Huhtikuun mutinat

Täällä laskettu aika 29.6. eli nyt on se 2kk -60 päivää "jäljellä", mut eipä tuo viimeksikään tullut laskettuna aikana. Varaudun siihen 42+2, ni ei tuu hermoiltua loppuajalla. Eli heinäkuun puolväliin. Todennäköisimmin vauva syntyy rv 38-42 eli jäljellä 46-74 päivää. :wink
 
Mulla ihan sama MammaMaria, parempi laskea heti sinne tappiin, kun viimeksikin vaan jokainen päivä lisää ärsytti ihan huolella!! 42+2 meni meilläkin, ja jo jostain 32vkosta neuvola/lääkäri sanoi, et tämä ei täällä laskettuun asti pysy :grin Pah!!
 
Tänään oon menossa pelkopolille. Miksiköhän sekin jännittää niin kamalasti. Kai sitä jotenkin tuntuu että menen sinne turhaan ruikuttamaan ja ne sanoo että ei mulla oo oikeita syitä kammota mitään...
 
mä meen äp polin tutkimuksiin.. lapunki hukkasin enkä muistanu aikaa eilen soitin nii sano sen mut miten must tuntuu et sevalehteli :/ tuskimpa ku henkilötunnuksella anto. oon vainoharnanen :angry1 ku tuntuu et ois sw tuntia aikasemmi..
 
Varmaan perus lauseita toi "ei varmaan viihdy laskettuun aikaan asti" HAHA! :D :D tällä kertaa viisaampi, et varmasti kyl viihtyy. Ja sitä kyl toivonkin, et saa kasvaa rauhassa ennen tätä kovaa maailmaa. :)
 
Miten meni Helmimeri, olitko ajoissa?

Toi on kyllä niin raivostuttavaa, että "juu, ei varmaan pysy loppuun asti"! Etenkin lääkärin suusta. Viime raskaudessa kävin liikehälyssä polilla joskus 36+ viikoilla ja lääkäri siinä sitten tutki ja sanoi, että "tervetuloa ens viikolla synnyttämään, ihan kypsää kamaa täällä". Ja paskat, 39+2 neiti suvaitsi poistua musta :meh: Oli kyllä tuskaisat viimeiset päivät, kun oli jo "luvattu" että hyvissä ajoin tulee. No eipä sillä, ei mua haitannut että meni vähän pidemmälle, ei ois haitannu vaikka olis menny yli lasketunkin. Pöhkö kai mäkin olen kun tästä olosta nautin :grin Ja varmasti harvoja raskaana olijoita jotka vähän toivoo ettei vauva tulis ennen laskettua :joyful:
 
Minä tykkään raskaana olosta :-) itse toivon, että tämä viihtyy masussa kauan. kun tiedän vielä, että tämä tulee olemaan viimeinen rakkauteni :sad001
 
joo menin 12:30.. ja oikee oli. oikeestii menin vahingossa tuntia aikasemmi vaikka ajattelin mennö vast puol 1..:/ mut en voinu takas kotii enää ku maksoin bussin jo ja ei mitenkää nyt varaa ramppailla.. ootin tunnin lääkäriä. sit pöäsin vastaanotolle. ja kaikki hyvin, kiinni ja kova ja ei mikää mitenkää auki. vaikka neuvolalääkäris muuta ajatteli nooh hyvä näin :))!! sano et jotenki kauampana kohdunsuu ku yleensä? en tiiä mitä meinas
 
Miten meni Helmimeri, olitko ajoissa?

Toi on kyllä niin raivostuttavaa, että "juu, ei varmaan pysy loppuun asti"! Etenkin lääkärin suusta. Viime raskaudessa kävin liikehälyssä polilla joskus 36+ viikoilla ja lääkäri siinä sitten tutki ja sanoi, että "tervetuloa ens viikolla synnyttämään, ihan kypsää kamaa täällä". Ja paskat, 39+2 neiti suvaitsi poistua musta :meh: Oli kyllä tuskaisat viimeiset päivät, kun oli jo "luvattu" että hyvissä ajoin tulee. No eipä sillä, ei mua haitannut että meni vähän pidemmälle, ei ois haitannu vaikka olis menny yli lasketunkin. Pöhkö kai mäkin olen kun tästä olosta nautin :grin Ja varmasti harvoja raskaana olijoita jotka vähän toivoo ettei vauva tulis ennen laskettua :joyful:

Täälä yksi pöhkö mutta eri syistä...Tällä kertaa kun edellisestä on kohta 7 vuotta niin oikeesti pelottaa synnytyskivut ja ihan kaikki, vaikka tiedän että kyllä se siitä ja olen maailman onnellisin sitten mutta silti...Mies ihmetteli että no oothan sä ennenkin ja hän on sun tukena, mutta oon onnellinen et laskettuun vielä se 2,5kk eikä olokaan onneks tukala mitenkään vielä. Huhh onko nämä nyt niitä hormonihörinöitä!!:depressed:
 
Mä yhdyn nyt tällä vikalla kolmanneksella noihin hormonihörinöihin koska mulle iskenyt kaikki maholliset pelot ja sitten meiän OLKKARIREMPPAAN:hilarious: Me rempattiin koko olohuone ja valitsin täydellisen tapetin...hmmmm no nyt yhtäkkii haluaisin repiä koko tapetin ja laittaa uuden ja mies vielä sano että tämä on tässä sitten 10 vuotta kun edelliset vaihdettu 4 vuotta sitten:nailbiting: Noh hain Jyskistä peilin siihen ja nyt jo taas olo et toi on ihana! ÄÄÄÄÄÄ mikä mua vaivaa!!! Ja sitten synnytyspelkoihin...en ole uskaltanut myöntää, mutta nyt myönnän että pelottaa ja väliin yritän unohtaa että koko synnytys on edes edessä...noh entäs sitten yöheräämiset???? Herään toki nytkin 6 kertaa pissalle, mutta mites yösyötöt yms mitä jos tulee univaikeuksia tms?? Mulla ei ole hormonit tehnyt tepposia mutta nyt tekee ja pahoja..olen vuoroin onneni kukkuloilla ja sitten taas peloissani!
 
Ja kadun mun nyt yhtäkkiä meiän häistäkin vaikka ja mitä!! Tekis mieli mennä naimisiinki uudestaan tietty saman miehen kanssa, mutta että sais tehtyä asioita uusiks toisella tavalla!:excited001
 
Rauhoitutaanpas nyt Kyfi...:D tosta syystä onki sit hyvä, että meillä on kahdet häät ni saan korjata Suomi häissä asiat, jotka täällä menee pieleen Haha :D Kohdeyleisö on toki hieman erilainen :p
 
Ja kadun mun nyt yhtäkkiä meiän häistäkin vaikka ja mitä!! Tekis mieli mennä naimisiinki uudestaan tietty saman miehen kanssa, mutta että sais tehtyä asioita uusiks toisella tavalla!:excited001
Haha! Mäkin haluisin uudet häät :D tekisin niin monta asiaa toisella tavalla... mutta musta kuulostaa ihan normaalilta noi sun pelot. Makin jännittää aika tavalla ja pelottaakin jonkin verran ja ajatus yöheräilystä ahdistaa. Vasta saatiin kuopus nukkumaan koko yö heräämättä... Josko ne hormonit pitäis ainakin aluksi.

Hyvä että helmimerillä kaikki ok! Kohdunsuu on yleensä raskausaikana takana ja se on vaan hyvä :)
 
Oon yrittänyt kokeilla miltä mun kohdunsuu tuntuu, onko pehminnyt tms, mut on jossain niin kaukana, etten löydä sitä. :rolleyes: Ennen raskautta oli niin matalalla, että sormi ylettyi siitä "ohi". Ja pieninkin kuukautiskuppi oli liian pitkä...
 
Eilen tipahti postiluukusta kutsu synnytystapa-arvioon rv 36. :nailbiting: Tuon häntäluun virheasentoon luutumisen takia siis arvio tehdään mun synnärillä..
Hui kun alko jännittää :bag: reilu kuukausi enää tuohon päivään :wideyed:

Iloista vappua! :happy:

Kalaäiti ja Kyytiläinen 30+3
 
Takaisin
Top