Äitii!! tuu pyyhkimään!!

Meidän tättärä on alkanut toimittaa tavaransa öisin ja tuotos on just tota yllärimallia. 4 aamuna peräkkäin ollaan menty aamutoimiin ja pahaa aavistamatta oon vaan näpsäyttänyt nepparit auki ja ollu, että "Oho. Gaga. Ääk! Ei sormia sinne! Et koske!! Räpylät pois!!! :sour::facepalm:"
 
Mikä siinä muuten on et aina ku vaipassa kakka sinne on pakko työntää sormet sekaan heti ku teipit saa auki? :eek: (siis tyttö työntää, en minä :)) Mut jos pelkkä pissa ni ei :)
 
Se varmaan tuntuu inhottavalta/kutittaa se kakka, normireaktio laittaa kädet sinne. Vanhukset kellä vaipat käytössä, tekee samaa.
 
Tekeeks vauvat muka sillai? :eek: Ei meillä kyllä jäbän kädet käy lähelläkään vaippaosastoa ikinä. Kaks kertaa se on tähän mennessä löytäny pippelinsä. Ei aiheuttanu mitään reaktiota tai ihmetystä mokoma letkunpätkä jäbässä. On niin lunki kaveri, että en ihmettelis vaikka siitä tulis joku huippu pokerinpelaaja aikuisena... :grin

Meillä on edelleenki se potta ostamatta. Eihän tuo osaa edes istua vielä :banghead: Viime ajat ollaan palloteltu housuvaippojen ja teippivaippojen välillä, tuntuu olevan arpapeliä kummat milloinki falskaa...
 
Meille hommattiin pirkan 4:s koon housuvaippoja, ihme kyllä on hyvin pitäneet tuotokset sisällään.
 
Meillä tuntuu olevan ihan tuurissaan noi vuodot.. Nyt on selailtu netistä pottaa. Haluan vielä käydä kattoo livenä, mutta Lastentarvike myy OK babyn pottatuolia joka on puolta halvempi ku se Baby Björnin vastaava. Taitaapi olla meidän tuleva potta se :happy:
 
Täällä on jäbä kerran kylvyssä pongannut pippelinsä ja heilutteli sitä vähän aikaa kädellä ja nauroi :)

Pikkuäijä ei malta istua kun on koko ajan jonnekin menossa. Varmaan oppii ensin kävelemään ja sit vasta istumaan kunnolla. Köpöttää leikkiessään yleensä polviasennossa. Että siinä mielessä ei oo pottaostoksille vielä kiire.
 
Meillä tuntuu olevan ihan tuurissaan noi vuodot.. Nyt on selailtu netistä pottaa. Haluan vielä käydä kattoo livenä, mutta Lastentarvike myy OK babyn pottatuolia joka on puolta halvempi ku se Baby Björnin vastaava. Taitaapi olla meidän tuleva potta se :happy:
Mä oon huomannut sivutuen hyväksi näin pienelle pepulle. Siks meillä on Orthex eikä Baby Björn. Mut sekin maksoi kyllä lähemmäs 30e (29?) minimanissa.
 
Pyöreesti kakskymppiä olis se OK Baby, mutta mä haluan nähdä sen ihan livenä vielä. Onneks niillä pottaostoksilla ei oo vielä mikään kiire, mutta vähän kartoittaa ettei tarvii sitte ostaa heti ekaa kattilaa mikä löytyy :joyful:
 
Onneks meidän koko kämppä on semmonen sillisalaatti väreiltään että se ei oo niin justiinsa... Harmaa olis ihan hyvä väri tai joku sukupuolineutraali jos vielä toinen bebe tulee ja se onki tyttö. Oishan se ny ihan katastrofi jos prinsessa joutuu kakkimaan poikien väriseen pottaan... :laughing021
 
Ai että mä saan taas hyvät naurut kun lueskelen noita teijän kertomia pottailu touhuja :laughing021 Me ei oo ollu vielä tarvetta ostaa pottaa kun ei toi vielä istu edes kunnolla.. Katotaan sit myöhemmin sitä hommaa.. Meillä ei vaippa oo ikinä falskannu ja meillä kakataan yleensä sina ruoka pöydässä kun syödään :wtf:
 
Joo, meillä on kyllä semmonen taistelu tuosta yhdestä vessasta tässä akkavaltaisessa pesueessa, että ehkä parempi pitää potta vaikka olkkarissa.

On taas vähän turhamaiset probleemat joku vauvan potta, mutta onhan ne niin äklöjä muovihärpäkkeitä vessan nurkassa :-( Ei ainakaan mitään riemunkirjavaa!
 
Meillä on jo kaks riemunkirjavaa kissojen kusiputkaa kylppärin nurkassa ni ei yks potta siellä enää haittaa :grin
 
Siitä tulikin mieleen miehen kissan hiekkalaatikko :-( se kissa ei ees kakkaa siihen kuin sen viereen lattialle. Sekin on yks syy minun muutto vastarintaan. Kissa. Ja se meinas napata roota. No roo veti sitä hännästä, kissa kääntyi ja sähähti, näytti hampaita. Roo säikähti ja itkasi, mutta unohti asian heti koska seuraavaks koiralta lähti tuppo karvoja...
 
Mä ostin eilen ihan simppelin valkosen potan prismasta :). Mies ei halunnut pottatuolia kun epäili että se rako mikä niihin jää saattaa nipistää toista pyllystä!

Josko sitä tänään jaksais jo testaa. Bebe istuu jo niin tukevasti että voipi olla että potallakin istuminen onnistuu.
 
Takaisin
Top