Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Lucky joo vti on helpottanut eikä tällä viikolla oo ollut enään limakalvotkaan niin kuivat :) nyt kun pääsin niistä vaivoista niin oon kärsinyt ympärivuorokautisesta pahoinvoinnista :( tänäänkin aamulla oksensin töissä eikä mikään helpota..

Ei vitsit, pitäisköhän itekkin varata ultraan aika yksityiselle, niin konkretisoituis ehkä tää asia (jos kaikki siis ok) välillä vaan yhtäkkiä tajuan, että ei hitto mähän oon raskaana, että meillehän oikeasti tulee vauvanen, jos kaikki menee hyvin <3 snif, ja sit herkistyn :)

Sama juttu täällä. Välillä sen ns.unohtaa vaik ei todellakaan unohda :D (tuntuu etten muuta ajattelekkaan...) ja sit tuleekin just sellanen et ei hitto, mä tosiaan oon raskaana ja meille tulee vauva :D niin odotan että asiasta uskaltais puhua ja päästäis riskirajan yli. Ja kyllä oloja löytyy, ei mitään mahdottomia, mutta jos jonkinmoisia tänäänkin. Jossain kohtaa päivällä taas menkkajomoja, "nippailua/vihlontaa", etovaa oloa, turvotusta ja ne tissit. Ohan näitä :D toisaalta ihan kiva, että joku muistuttaa jonkun pienen olemassa olosta, kun vielä kaikki tuntuu niin epätodelliselta. :)

Toivottavasti päästäs kaikki riskirajan yli! Täälläkin tuntuu että mietin 24/7 tätä raskautta :D ja sen takia siihen mahtuu myös sitä onnen tunnetta sekä sitten sitä epäilystä. Hassuu just et mäki mietin välillä et oonko muka oikeesti raskaana:D Odotan vaan sitä ekaa ultraa maanantaina jos sit menis jakeluun ja loppuis jossittelu!:D Odotan niin että pääsisin kertoo perheelle ja elää muutenkin siinä "meille TULEE vauva" fiiliksellä.

Heippa hei! Täällä huhuilee uusi elokuinen :) Oon 27 vuotias ja nyt siis pikkukakkosta odotellaan, muutama päivä sitten plussattu ja laskurin mukaan LA 10.8. (Kierto ollut kyllä niin epätasapainossa, että saattaa tulla muuttumaan)
Tuleva asukas on enemmän kuin tervetullut jos matkassa pysyy, mutta silti vähän pelonsekaisin tuntein täällä ollaan, kun ensimmäinen on tosiaan vasta reilun 10kk HUI! Olisikohan täällä muitakin äitejä joiden lapsille tulee vain pieni ikäero? Olisi mahtavaa keskustella ko. asian tiimoilta enemmänkin
Onneksi tämä alkuaika tosiaan tulee ennen joulua niin saa ajatuksia muuhalle ja tosiaan tuon pikkupimun kanssa on kyllä kädet niin täynnä töitä ettei kerkeä ressaamaan niin paljon kuin ensimmäisessä raskaudessa ☺

Onko teillä jotain "riskiharrastuksia" ja kauanko meinasitte niitä jatkaa? Itse harrastan ratsastusta ja täällä laskurin mukaan nyt Rv6+5 ja ajattelin vielä ensi viikon ratsastaa ja sitten lopetan kun pelkään jos putoan...

Onko teillä jotain "riskiharrastuksia" ja kauanko meinasitte niitä jatkaa? Itse harrastan ratsastusta ja täällä laskurin mukaan nyt Rv6+5 ja ajattelin vielä ensi viikon ratsastaa ja sitten lopetan kun pelkään jos putoan...

Minä kans ratsastin ennen esikoisen raskautta, mutta lopetin heti plussan jälkeen ja sen jälkeen en hevosen selkään ole päässyt, kun mies tekee vuorotöitä ja oon paljon pojan kanssa kahdestaan kotona :)

Mariianen mä myös työskentelen hevosten parissa niin se ratsastus on ehkä pienempi paha kun joka päivä ehkä suurempi todennäköisyys saada potku mahaan kuin pudota selästä.. Se mua vähän jännittääkin kun joka päivä pelkään potkua tai että joku hevonen juoksee yli :(

Heippa vaan kaikki mammat :) Täällä 32 v toista lasta odottava. Esikoinen syntyi 11/14, täällä tais olla pari muutakin , joilla esikoinen syntynyt samaan aikaan :D Nyt jätettiin ehkäisy pois marraskuun alussa, kun toivottiin pikkusisarusta pienellä ikäerolla ja ...3 viikon jälkeen tein positiivisen testin! Ei odotettu että ihan näin nopeasti tärppäis, mutta mikäs siinä :) Laskettu aika joskus elokuussa ehkä, edellisen synnytyksen jälkeen kierto on ollut mitä sattuu 1,5 kk..ensimmäinen neuvola ensi viikolla. Jännittäviä aikoja :)

Erittäin varovasti mukaan. :-) Olen 25-vuotias, esikoinen nyt 10 kk, rankka keskenmeno kesäkuussa 2015 ja toissapäivänä plussasin. Laskettu aika 15.8 ja toivon todella, että tämä tyyppi pysyy mukana :-)

Takaisin