Yritystä odottavat

Kiitos kaikille! :Heartred
Nyt kun alkushokista alkaa pikku hiljaa toipumaan, on alkanut nähdä asian valoisat puolet. :rolleyes:

Tosin en nyt hirveästi vielä elättele toiveita, eilen aamulla tuli pyyhkiessä hitusen ruskeaa tuhrua. En tiedä vaikuttiko se että illalla heiluteltiin peittoja :smiley-angelic006 vai että eilen olisi kuulunut menkkojen alkaa. Illan pc jotain viivaa kuitenkin piirtyi.
Ja tässä tämän päivän apteekin ultra;
 

Liitteet

  • IMG_20181127_190713__01.jpg
    IMG_20181127_190713__01.jpg
    382.5 KB · Katsottu: 184
  • IMG_20181128_123432__01__01__01.jpg
    IMG_20181128_123432__01__01__01.jpg
    283.7 KB · Katsottu: 172
Onnittelut Miitulle!

Siirtyykö Tiada teillä yritys siis ens vuoden puolelle vai kokonaisella vuodella?

Loora, toi "kyl se sit joskus helpottaa" on kyl varmaan järjettömintä mitä voi sanoa, siis sama kuin: jatka vain kärvistelyä, en vaivaudu keksimään helpotusta :facepalm:
 
No onpa siellä taas tympeä tuuliviirimies tiada. :meh: Toivottavasti pääsisitte nopeasti asiaan.

Jopas oli pöljä lääkäri loora. :/ Kovin moni 14-vuotias ei tule "pian" raskaaksi ja muutenkin voisi harkita auttamista, jos se on mahdollista.

Enni, voih, toivotaan siis että pian tulisi helpotus raskauden muodossa. Ymmärrän kyllä hyvin tuon ettei halua mitään erikoisia toimenpiteitä. Itseäkin hirvittäisi. :scared001

Täällä nostaa taas vauvakuume päätään enemmän, vaikka terapia yhä väsytääkin. Olisi se nyt saanut pysyä vähän lievempänä... Ja samalla mietin että jos nyt sattuisi vahinko niin riittäisikö voimat sen pitämiseen vai olisiko pakko tehdä abortti. Olisi kyllä todella inhaa tehdä abortti, kun haluaa vauvan syliin. Pitää varmaan siis toivoa ettei vahinkoa satu (no ei se kyllä kovin todennäköinen olekaan) :D
 
Siis siirtyi ensivuodelle eli aloitetaan yrittäminen vasta muuton jälkeen.. mutta taustalla oon :) ja seuraan teijän plussia
 
Onnea Miitu, ihanaa niemja! :Heartred

Täällä taas iski tajuntaan, että yrityksen alkuun on alle kuukausi aikaa. Tuntuu oudolta, että jos asiat etenevät vauhdikkaasti, niin ensi vuoden jouluna meillä saattaa olla pikkuinen tai ainakin tulossa kovaa vauhtia.

Ollut taas päällä kunnon PMS-kiukku, ennen hormonaalista ehkäisyä aikanaan en ollut huomioinut tätä, mutta tänä syksynä musta muodostuu Pikku Myy kierron loppumetreillä. Lähinnä alkaa aina itseäkin naurattamaan, kun olen ihan piikikäs siili ja koko maailma on ihan väärinpäin. Onneksi osaan olla purkamatta tätä muihin ja tuo vaihe kestää vain pari päivää, ja olen jo oppinut kiukun iskiessä tsekkaamaan kalenterin... Eli näillä viime päivien kiukuilla menkat odotettavissa ensi viikon kuluessa. Merkit ovat selvät. :angel5
 
Kiitos Majalis! :Heartred

Mulla myös aina kierron lopussa oli tiedossa koska ne menkat tuloillaan kun hirveät raivot päällänsä. Mies parka! :grin Sitten kun joskus nuorempana söin e-pillereitä niin ne PMS oireet oli läsnä aina. Siinä myös yksi syy mikseivät sopineet. (Ei tosin se ratkaisevin)

Ihania ultrakuulumisia myös niemja! :) Pysyikö laskettu aika kuten olit uumoillutkin vai oliko heittoa?
 
Onnea ultrakuulumisista niemja! :)

Meillä on muuten Miitu raskauklubeissa odottajaryhmä (siltä varalta että on mennyt ohi) :wink
 
Kiitos Vargynja :)
Täällä vain odotus päättyi luultavammin eilen 5+5.
Menin vuotojen ja kipujen takia Naistenklinikan päivystykseen jossa näkyi enää vain paksu limakalvo.
Oireet olivat loppuneet jo muutama päivä sitten.
Nyt vuoto ja kivut kaikki ohitse. Vielä hcg laskua seurataan verikokein.

En ajatellut että surisin tällä tavalla, kun tämä tosiaan oli alunperin aivan täysin ylläri! Silti tuntuu että olen menettänyt jotain :sad001

Mutta nyt yritän nähdä asioiden positiivisen puolen ja katsotaan, koska sitten olisi sen meidän kolmannen aika, vai mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Kaikella varmasti on tarkoituksensa ja nyt oli kyllä haastavin aika, joten ehkä kaikki kuitenkin meni lopulta niin kuin kuuluikin. :rolleyes:
 
Voi että Miitu :sorry: Kaikella lienee tarkoituksensa... anna surun tulla jos siltä tuntuu. Tsemppiä! :Heartred

Täällä elettiin pieniä jännityshetkiä tuossa viikonloppuna kun mun normaalisti lähes kellontarkat kuukautiset olivat myöhässä :nailbiting: Mulla sattui olemaan testejä laatikossa niin tein heti yhden - puhdas nega, ja parin päivän viiveellä sitten vuotokin alkoi... Vaikka tässä kovin jo kuumeileekin, niin tilanne tuli silti pienen paniikin kera. Eka ajatushan mulla oli että ei kai taas joulua ruokarajotteisena! :hilarious:

Jännitystä lisäsi se että 4-vuotias siskontyttöni kyseli perjantaina jotain esikoisemme "pikkusiskosta" ja oltiin miehen kanssa kumpikin vähän huuli pyöreänä. o_O Onhan näitä tapauksia kun joku on "tiennyt" raskaudesta ennen asianosaisia.
 
Voi ei, voimia Miitu. :sad001 Sure vain jos siltä tuntuu. Minusta ainakin luonnollista surra, vaikka olisikin ollut yllätysraskaus ja huono tilanne. Mutta ehkä tosiaan teidän on tarkoitus saada vauva sitten kun tilanne on helpompi.
 
:Heartred

Meillä muuten esikoinen alkoi puhua myös pikkusiskosta, ennen kuin tiesin olevani raskaana. Tiedä sitten aavistiko jotain, nää on välillä niin kummallisia juttuja vailla selitystä.
Että Niittipyssy, tiiä mikä ennustaja oli :wink
 
Takaisin
Top