Mä kans koitin vetästä farkkushortsit leggareiden päälle viikonloppuna, mutta kappas, jäi kymmenen senttiä auki napista! Puntarin mukaan ei oo tullu kiloakaan plussaamisesta joten turvotusta täälläkin ihan kiitettävästi..
Hei tuli tossa mieleen ku joku puhu painavien juttujen nostelusta?! Koskas sitä pitikään ruveta varomaan? Mä täälä nakkelen harvase viikko 13-15kg:n koiranruokasäkkejä, ja tietty nuota mukuloota joka päivä (vajaa 3v painaa varmaan kans ~15kg ja tuo reilun vuojen ikänen varmaan jtn 11kg)..
Lapsia ny tietty nostelen varmaan loppuun asti, mutta jotten mitää 30kg:n rehusäkkejä mee nakkelee liian myöhäselle asti :D
Viikonloppuna tuli kerrottua hyvälle toverille, joka asuu vähä kauempana. Seki oli et "MITÄH?! TAASKO!?"

no mut ei se sitä pahalla.. ku pääs shokin yli ni kyl se onnitteliki :D ja nyt ens viikonloppuna pitäs mun mummulle kertoo.
Mua niin itkettää ku luen teidän kertomuksia kuinka omat äitinne höösää vauvajutuista. Oma äiti kerkis kuolemaan ennenku esikoinenkaan synty. Sentään sai kuulla silloset plussa uutiset, mutta kyllä sitä äitin tukea on ikävä joka raskaudessa ja vielä lasten kasvatuksessakin tuki olis tarpeen. Ei oikee kelle tahansa voi mennä sanoo, että nyt mua väsyttää, voitko auttaa. Ottaa luonnon päälle tuollaane
RV 11+3 näköjänsä. Tickeri laahaa päivää jäles.