Raskaaksi 2016

Tuulia, marraskuussa 2013 jätettiin ehkäisy pois ja alettiin pienokaista toivomaan :( kyllä tässä alkaa välillä jo aika luovuttanut olo olla...
Kylläpä jäi sun kierto lyhyeksi?!? Onko aiemmin käynyt noin?

Muurahainen kp 4/27, yk 25

Ylihuomenna olis lyhyimmän kierron mukaan kk alkamispäivä,ja voi että kun oireet on kovat! Tissit on erilailla kipeet kun viimekierrossa,jomottaa reunoilta,selkää on särkenyt viikon,ruoka ei maistu mut kova nälkä. Koko ajan tekis mieli testata,dpo on nyt 10 tikutuksen mukaan ainakin. Voi kun nyt ei tippuis korkeelta... Gyne tiistaina.
Kp 21/24-27 dpo 10 yk 7?

Yön aikana oli täti kurvannu paikalle. Mieli on aika matalalla ja yöllä piti itkutki tirauttaa kun heräsin ja aloin miettimään että jos en ikinä raskaudukaan. Tiiän että olis ollu todella hyvä tuuri jos olis raskautunu jo ekasta kierrosta mutta silti pelottaa. Haluaisin tietää että miksi ei tärpänny ja ahistaa kun on niin monta kohtaa joissa homma voi mennä pieleen eikä niihin juuri ite ees voi vaikuttaa.
Painoakin pitäs pudottaa ja saattaisi auttaa raskautumaankin mutta nyt ei ainakaan tunnu löytyvän voimavaaroja siihen.

Anteeksi tämä vuodatus mutta ottaa tämä nega ja uuden kierron alku yllättävän koville vaikka olinki jo muka henkisesti valmistautunu molempiin.

Nyt siis kp1 yk2.

Milttis pahoittelut kp1 ! Eiköhän se sieltä tupsahda, kun sitä vähiten odotat :) ja nyt vaan hyvillä mielin yk2 ja yrität ol,a stressitön. Älä vielä mieti jos et raskaudukkaan, puolen vuoden päästä sitä voi jo alkaa miettimään. Tsemppiä sinne!

On. Kp 22 ja ovulaatio oli siis alkuviikosta. Piinapäivät siis menossa. Tässä loppuviikolla tullut semmoista, että jos yöni nukun vatsallaan on aamulla vatsa semmonen kireän epämukavan tuntunen. Tätä oli raskausaikana muistaakseni myös ja menkka aikaan välillä. Jännää.. Oon mennyt jo yk:issa sekaisin mutta jospa se paistaisi vielä risukasaankin yhtä nätisti kuin tänään ulkona :)

Täällä Kylpylä viikonloppu vietetty. Koko viikonlopun vatsassa ollut perhosia,nippailija sillon tällön,todella outo tunne..ei tää oo normaalia.. jotenkin vahva tunne ettänyt ois tärpännyt mutten uskalla iloita liikaa kahden keskenmenon jälkeen..ettei oo vaan sitte kuviteltuja oireita..

Kyllä on taas uusia kiertoja lähtenyt käyntiin, pahoittelut kaikille.

Milttis, minä olen apteekin omalla kaikki neljä plussaani testannut ja tosi selkeet positiiviset on pärähtänyt kyllä heti tikkuun. Vääriä plussia ei ole tullut.

Marsa80 toivottavasti vahvistuu!

On. Terojen syöntiä vielä ylihuomiseen. Tässä kierrossa ei kannattais varmaan turhaan testailla kun kaikenlaisia oireita on joka kierrossa ollut ja nyt voi nuo terotkin tehdä osansa..
Kertokaa mulle miten osaisi unohtaa oireiden miettimisen ja tulkitsemisen? Eikö voisi vaan elää rauhassa ja jonakin päivänä vaan huomata että menkat on myöhässä?

Hirmu kp22/25-38 yk8

Milttis :( pahoittelut tädeistä! :(

Koskas on seuraavat testaamassa? :)

Hyvää ystävänpäivää naiset! <3

On ja ällövaroitusta heti! Täällä alkaa ovislimat selkeesti olla, joten voi hyvin mielin viettää tätä päivää pedin puolella ;) miestä ei selkeästi tämä haittaa :P

Puhvis kp17/34-? Yk10

Heippa taas!

Paljon taas tapahtunut...Lupaan olla aktiivinen palstalla kun varsinainen yritys meillä alkaa... :)

Milttis: kyllä mä tuossa jotain erotan, olen tottunut tulkitsemaan todella haaleita tuloksia...nyt viimeisin oman ystäväni, hän ei nähnyt mitään mutta kyllä mä vaan näin ja raskaana oli ja kaikki mennyt hyvin tähän saakka nyt jo rv 15 :)
Kannattaa testailla uudestaan parin päivän päästä jos täti pysyy poissa.

Nemira: pahoittelut tädin saapumisesta :( onnea uusiin yrityksiin taas keväällä, ollaan täällä sitten samoihin aikoihin kun meillä alkaa huhtikuulla tuo yritys 5 haaveissa.

Oma napailua: pelkään kokoajan että mies ilmoittaa että ei olekaan valmis, mutta muuten tässä lasketaan päiviä että kuinka kauan vielä.. Mietin myös lähteekö taas ekoista yrityskerroista raskaus vai joutuuko odottamaan pidempään, kun ikää jo hieman enemmän.. Täti tuli eilen kylään. Kierto tasan 27 pv kellontarkka saapuminen :) Aion tarkkailla ovista taas ensi kierrossa. Mies vaan haluaisi että en ota stressiä ja tikuttele mutta kuinka taas siinä tulen onnistumaan, kun oon tällänen malttamaton :oops:

Iloista ystävänpäivää kaikille :)

Yritän kurkkailla tänne useammin.. Neljän lapsen äitinä se vaan hieman haastavaa kun aika ei riitä...illalla taas niin väsynyt että kaatuu sänkyyn

T. Enisa kp 2/27

Mulla tää heitti tähän jotain vanhoja viestejä missä näkyi testisi
Milttis Pahoittelut siis negasta :( onnea uuteen kiertoon.

Puhvis mikä sen parempaa kun viettää aikaa rakkaan kanssa peiton alla :) onnea pupuiluun

Marsa80 ei muutako uutta testiä vaan ! ;) toivotaan et näkyy vahvempana viiva sit :)

Kirppu oireet kuulostaa hyviltä :) mikäs kp sulla menossa? Toivotaan et oireet viittais raskauteen :) pahoittelut keskenmenoista :(

Täällä menossa kp 19/24-27 ja oletetun oviksen perusteella dpo 8-10. En oo pahemmin nyt stressannu tätä kiertoa mut talletteluja on ollu kiitettävästi :p nyt muutamana päivänä on nippaillut mahaa ja tänään ollu tissit tosi arat sivuilta ja nännit kipeät sekä vihlonut välillä ihan alamahaa. Huhhuh ku sitä nii kuvittelee ja uskoo olevansa raskaana mut tuskin oon ja kuvittelen vaan kaikki "oireet" . Tsemppiä muille piianilijoille sekä iloista ystävänpäivää kaikille! :)

Hei

Onnittelut kaikille plussaneille ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Täällä alkoi menkat eilen joten yk 4 starttaa. Eilen sain kuulla kahdesta eri suunnasta iloisia raskautumis uutisia. Jospa näiden ystävien raskautumiset toisi myös plussat meille kaikille.

mauste kp 2 / 22-26 yk 4

Pahoittelut tädeistä :( not nice..

Täällä elellään toiveikkaita aikoja. Eilen aamulla karsee pahoinvointi ja viime yönä oli ihan järkyttävän kauhea alavatsakipu, ihan kun oikeella puolella muniksissa. Toisillahan voi oviksen aikana ilmeisesti ilmetä pahoinvointiakin, todnäk meikäläisellä jotain sellasta.. (tsiisus jos tällanen pahoinvointi oviksen aikana jo, oon varmaan sit superpahoinvoiva kun joskus ikinä koskaan raskaaksi asti päädyn :hungover:)
Tänään sit pupuiltu ihan urakalla ja onneks tossa aiemminkin tällä viikolla. Tarkkaa ovispäivää ei kyllä pysty silti taaskaan sanomaan.. muutaman viikon päästä siis taas jännitellään :happy:

Mileim kp 14/26-27, yk 3

ImageUploadedByVau Foorumi1455525424.340982.jpg
näättekö te tässä jotain!?! Kp 23/24-27 :)

Takaisin