Yritystä odottavat

Minä ainakin muistan sinut opiaattina. Onnea plussasta ja aviosta! :love7

Tuntuu niin kurjalta sinun poulestasi Enni. :sad001 Tiedän kuinka raskasta on kun joutuu hoitamaan kaiken yksin. Ei sitä jaksa loputtomiin. Ja meillä sentään mies ihan todella haluaisi osallistua enemmän. On väärin että sinä joudut hoitamaan kaiken yksin, vaikka olisi terve mieskin vierellä. Tai jos ei ole terve mies, niin apuahan hän tarvitsisi, vaan kun ei toista voi pakottaa sitä hakemaan. Toki kaiken joutuu hoitamaan yksin sittenkin, jos eroaa, mutta ehkä se kaikki on vähän vähemmän ilman sitä aikuista lasta ja sen aiheuttamaa mielipahaa. Yksinhuoltajana ehkä saa vähän helpommin ulkopuolistakin apua... Kiva kuulla kuitenkin että mies on nyt edes vähän kehittynyt oikeaan suuntaan. Kovasti toivon että siitä lähtisi nyt todella taas osallistumaan perhe-elämään. Ja hoitaisi itsensä kuntoon.
 
Tietääkö kukaan, onko olemassa jotain valmistetta/super-rohtoa joka auttaisi hormonitoimintaa käynnistymään? Kiertopäivä 122, eikä loppua näy. Turhauttaa kun yritys ei pääse käyntiin ollenkaan :shifty:
 
Tietääkö kukaan, onko olemassa jotain valmistetta/super-rohtoa joka auttaisi hormonitoimintaa käynnistymään? Kiertopäivä 122, eikä loppua näy. Turhauttaa kun yritys ei pääse käyntiin ollenkaan :shifty:

Ulkopuolelta huikkaan et mulla käynnistettiin kierrot teroluteilla. Mut jos haluaa jotain mihin ei tarvi lääkärin reseptiä niin sitten en osaa neuvoa.
Menkat tuli pco:n takia 1-2 kertaa vuodessa. Terolutit auttoi tähän.
 
Ulkopuolelta huikkaan et mulla käynnistettiin kierrot teroluteilla. Mut jos haluaa jotain mihin ei tarvi lääkärin reseptiä niin sitten en osaa neuvoa.
Menkat tuli pco:n takia 1-2 kertaa vuodessa. Terolutit auttoi tähän.
Joo.. pääsen siis itse vasta tammikuussa soittelemaan lääkäriaikaa, sitä ennen eivät tee asialle mitään. Yksityiselle en tälläisen kanssa jaksaisi mennä.
 
Tulin huutelemaan hipshopsille, oletko törmännyt Inofolic tai Donaferty nimisiin myo-inositolvalmisteisiin? 3kk käytön jälkeen lupaillaan kyllä tuloksia, mutta miksei aikaisemminkin voisi näkyä. Kierron tasaamiseen esimerkiksi pcos-potilailla. Joistain apteekeista saa ja netistä.
 
Voi hitsi hipshops, kurja kun se kierto vain venyy ja venyy. :sad001 Neuvoa en mitenkään osaa, mutta tsemppiä!
 
Tulin huutelemaan hipshopsille, oletko törmännyt Inofolic tai Donaferty nimisiin myo-inositolvalmisteisiin? 3kk käytön jälkeen lupaillaan kyllä tuloksia, mutta miksei aikaisemminkin voisi näkyä. Kierron tasaamiseen esimerkiksi pcos-potilailla. Joistain apteekeista saa ja netistä.
Hei kiitos, just jotain tälläistä haeskelen! Onhan nuo nimet tulleet vastaan täällä palstalla pyöriessä, muttei aiemmin ole tullut edes selvitettyä mitä ovat, ja mitä varten. Pikaisella googlauksella voisi olla hyvinkin kokeilemisen arvoista!!

Voi hitsi hipshops, kurja kun se kierto vain venyy ja venyy. :sad001 Neuvoa en mitenkään osaa, mutta tsemppiä!
Kiitos tsempeistä :Heartred onhan sen joskus loputtava, tämänkin kierron!
 
Sain tänään vähän vastauksia huolestuttaneisiin terveysasioihin eikä ole mitään, miksi miksi yritystä pitäisi viivyttää :Heartred

Ja nyt sitten sisäistinkin, että on jo marraskuun puoliväli ja ensi vuosi häämöttää. Yksi kierto tämän jälkeen ja sitten alkaakin yritys! Kääk! Miehen kanssa ollaan juteltu asiasta jo vapautuneemmin, se tuntuu hyvältä. Ja edellinen kierto oli taas 24 päivää, eli pituus normaalin mitoissa.

Mutta nyt alkoi jännittää :bag:
 
Mahtavaa Majalis ettei terveys estä yrittämistä. :) Ja kiertokin normaalin mittainen. Kohta te jo pääsettekin itse asiaan! Jännittäminen varmasti kuuluu asiaan. :)
 
Onnea hyvistä uutisista Majalis! Varmasti jännittää, kun yrityksen alkamisesta tuleeki yhtäkkiä todellista :)
 
Jännät ajat useammallakin nyt tai kohta :) Minä olen yleensä kova pohtimaan ja jännittämään ym. Mutta vauva-asioissa en ole miettinyt :grin Mieskin nauroi kerran lapselle, että äiti harkitsee ja miettii kännykän ostoa kaksi vuotta, mutta sinun haluamista maailmaan ei epäröinyt hetkeäkään :grin
 
Kävin kesällä täällä pyörimässä ja harmittelemassa, että yrityksen alkuun on niin pitkästi. Olen seuraillut taustalta teitä siitä asti :) Tässä kierrossa olisi voinut alkaakin yrittää, mutta eiköhän saatu juuri koko porukka entero. En todella uskalla riskeerata, kun siinä on kai km-riskiä sun muuta. Mutta hei, ensi kierrosta sitten! Jee!
 
Kiva kuulla sinusta pli! :) Mahtavaa että pääsette yrittämään. Käy välillä kertomassa miten sujuu.

Onnea kellistämiseen Tiada. :wink

Mä huomaan välillä toivovani että kumi unohtuisi tai puhkeaisi, mutta tuskin niin käy. Eikä meidän voimavarat riitä nyt raskauteen ja vauvaan, vaikka sitä kuinka kaipaisi. :/
 
Mäkin huomaan kanssa toivovani välillä vahinkoa, vaikka tiedän että se on erittäin epätodennäköistä ja nyt ei olisi järkevää vielä tulla raskaaksi. Mikä ihme siinä on ettei jäki ja tunteet pysty kävelemään käsikädessä? Aika tuskastuttavia nää ristiriitaiset mietteet..
 
Meillä taas tilanne muuttunut. Jätin pillerit jokin aika sitten pois ja sovittiin, että mennään sinne kesään asti kumilla. Itse siis olisin jo halunnut aloittaa yrityksen, mutta mies ei vielä. Noh, nyt kun olen ”antanut asian olla” niin mies itse päätti jättää kumin pois. Eli jännäily alkakoon [emoji173]️
 
Järki ja tunteet ei tosiaan useinkaan kulje käsi kädessä. Tuntuu, että usein miehillä järki jyrää liiaksi eikä sitä yrittämistä päästä aloittamaan ollenkaan ja naiset ois yrittämässä, vaikkei se olis järkevää millään tapaa :D

JustDoIt, niin ne vaan miehetki osaa joskus yllättää joten tsemppiä yritykseen! :)

Minä kerroin miehelle haluavani jättää ehkäisyn (kumit) pois, hän ei ollu samaa mieltä muttei sitte kuitenkaan niitä enää ole käyttäny. Että ota noista nyt aina selvää. Täällä nyt sitte arvotaan pitääkö lähteä jo testikaupoille mm. lisääntyvän pahoinvoinnin takia :eek:
 
Niinpä, ei kulje järki ja tunteet yhdessä. Ja allekirjoitan täysin sen tuskastuttavuuden. :banghead:

Oi, onnea yritykseen JustDoIt ja jeilei! Hienoa että teidän miehet on noin päin epäloogisia. :D Missäs vaiheessa kierto on jeilei? Jospa vaikka tulisi plussa. :)
 
Kierto on lopuillaan ja ihan näinä päivinä alkaa menkat ja jos ei, niin testiä sitten. En usko nopeaan plussaa ja puoliksi odotan, että joku päivä mies alkaaki taas ehkästä, niin roikun täällä vielä toistaiseksi :shy:
 
Täällä on esikoisella alkanut kunnon yöhulinat lisääntyneen liikkumisen vuoksi ja meillä ristiriitaiset tunnelmat. Mä haluaisin toisen mahd. pian jotta vauva-arki olisi mahdollisimman pian "ohi" ja mies taas pohtii että aikaisintaan viiden vuoden päästä :hilarious: noh, eiköhän tästä voida pian puhua kun päästään asettumaan uuteen kotiin.

Tsemppiä JustDoItille ja jeileille, ehkä sieltä jo "joululahjat" kohta saapuvat :p
 
Takaisin
Top