461467651173.jpg

Hienoa Henlady :)
ja marsa80 tulosta odotellaan myös.

Tervetuloa uusille :)

Kun meillä mitä todennäiköisimmin meni ovis ohi tässä kuussa (emme näe mieheni kanssa arkisin), niin olen nyt kerännyt ihan listaa mun keksimistä "oireista", niin voin sitten ensi kuussakin katsoa sitä, kun luulen jonkun "oireen" tarkoittavan jotain :grin kun oikeastihan ne kuuluu ihan normaaliin kiertoon ja menkkojen lähestymiseen, mutta kuumeisena toiveajattelee muuta.

Mä oon miettinyt, että toisaalta loppukierto on parasta. Ei tarvitse miettiä ovista, eikä voi muutenkaan oikein mitään tehdä plussan eteen. Odotella vaan. Eikä vielä ole pettymyksestä raskaat kierron alkupäivätkään.

Histam-iini- tervetuloa tänne ryhmään! :) toivotaan että sulla (ja mulla) testiin tulee vielä se plussa tässä kierrossa tai sitten mahdollisimman pian! :) minkälaisia oireita sulla on ollu nyt? :)

Liityn mukaan tänne! Meillä 8 kk esikoinen ja nyt yritetään toista lasta. Kierrosta ei ole vielä mitään hajua, ekat menkat oli viime viikolla. :)
Me kirjotellaan freijan kanssa harvakseltaan tuonne kakkosta yritetään ketjuun, tervetuloa myös sinne!!!

Tänään oli testi nega, tosin oviksesta vasta viikko. Ens viikon alussa pitäis täti tullla jos tulee :)

Samanlainen haamuilija tuli... Tänään lyhimmän kierron mukaan kk alkamispäivä, pisimmän mukaan alkais vasta 3 päivän päästä... Kysynpä gyneltä,oireet on kuitenkin niin selvät...

Onnea Henlady hienoista vahvoista viivoista, paljon tarrasukkia matkaan mukaan :)

Marsa80 kyllä siinä hentoiset viivat näkyy :) aamupissistä kannattaa vielä testata silloin hormonimäärä suurimmillaan.

Tervetuloa uudet mukaan kirjoittelemaan, toivottavasti plussa aalto jatkuu :)

On: täti väistyy pikkuhiljaa ja uusi kierto taas alkaa, taas ottaa päähän kun ei voi talletella oviksen aikoihin.

T. Enisa83 kp 5/27

Minttukarkki: Lauantaina ihan hurjat menkkakivut mutta ei ne sitten alkanutkaan. Alavatsakipuja ollu jo useamman päivän, enemmän ja vähemmän. Sunnuntaina tuntui ikävältä istua autossa :/ Toissailtana menin suihkuun ja ihan säikähdin, kun rintoihin sattu niin paljon. Vesipisarat oli hirmu teräviä :'D Sen jälkeen ollu jotenkin kovin luottavainen olo, että kyllä siellä joku on matkassa mukana :)

Takaisin