Äitiyspakkaus

Eilen sain pakkauksen (joo piti helmikuussa vasta tilata :p) Minun silmää miellytti mutta isäntä tokas että on ku vanhan ajan vaatteita väritykseltään. Itte halusin pakkauksen kun eka vasta tulossa.
 
Kauanko teillä on menny äitiysavustuksen päätöksessä? Mä laitoin hakemuksen liitteineen 23pv eikä se oo vielä ees käsiteltävänä o_O Lukee vaan, että liitteet toimitettava 6.1. mennessä... Viimeksi tuli päätös parissa päivässä.
 
Pari päivää meni mulla kun just ennen joulua tein hakemuksen. Otin avustuksen rahana, en tiedä vaikuttaako se käsittelyyn. Tein samalla äitiys- ja vanhempainrahahakemukset, ne ovat edelleen käsittelyssä.
 
tein myös hakemuksen 21.12 ja päätös tuli jo 22.12 että avustusmaksetaan tilillesi 31.12 otin siis rahana. vanhempainpäiväraha hakemus odottaa tietoja työnantajalta.
 
Rahana minäkin otan. Laitoin samalla muutkin hakemukset menemään ja lapsilisä on ainut mikä on käsiteltävänä.. Jospa se johtuis sit näistä pyhistä..
 
Äitiysavustus maksetaan ihan normaalisti, mut kaikki vanhempainpäivärahat, äitiyspäivärahat yms. Jotka tulisi voimaan 1.1.2016 alkaen, on jäädytetty. Syy hallituksen suunnitelmien muokata näitä tukia.. Ja hallitushan ei tee päätöksiä näin välipäivinä, vaan vasta ensi viikolla..
 
Juu eikös ne suunnitellu poistavansa ne korotukset ainakin? Sen takia varmaan kaikki päätökset noissa seisoo.

Mulle tuli kans äitiysavustus päätös (rahana otin) alle viikossa ja rahat tuliki jo tilille. Eli about 2vkoa meni koko hommassa. Mut pakkauksen tulossa saattaa kestää vähä kauemmin, ku niissä on vissii ne jotku tietyt lähtöpäivät millon ne postittaa ne, etteivät ripottele joka päivä tjn... Ja Kelan päättäjät saattaa hyvinki olla lomalla loppiaiseen asti, tai ainakaan en yhtään ihmettelis jos oisivat...
 
Mulle tuli päätös äitiyspakkauksen myöntämisestä 23.12 ja toimitusajaksi olivat laittaneet 2 viikkoa. Kohta pitäisi siis tulla!
 
Mulle tuli päätös äitiyspakkauksen myöntämisestä 23.12 ja toimitusajaksi olivat laittaneet 2 viikkoa. Kohta pitäisi siis tulla!
Täällä samana päivänä tullut päätös. Kädet jo syyhyää, että tulis jo se pakkaus! Rajoittaisi ehkä hetkeksi tätä holtitonta ale shoppailua!
 
Mulla tuli äitiysavustuspäätös muistaakseni päivässä joulukuun alkupuolella ja 8.1. oli näköjään tehty myös vanhempainpäivärahapäätös, jota haettu 3.12.2015.
 
Takaisin
Top