Myy82, tykkäsin siitä et luet ja vielä täällä ja että kerrot omiakin kuulumisia!!<3
Ihan kauhea tilanne siellä!!!!
Tahdon uskoa et saatte oman lapsen kyllä! Siihen vaan menee nyt aikaa kun on vuoden raskautumiskielto. Voi kun sua halaamaan pääsisin!!!!<3<3
Katjusha, tiedätkö miksi se kohdun vuokraus on laitonta suomessa? Teidänkin tilanteessa se olis vain tuonut teille jo pienen nyytin.. Voikohan siinä olla joku semmonen ettei sillä saa tienata rahaa?
Maggie, ihanaa kun olet noin innoissaan!!!! Pian koittaa uusi kierto (ellei tämä ole se THE ONE) ja sitten on ovulaatioo kuule niin et varmasti tärppää ;D <3
Oon miettiny kans et jos tulis seksi kielto sen takia et ois liikaa kypsyneitä niin miten pystyisin olee käyttämättä sitä mahdollisuutta.. Vaikka mullahan ei pitäis olla oviksen kans mitään epäselvyyttä, mut jos jonkunlaista hormoonia söisin.
No mutta askel kerrallaan ja toivotaan parasta! :)
Beisla, joo kyllähän tuo mies ollu ihan tarpeeksi suostuvainen niin ei oo tarvinnu muille kehrää :D hehe!
Oireettomuus voi myös olla oire

<3 eli jospa sitä kumminkin oltais hyvinkin tukevassa kunnossa :P eikös sulla yleensä tähän mennessä oo jo tuhrutellu vai saitko lääkkeillä sen kuriin?
Nennaa, ihanaa et sun käynti polilla oli noin positiivinen kokemus!!!! <3
Nyt vaan verikokeeseen kattelee tapahtuuko se ovulaatio!
Muistinkin et joku puhui vaihdevuosi jutuista.. Mistä sulla siis semmonen fiilis on tullut? -multa on siis mennyt jotain ohi!
Onneks olkoon ettei miehen simpoissa ollu mitään erikoista! :)
Toivottavasti saat sen aukkari ajan nopeesti. Jännittääkö et sattuuko se? Mullahan se tehdään siinä leikkauksen yhteydessä niin kipu ei jää pelottaa :D
Haikaranyytti, hitto kun kierto venyy!! Mut olitkos jo testannu, kun eikös flunssa ole tullut monelle alku raskaudessa?
Kirjotit muuten niin ihanasti sen aikasemman "pienellä on jo odottamassa äiti ja isä" tuli ihan semmon aaaw fiilis<3 olet ihana!!!
On. Kello on jo puoli neljä mut en vaan saanut nukutuksi.. Herätin miehen ihan vaan omaksi iloksi ja ettei ovis mee vaan ohi.. :D nyt sitte ei ainakaan tuu uni! Tai no ehkä kun sen yli 50 viestii on lukenu alkaa jo nukuttaa pikkasen :)
Mulla on ollu alavatsa kipee tai oli kipee pari päivää ja nyt vaan kramppailee ja siis tietty toivon et on merkkejä ovulaatiosta eikä mistään ilmavaivoista :D :D
Mulla ollu ihan hassu olo kun otin mun näinni korut pois sillon 20päivä kun olin sinne leikkaukseen menossa ja en niitä sitten takas laittanu, ni nännit näyttää kaljuilta! :O mä niin rakastin niitä ja tiedän etten enää koskaan ikinä tuu uskaltaa niitä laittaa, ne oli vaan niin ihanat ja nyt on kaljut nännit..

:D
Talleteltu on (ei kyllä niin usein kun mä haluisin) melkeen kai joka toinen päivä (mä haluisin sen joka toinen tunti) heh! :D :D :D
mut joo näillä mennään ja nyt meen nukkumaan kuud nait! <3
Ai niin ja kerroin tänään mun siskolle (en siis ole aikasemmin pystynyt puhumaan vauva jutuista hänen kanssa kun on tuntunut liian ahdistavalta), mut nyt päätin etten enään "salaa" tätä et yritetään vauvaa, koska tää salailu saa sen tuntumaan pahalta ja myös se kun toiset alkaa kiusottelemaan "koska teille.." Jne ja ei voi sanoo mitään kun pitäs salata ja tietty silloin hekään ei tiedä loukkaavansa.
-mymmelisti kp16/30 yk 39