Heippa taas!
Paljon taas tapahtunut...Lupaan olla aktiivinen palstalla kun varsinainen yritys meillä alkaa... :)
Milttis: kyllä mä tuossa jotain erotan, olen tottunut tulkitsemaan todella haaleita tuloksia...nyt viimeisin oman ystäväni, hän ei nähnyt mitään mutta kyllä mä vaan näin ja raskaana oli ja kaikki mennyt hyvin tähän saakka nyt jo rv 15 :)
Kannattaa testailla uudestaan parin päivän päästä jos täti pysyy poissa.
Nemira: pahoittelut tädin saapumisesta

onnea uusiin yrityksiin taas keväällä, ollaan täällä sitten samoihin aikoihin kun meillä alkaa huhtikuulla tuo yritys 5 haaveissa.
Oma napailua: pelkään kokoajan että mies ilmoittaa että ei olekaan valmis, mutta muuten tässä lasketaan päiviä että kuinka kauan vielä.. Mietin myös lähteekö taas ekoista yrityskerroista raskaus vai joutuuko odottamaan pidempään, kun ikää jo hieman enemmän.. Täti tuli eilen kylään. Kierto tasan 27 pv kellontarkka saapuminen :) Aion tarkkailla ovista taas ensi kierrossa. Mies vaan haluaisi että en ota stressiä ja tikuttele mutta kuinka taas siinä tulen onnistumaan, kun oon tällänen malttamaton
Iloista ystävänpäivää kaikille :)
Yritän kurkkailla tänne useammin.. Neljän lapsen äitinä se vaan hieman haastavaa kun aika ei riitä...illalla taas niin väsynyt että kaatuu sänkyyn
T. Enisa kp 2/27