Yritystä odottavat

Mun puolesta ainakin jo yrittämään päässeetkin saa täällä jatkaa juttelua jos siltä tuntuu. :) Kiva kuitenkin kuulla kuulumisia ja pitää porukka yhtenäisenä.

Voi pöh Niittipyssy miehesi asennetta. Toivottavasti se odotteluaika siitä lyhentyy kun pääsette juttelemaan ja yöhulinakin ehkä vähän rauhottuu.
 
Viikon päästä suunnilleen selviää tärppäskö heti ekasta kierrosta. Tuskin, vaikka hieman oon epäillyt jo.. Ei pidä antaa mielikuvitukselle liikaa valtaa [emoji16]
 
Täällä kans hulinoidaan, ja meilläkin Niittipyssyn tapaan meni viime yö extra hyvin, liekö ollut täysikuulla jotain maagista vaikutusta, koska meillä on nyt hulinoitu varmaan pari viikkoa putkeen :rolleyes:

Oon tässä pakkaillut pieneksi jääneitä vaatteita laatikkoon pistettäväksi kellariin, mukaan lähtee myös imetystyyny, ensisänky/sivuvaunu, kehtositteri hässäkkä.. ja onhan tota tarpeellista tavaraa aika paljon, vaikka käyttöikää tulikin vaan nää ekat 4kk. Nyt on sit tytöllä ihan oikee iso pinnis, normi sitteri ja taas nippu isompia vaatteita käytössä. Haikeus iskee, kun hitsi että nää kasvaa ja kehittyy nopeaan.

Yksi hyvä juttu tässä kyl on tässä pakkailussa, että ainakin mieheltä tulee se selkeä viesti, että nyt viedään nämä odottamaan seuraavaa käyttäjää. Toki ollaan aika vähän puhuttu että millon jne.. mut kaipa nekin asiat tulee ajankohtaiseksi kun kierto joskus palailis, nyt anakaan ei oo tätiä näkynyt, et pitääkö ootella imetyksen vähentymistä/loppumista.

Plus petipuuhat ei hirveesti nappaa kun on toi hulinoitsija viemässä energiat :hilarious:
 
Meilläki paras ehkäisijä oli pitkään tuo huonouninen pikkuihminen :D Paitsi että nukku meidän huoneessa, niin valvotti kyllä ihan kohtalaisesti ja järki sano, että ei pysty valvomaan toista vuotta heti perään.

Eikä tule meille valvomisia vielä enempää, kun uusi kierto käynnisty. Kylläpä siitä pettymyksestä huomasi, että kovin kovasti kaipaa sitä toista tuhisijaa ja vaikka kuinka yrittäis olla liikoja ajattelematta, niin vaikeaa on. Mutta kaikki ajallaan.
 
Täällä eletään jänniä aikoja!
Tuossa taannoin mua vihlaisi masusta ja olin aivan varma yhtäkkiä että oon raskaana. (Tuli vielä ajatus kaksosista, apua en tiedä miksi!)
Tunne oli niin vahva että kipaisin apteekkiin sen siivittämänä, oletettu dpo 9. :smiley-angelic006
(Haamu myös Pregcheckin puikkoon)

Kyllähän tuo nyt järkytys kuitenkin oli ja päivä meni itkiessä ja sekavin tuntein, vaikka on kovasti ollut raskaus mielessä.
Saa nähdä kuinka käy, menkkojen pitäisi siis alkaa 2 päivän päästä.

Mies on aloittanut juuri uudet työt ja opinnot, ollaan vasta sopeutumassa uuteen arkeen, uudessa kaupungissa.. Ehkä siksi paniikki iski. Lisäksi edellinen raskaus ja synnytys ei ollut helpoimmasta päästä ja meillä nää pienet 3v ja 1v2kk, joten sekin hirvittää.
 

Liitteet

  • IMG_20181126_081755__01.jpg
    IMG_20181126_081755__01.jpg
    880.5 KB · Katsottu: 174
Miitu Ehdottomasti näen viivan! Testaatko taas huomenna?

Kyllä ajattelin testailla, tälläinen himotestaaja kun oon :hilarious: Saa nähä minkä testin mies saa tuotua apteekista/kaupasta.

Onko täällä muita testailijoita? :happy:
 
Viiva näkyy selvästi! Oletko miehelle vielä sanonut mitään, miten hän reagoi? En ihmettele ollenkaan, että kaikesta huolimatta on vähän ollu ehkä järkytys, kun on uusi elämä uudessa paikassa pienten lasten kanssa. Onneksi asioilla on kuitenkin tapana järjestyä, tavalla tai toisella!
 
Onnea Miitu! Niin se yllättää, kuten meillä. Toivottavasti kaikki menee hyvin:Heartred

Meillän on perjantaina nt-ultra ja jännittää paljon. Taas oireet kadonnu, niin saas nähdä mitä tulee.

Tsemppiä kaikille!
 
Vau Miitu, onnea! Aivan varmasti on järkytys. Itsekin koko ajan toivon ja en toivo vauvoja nyt :D

Tsemppiä niemja ultraan, jännää!
 
Miitu. Onnea :Heartred :)

Mä oon niin loppu näihin kuukautiskipuihin ja tähän jätti vuotoon. Enkä haluis syödä hirveetä määrää lääkkeitä. Ja tää oksetus.. :sad001
Ootteko joku kokeillu tota tenslaitetta kk kipuihin?onko ollu paljon apua...?
 
Ai niin oon pari kuukautta yrittänyt lopettaa imetystä ja viime yö oli eka kun en imettänyt et toivottavasti ei tulis enää takapakkia ja olis nyt sit loppu. :)
 
Loora, Sama täällä. Tosin pakko syödä lääkkeitä, että pystyy toimimaan. Senkin takia ois hyvä olla raskaana, niin sais kivut pois ja pääsis sen jälkeen takaisin yhdistelmäpillereihin mahdollisimman pian. Ei huvita kärsiä yhtään turhaa kuukautta!
 
Kyllä siinä viiva on Miitu! Onnea! :happy: Ei ihme jos tuli järkytyksenä ja on sekalaisia tunteita, mutta varmasti asiat järjestyy. :)

Oho, mihin tää aika on mennyt kun niemjallakin nt-ultra. o.o

Anteeksi jos utelen henkilökohtaisia, mut onko teillä tutkittu Enni ja loora syytä kivuliaille ja runsaille kuukautisille? Oon siinä käsityksessä että joku vaiva voi aiheuttaa tuota ja siihen voisi saada ehkä apuakin. En nyt vaan muista mikä vaiva sitä voisi aiheuttaa. :D Toivottavasti siellä ei tule imetyksen suhteen takapakkia loora. :)
 
Ei mulla oo tutkittu et 16- vuotiaana kun ekan kerran kävin gynegologilla.Just ton asian takia niin määräs e pillerit ja ne autto kyllä noihin kun säännöllistivät mut mulle ei vaan sopinut muuten pillerit et tuli niin paljon muita ongelmia. yläasteella kun kävin lääkärissä niin vanha pappa lääkäri totes et kyllä se pian helpottaa kun saat lapsia :mad: hyvä neuvo 14- vuotiaalle. No ekan lapsen sain vähän ennen kun täytin 29 eikä silti auttanut ..

Mut joo siis just juttelin miehelle et pakko varmaan lähteä selvittämään syytä kun ei näitä kestä..

Enni oon kans ollu niin onnellinen raskaus aikana lapsen lisäks siitä ettei tarvii kärsiä kuukautisista..
 
Vargynja, On gynellä sen verran mitä niillä laitteilla sai tutkittua. Sanoi että varmaan endo on, mutta tutkimus leikkausta ei tehdä niin kauan kun kotona pärjää. Minulla ei ole runsaat kuukautiset, ainoastaan kipeät. Synnytyksen jälkeen vajaan vuoden oli runsaammat, ei enää. Lapsen syntymän jälkeen kivut myös pahentuneet ja oviskivut myös. Lääke näihin on yhdistelmäpillerit tai raskaana oleminen. Minulle ei onneksi tullut pillereistä mitään haittoja. En halua kokeilla muuta, koska en halua mitään vierasesineitä itseeni :bag:
 
Takaisin
Top