Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuo neuvolasta saatu tukivyö ei kyllä ole mikään taivaan lahja... On kyllä ehkä helpottanut pahimpiin kipuihin, kun olen sen kävelylle laittanut, mutta ei ole mukava päällä. Kauhean hiostava, liian iso, mutta myös ikävän puristava... Ei sen kanssa mielellään istu ja jos pitää istua, niin sit se on rullalla vaatteiden alla... Ja ne kiinnitystarrat hiertää. Kaiken lisäks se näkyy ikävästi, kun se tursuttaa kylkiläskit esiin ja ne tarrat höröttää... Eli käytän sitä vaan kun tiedän joutuvani kävelemään paljon. Kirjastossakin otin sen työskentelyni ajaksi pois...

Pitkästä aikaa kirjottelen. Jostain syystä päivät niin täynnä touhua, ettei illalla jaksa kuin lukea mitä tänne on päivän aikana kirjoteltu. Taustajoukoissa mukana kuitenkin.. ja myötäelämässä myös noissa kauhun hetkissä kun tulee noita sairaalareissuja. Toivotaan kaikkea hyvää ja ihanaa meidän kaikkien loppuraskauden ajalle!
Mulla on ollu nyt ekan kolmanneksen pahoinvoinnin jälkeen oikein hyvä ja pirtee olo :) Ei oo kipuja, turvotuksia tai mielialan vaihteluita. Nautin tällä hetkellä joka hetkestä, enkä muista oonko ollu näin onnellinen koskaanPikkuhiljaa ostellaan juttuja vauvalle, suurin osa kuiteski vielä hankkimatta. Makkariremontti on valmis, joten tulevaa lastenhuonetta saa alkaa laittaa myös kondikseen. Ihania asioita
Ainoo veemäinen vaiva on ollu helvetilliset muutaman päivän päänsäryt sillon tällön, yleensä työpäivinä. Niihin ei särkylääkekään auta, menee ohi kun menee. Usein sitten kun pääsee töistä kotiin. Täytyy vaan yrittää ottaa työt mahd lunkisti, koska yhistän säryt stressiin.
Kannattaako muuten ostaa kokoa 68 oleva talvihaalari, kun semmonen ois halvalla tarjolla? Mietin että onko vauva sen kokonen just kesällä.
Mulla nuo potkut ei tosiaan tunnu niin kauheesti kun on istukka edessä. Mutta päivittäin jotain kuitenkin
22 + 0