Raskaaksi 2016

Kyllä siinä joku hailu näkyy. Koeta pc, varmaan näkyy paremmin sillä jos on näkyäkseen :)

Marsa80: minä nään toisen viivan, kannattaa testata vielä uudestaan apteekin testillä :) mutta varovaiset onnittelut jo.

Mäkin nään jotain tuossa testissä! Kannattais ehkä odottaa pari päivää ja testata sitten uudelleen. Mulla näky ekassa testissä selkeä viiva, mutta vähän haaleampi kuitenkin ja kahden päivän päästä oli hormoonitasot jo niin paljon korkeammalla, että plussaviivan intensiteetti oli jo kontrolliviivaa vahvempi :) äkkiä ne siis nousee, joten malttia ;)

Kiitos,ihana etten vain yksinäni näe viivaa ;) huomenna gyne-aika,teen cb testin viä aamulla ennen kun tuonne meen :) jännittävää :D

Moikka! Eilen tehty testi ja tulos tälläinen.Huijaako mun silmät vai näettekö tekin tuossa jotain?
DSC_0006.JPG

Huh! En siis ole ainoa :) kovasti vaan ahdistaa kun välillä on menkkamaisia kipuja alavatsalla, vaikka kokemuksesta tiedän senkin olevan ihan normaalia. Josko sitä kokeilis uudestaan vaikka keskiviikkona.

Henlady: Kyllä siinä toinen viiva on :) menkkamainen kipu alavatsalla kuuluu raskauteen. Onnea viivan vahvistumiseen.

Ihanaa, täällä on taas plussailtu :) oikein paljon onnea!

Itelläki piinapäivät menossa ja dpo 5-6 menossa eli pian jo pääseekin testailemaan :D loppuviikkoa odotellessa :) pe aamusti voisin koittaa jos muistan ostaa testejä kun kotona ei oo yhtään :)
Onkos muota loppuviikon testailijoita? :)

Onnea plussanneille ja vahvistumisia lupaaville viivoille :)

on: yritän tässä saada miestä innostumaan marras-joulu vauvasta.. :D mies tuumas että tjottaillaan maaliskuun ja huhtikuun. En tiedä mitä pitäis sanoa siitä :hungover:
Meillä meni siis tää meneillään oleva kierto pipariksi kun mies ei jaksanut talletella oviksen aikaan. Nyt näyttää siltä että ovis saattaa tulevassakin kierrossa mennä harakoille. Mies on sillon reissussa jos ovis nyt tulee suht samaan aikaan kun ennenkin.

Taisin viimeksi kirjotella n. 121 sivua sitten että taustailen täällä lueskellen teidän juttuja - ja niin olen uskollisesti tehnyt :grin

Vielä(kään) ei ukko anna vihreätä valoa pikkukakkoselle :shifty: tässä oon ootellu että tätihommat tasaantuis, muistaakseni kp:t on ollu 14,35 ja 29 ja nyt huomenna ois kp29. Ihmettelin tossa 2vkoa sitten mahanippailua/-kipua , voipi olla että synnytyksen jälkeen oon alkanu tuntea oviksen :o ennen en oo tuntenut (saati ajatellut koko asiaa:rolleyes:) pupuiltiin myös ennen ovista ja kynsi osui kumiin. Oon ihan hirveä mutta jo heti kynnen osuessa siihen toivoin että kumi ois menny vähän rikki :grin:grin hyi mua!:smiley-ashamed005

Onnea plussanneille (tihrustan onnenkyyneliä about aina kun joku plussaa, oih ihanat vauvat:love7) ja plussapuhureita tänne kaikille:smiley-angelic003:smiley-angelic003

Nii ja meidän vauva täyttää parin pvn päästä 7kk :) siksi siis tätin tasaantumista oottelen :P

Takaisin