Yritystä odottavat

Tervetuloa joukkoon Kyfi!

Towanda, tilasin viimeeksi Raskauskeijun sivuilta. Siellä on paketteja, joissa r- ja o-testejä samassa. Eikä oo kalliita. Tosin ne on niitä One Stepin, joita monet haukkuu että eivät toimi oikein. Minulla tietääkseni toimineet hyvin. Minulle on pääasia, kunhan saa tilattua eikä tarvii lähtee ettimää kaupasta kun sinne mennessä on muutenkin aina sata ja yks ostosta :grin

Jee kahden tunnin päästä tulee joulusiivous! Otin uuden perinteen vauvan synnyttyä, onpahan ainakin yks superkiva juttu vuodessa mitä odottaa :rolleyes:
 
Tervetuloa mukaan Kyfi! Kyllä tänne mahtuu kaikki halukkaat. :) Siellä onkin isoja asioita mietittävänä.

Mulla on ollut pitkiä aikoja etten ole nähnyt tai ainakaan muistanut unia, raskaanakaan en nähnyt mitään kovin kummia. Mutta nykyisin niitä on kohtuu usein ja yleensä ne on vähän tavallista sekopäisempiä. :D Olisi kyllä kiva ehtiä sairaalaan jos joskus toista pääsee synnyttämään, ja sellaista säikähdystäkään en kaipaa ettei vauva hengitä synnyttyään. Toisaalta niin kivuton synnytys kuin mitä se unessa oli kelpaisi hyvin (voikohan unessa "tuntea" kipua...)

Joulusiivous, jota ei tarvitse tehdä itse kuulosta hyvältä. :)
 
Mä niin arvostan aineettomia lahjoja.. tänävuonna tosin mennään hierontalahjakortilla, mut ens jouluks vois hyvin ottaa jonkun siivoomaan meillä! Tosin ei mun tarvii kuin kutsua anoppi lapsen vahdiks niin se on mystisesti siivonnut koko kämpän samalla - jopa vähän häiritsevää, kun miettii. Sielä se varmaan käy aina kaikki kaapit läpi samalla o_O No ei, mulla on ihan tosi kiva anoppi, et ei valittamista!

Tervetuloa kyfi mukaan!
 
Siska, Oispa minullakin anoppi :happy: Kiva, että haluaa olla avuksi. Ois niin mukava, jos voisi pyytää jonkun kaveriksi esim. ikkunanpesuun! On sen verran kallista toi ammattilainen, ettei useemmin oo varaa ottaa :sad001
 
Aivan ihania uutisia Gemma! :Heartred
Kuulostaa että teillä oli upea loma ja vielä nämä aivan ihanat uutiset, paljon tarrasukkia pienelle! Tulethan kertoilemaan kuulumisiasi :happy:

Tervetuloa Kyfi! :happy:

Towanda, Oon käyttänyt Raskauskeijun ovistestejä, ovat tosi halpoja ja herkkiä. Niillä saanut vahvat o+, kun muissa testeissä jäänyt arvailujen varaan. Niin ja paljon parjattuja onesteppejä on muuten erilaisia. Nuo raskauskeijun ovat hyviä!
 
Mulla varmistu työpaikka! Työt alkaa loppiaisen jälkeen ja kestää toukokuun loppuun.
Lapsikin pääs perhepäivähoitajalle ihan työpaikan lähelle. Nyt täytyy toivoo et päästään vielä tällä viikolla tutustumaan hoitopaikkaan, koska hoitaja vissiin sit joululomalla just siihen loppiaiseen saakka.

Enää vajaa viis viikkoa pillereitä jäljellä ! :hello2
Täytyy vaan toivoo et jos tulee äkkiä tärppi niin ei tulis mitään pahoinvointeja, ei jotenkin kehtais olla heti töistä pois..
Mut eihän sitä ikinä tiedä et kerkeekö ees tärpätä koko kevään aikana..
 
Meijän viimekeväiseen vauvaryhmään on alkanut tipahdella plussauutisia niin voi jee kun itselläkin tekisi mieli heittää ehkäisy nurkkaan :grin Mä jotenkin ajattelen jo ensi vuotta sen mukaan että olisin raskaana x-kuussa ja sitten ultrat on tällöin ja tuolloin ja sitten julkistetaan asia näin ja noin o_O Tosin ensin ois saatava nämä edelliset raskauskilot pois, onko kellään motivaatiovinkkejä? Tiedän että pitäis syödä paremmin (mun tapauksessa enemmän ja laadukkaammin, koska ateriavälit venyyyyyyyyy ja sitten ahmin illalla) ja liikkua enemmän mutta kun sohva ja mässäily kiinnostaa enemmän. Miksei sillä voi laihtua? :hilarious:
 
Mä haluisin kans vielä vähän painoo alemmas ennen seuraavaa raskautta. Nyt joulukuu on menny syöden taas ihan mitä sattuu, ja reilun kahden viikon flunssa on tehny treeneihinkin taukoa.
No turha stressata nyt, jos joulun ajan ottais muutenkin astetta kevyemmin, mut sit tammikuussa on kyllä pakko taas palata takas rutiineihin !
Mä oon ollu eri nettivalmennuksissa mukana, ja oon ainakin sitä kautta saanu hyvän treeni motivaation ja pysyy ihme kyllä paremmin ruokavaliossa kiinni :)
 
Mä haluisin kans vielä vähän painoo alemmas ennen seuraavaa raskautta. Nyt joulukuu on menny syöden taas ihan mitä sattuu, ja reilun kahden viikon flunssa on tehny treeneihinkin taukoa.
No turha stressata nyt, jos joulun ajan ottais muutenkin astetta kevyemmin, mut sit tammikuussa on kyllä pakko taas palata takas rutiineihin !
Mä oon ollu eri nettivalmennuksissa mukana, ja oon ainakin sitä kautta saanu hyvän treeni motivaation ja pysyy ihme kyllä paremmin ruokavaliossa kiinni :)

Munkin pitäisi saada loput raskauskilot karistettua! Melkein ärsyttää kun jotkut kommentoi, ettei mun tarvitse laihduttaa kun mulla on lapsi, mutta mikäs syy se nyt on. :rolleyes: Synnytyksestä on jo yli vuosi ja ihan herkuttelemalla olen nää kilot saanut, ei niistä voi vauvaa syyttää. Tammikuussa osallistun taas vegaanihaasteeseen, viimeksikin sillä lähti kuusi kiloa. :smiley-bounce012
 
JustDoIt, Jos tämä olisi se teidän kierto nyt sitten! :happy:

Niittipyssy, Voi miten se mieli elääkään :grin Vähän samanlaisia ajatuksia on ollut täälläkin, että kuvittelen jo odottavani esimerkiksi ensi kesänä ja miettinyt että mitä sitä vois tehdä ja mitä ei. Vaikka totuus on että täytyisi ainenkin vuosi odotella vielä yritystä.

Sanpe, Mun mielestä joulun aikaan saa ihan luvan kanssa hölläillä. :wink Tsemppiä arkeen paluuseen sitten kun sen aika koittaa!

Tsempit myös Towandalle painon pudotukseen! :happy:

Mulla on vähän päinvastainen ongelma, ei mukava näinkään päin, mutta paino kiikkuu alipainon rajoilla ja tippuu vain, kiitos ilmeisesti imetyksen. Luuta ja nahkaa :bored:
Mulla olisi pt tapaaminen vuodenvaihteen jälkeen, tarkoituksena aloittaa kuntoilu ihan sillä ajatuksella että sais vähän lihastakin aikaiseksi, mutta tietysti myös kuntoa kohotettua vähän aktiivisemmin :shy:
Oon aina aloittaessa pamahtanut paksuksi, niin en oo päässyt vauhtiin. Nyt toivon että ehtisin tässä tämän vuoden verran käydä ja huoltaa myös keskivartaloa kuntoon.
Ajattelin myös josko vähentäisin tuota kuopuksen imetystäkin pikku hiljaa josko hormoonit tasaantuisivat. Olisi ihana antaa kehon olla ja levätä, kun oon imettänyt nyt lähes reilu 3v putkeen. Puhumattakaan näistä hormoonihuuruista raskaana ja imetysaikana. :shifty:
Mutta, tietysti se vaatisi pidemmän ajan palautuakseen että tuskin ennen kolmatta ehtii. Tarkoitus kun ei oo tässä vuositolkulla kumminkaan odotella vauvatehtailua :grin

Mitä yritystä odottavien jouluun? :happy:
Entäpä onko kukaan testailemassa, tai osuuko otolliset ajat juuri joulunpyhille? :wink
Me ollaan ihan kotona perheen kanssa, mutta 23. pvä sukulaiset tulevat kyläilemään ja ajattelin taikoa kinuski-piparijuustokakkua kahvipöytään :p
 
Tsemppiä painon pudotukseen kaikille joilla se on ajankohtaista (tai joulun jälkeen). Mäkin toivon että tää paino vähän laskisi, vaikka en ylipainoinen olekaan. Mutta eihän se pelkällä toivomalla. :rolleyes: Ennen raskautta keikuin normaali- ja alipainon rajalla. Raskaudesta jäi kiloja ja nyt sitten on viimevuosina paino noussut lisää. Ne raskauden jälkeen tulleet kilot olisi voinut jäädä tulematta.

Me vietetään aattoa perheen kesken kotona. Syödään jouluruokia ja joulupukkikin tulee. :) Välillä kyllä mietin homman mielekkyyttä. Maksetaan siitä että lapsi saa ujostella vähän aikaa... Joulupäivänä mennään äitini luo syömään. Veljeni ja äitini äiti tulee sinne myös. Uudenvuoden jälkeen on suunnitteilla reissu anoppia ja appea tapaamaan. Siitä onkin aikaa, kun heidät on viimeksi nähnyt. Anoppia ei kyllä ole tullut yhtään ikävä.
 
Vargynja, Taitaa teillä olla perinteinen anoppi? :grin Musta tuntuu niin vieraalta kun oma anoppi on rakkain ja läheisempi kun omat vanhemmat. (tai no äiti mulla kuollut) On kai käynyt onni!
Kuulostaa ihanalta Joululta kun ehditte myös sukuloida. :)
Tuo kyllä on juu kun tietysti pienet vierastaa ja itse muistan jopa pelänneeni pukkia, tosin tämä yksilö oli harmaapartainen (ylti nilkkoihin asti) kähisevä pukki :grin
 
Mitä yritystä odottavien jouluun? :happy:
Entäpä onko kukaan testailemassa, tai osuuko otolliset ajat juuri joulunpyhille? :wink
Me ollaan ihan kotona perheen kanssa, mutta 23. pvä sukulaiset tulevat kyläilemään ja ajattelin taikoa kinuski-piparijuustokakkua kahvipöytään :p

Kuulostaapa hyvältä kakulta, ei olis reseptiä antaa? :grin Meillä tapaninpäivänä sukukokoontuminen ja lupasin olla jälkiruokavastaava. Aatonaattona saunotaan mun vanhemmilla ja jäädään sinne yöksi, "varsinainen" jouluruoka sitten anoppilassa aattona. Illaksi oman kämpän rauhaan, varmaan leffaa ja suklaata 100 päivän karkkilakon päättymisen kunniaksi :hilarious:

Jotenkin harmittaa kun anoppi "pakotti" meidät heille aatoksi, kun olisin pojan ensimmäisen joulun halunnut viettää oman perheeni kanssa. Noh, ensi vuonna sitten...
 
Niittipyssy, Ei oo valitettavasti reseptiä antaa, kun ei ole mun mikään bravuuri, vaan ihan googleen jouduin minäkin turvautumaan :wink
Kuulostaa kyllä rentouttavalta saunomisineen! :happy:
Mutta kurjaa jos anoppi sai teidät painostettua Joulun viettoon sinne :sorry:
Itsekin pidin esikoisen kohdalla tärkeänä juhlia ensimmäinen Joulu vain perheen kesken. Kaikki onneksi ymmärsivät.
Nyt kun kaipaisi sitten sukulaisten pariin, ei se ihan onnistu pakon sanelemana (ts välimatka, autottomuus, laiskuus haha..) :grin
 
Takaisin
Top