Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mari84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen täällä kun palloa pyöritin jumissa olevissa selkälihaksissa ni vauva potkas ihan napakan kuplan tuolla. Tais sekin tykätä ku lähti verikiertämään lantion alueella :D
Ja on päiviä ettei tunnu mitään.

Mä tiedän että on vieläkin ihan normaalia olla tuntematta liikkeitä vaikka kyseessä onkin jo neljäs... Mut jotenkin se vaan aiheuttaa ylimääräisiä sydämentykytyksiä kun mitään ei tunnu ja nyt 17+0! En ole todellakaan normaalisti mitenkään hysteerinen ja edellisessäkin oli istukka edessä eikä tuntemuksia lähes lainkaan, mut ultraan on yli 3vk ja se vaan tuntuu kauheen pitkältä.... :/

Tunsin ekaa kertaa 15+3, muutamia hitaita muljahteluita sillon tällöin ja nopeita nykäisyjä ❤

Muoks. Väärä ketju

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1454512106.168596.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1454512106.168596.jpg
    73.6 KB · Katsottu: 41
Oon havainnoinut tilanteita, joissa penska alkaa monottaa äitiä:
- lähes heti treenin jälkeen (treenin aikana ei koskaan tunnu mitään)
- aamupalan jälkeen
- kymmenen minuuttia kahvikupillisesta
- saman tien, jos innostun jostain
- dopplerilla kuunnellessa

Kunpa ne liikkeet pian jo tuntuis masun päältä!

Täällä odotellaa liikkeitä, joita en ole vielä tunnistanut... (18+6), tosin kätilö sanoi että monella ensisynnyttäjällä se menee tonne yli 20 viikon puolelle kun niitä ei sillai "osaa" tunnistaa... Mut jännityksellä odotan, koska edellisis ultrissa poika ollut liikkuvainen ja vilkas.

Mie tänää söin töissä laskiaispullasta puolet ja sit menin kirjaamaan koneelle jotain, ni tuntu liikehdintää mahassa. Viimekski ku tunsin liikettä ni olin syöny laskiaispullan. Ku ei vaan tulis pullahiirtä sieltä.... :D sit tuntu taas sitä kärpäsen surinaa :P

Mä tunsin tänään ekaa kertaa sitä kuplimista, josta on ollu puhetta. Ja sit välillä tuntuu niin ku kaveri työntäisi jotain ruumiinosaansa kohdunkaulaan vasten, vihloo niin perkeleesti x(

Joka tapauksessa, tänään toi penska on riehunut niin paljon, että on jo tullut huoli, että nukkuuko se lainkaan.

Tarzuli, mistä tiiät, et se on poika? Onko teillä jo ollu ru? :)
Käyn yksityisneuvolassa ja otimme arvokkaan NIPT-verikokeen, jossa lasketaan kromosomit ja tieto on siis varma. Samassa tutkimuksessa selviää useimmat kromosomi ja kehityshäiriöt. Ikäni(kohta 38) ja hedelm. Hoitojeni vuoksi halusimme ottaa. Ymmärtääkseni julkisella puolellakin sen saa jos niissä norminiskapoimu-ultrassa on häikkää. Mulla ei ollu mut haluttiin tuo silti otattaa. Se on aika kallis koska tulokset menee jenkkeihin analysoitavaksi. Tietoa löytyy lisää kun googlaat NIPT. ❤️ RU parin viikon päästä.

Täällä kans tänään liikkeitä tuntunut enemmän kuin muina päivinä. Pikku potkuja ja sitä pinkkiksen mainitsemaa kärpäsen surinaa :D kiva on että ilmoittelee itsestään enemmän. :D

Tääl on liikkeitä tuntunut jo muutaman viikon ja nyt reilun viikon verran selkeitä potkuja useamman kerran päivässä. Varsinkin näin iltaisin pikkunen innostuu potkuttelemaan. Ja nyt sitten oli mieskin oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja tunsi ekat potkut. :) <3 Huomenna rv 19+0

Meillä on muuten yllättävää kyllä tuntunut jo liikkeitä mahan päälle kädelle. Hyvin hentoisia kylläkin! Istukka ainakin viimeisimmän tiedon mukaan, on ollut siirtymässä kohti takaseinämää, eli sekään ei ole tiellä tässä. Mulla on tosiaan tätä vararengasta tässä, niin siksi jotenkin ihmettelen että tuntuu jo nyt. :)

Rv 19+2!

Oi ihana kuulla, että teillä tossa vaiheessa tuntuu liikkeet masun läpi! Mulla alkaa nyt rv 16, pikkuinen möyrii kovasti, mutta ei vielä tunnu kun itelle. Aina tosin painan käden masulle, kun liikkeitä tunnen Jos Vaikka :D

Minä kovasti odotan liikkeitä, mutt en vaan tunne/tunnista... Ymmärtääkseni istukka on etuseinämässä niin se kai vaikuttaa asiaan?

Minä kovasti odotan liikkeitä, mutt en vaan tunne/tunnista... Ymmärtääkseni istukka on etuseinämässä niin se kai vaikuttaa asiaan?
Joo, se voi vaikuttaa. Mulla taas istukka ihan takaseinässä, oon tuntenu liikkeet rv 13 lopusta lähtien. Nyt rv 16 on jo niin voimakkaat, että jos penska innostuu illalla, nukkuminen on haastavaa.

Istukka edessä vaimentaa liikkeitä paljon. Sen olen huomannut kun olen kahta odotusta verrannut. Nyt vihdoin liikkeet ovat päivittäisiä ja useamman kerran päivässä tuntuvia, kun on rv19+ ja istukka siis edessä.

Takaisin