Vauvan liikkeet

Voiko olla, 19+5 takana Ja tuntuu että potkuja olisi useasti päivässä! Ovatkohan oikeita vai jotain mitä lie suolen toimintaa :) olen kyllä pienempiä liikkeitä mielestäni tuntenut mutta näitä on hurjasti! Neuvolassa tuli ilmi sydänääniä kuunnellessa runsas potkiminen, tuokohan se varmuutta vai enemmän toivoa potkuista, en tiedä.. :)
 
Täällä pidetään jo pitkin päivää jumppatuokioita (18+6). Eilen illalla pikku neiti nukahti viereen ja neidin jalat oli koukussa mahaa vasten. Sillon alkoi masussa semmonen jytällys ettei itellä tullut nukkumisesta mtn :-) ♡
 
Täällä on masussa pidetty kunnon bileitä nyt pari päivää. Liikkeet tuntuu niin sisälle kuin ulkopuolelle :love7 välillä säpsähtää kun tulee niin selkeitä potkuja. Vasempaa puolta kohdussa suosii tämä tyyppi, eniten tuntuu kaikki möyryyminen siellä.
 
Voi kun mäkin tuntisin jo jotain selkeetä! Mulla möyrii mahassa kokoajan niin paljon ihan jo pelkän suolen toimesta että on mahdoton tietää onko vauvan liikkeitä vai onko vaan ilmaa pyörimässä..
Ei malttaisi odottaa :grin
 
Meidän Kille alkoi reipas viikko sitten isänsä syntymäpäivän iltana liikahdella niin että tuntuu tosi selkeästi, silloin oli 17+3. Sen jälkeen päivisin on ollut yleensä hiljaisempaa ja iltaisin kaveri aina aktivoituu, mutta tänään (18+6) oli ekaa kertaa pitempi hetki jatkuvaa muljausta. :) Ulospäin ei vielä ole tuntunut tai näkynyt, mutta kohta varmaan sekin alkaa.
 
Nyt 20+3 ja liikkeet tuntuu ja näkyy mahan läpi tosi selvästi. Liikkuminen yltyy aina ku ite rauhotun ja käyn makaamaan. Liikkeet alko tuntumaan ekan kerran vkon 17 lopulla
 
21+1 ja liikkeet on tuntunut kunnolla 2-3 viikkoa. Varsinkin jos syö kunnolla. :D Istukka on edessä joten enemmän tuntuu sivuilla kuin ihan keskellä, ilmeisesti muutenkin tykkää olla pää oikella alhaalla ja jalat vasemmalla ylhäällä, tai sitten vaan niistä kohdista tuntuu parhaiten. Isällä ei riitä kärsivällisyys odotella potkuja vaikka ne tuntuu päältäkin kyllä. :)
 
Täällä edelleen on välillä päiviä, kun liikkeitä ei tunnu ollenkaan :sorry: Toisaalta sitten kun vauva päättää alkaa jumppaamaan niin sitten kyllä jytkyy ihan kunnolla ja tuntuu kädelle asti. Vois vaan alkaa jumppailee vähän säännöllisemmin, että ei tarttis murehtia, onko siellä vielä eloa. Perjantaina ois mullakin rakenneultra. Onneks on töissä sen verran kiirettä, että ei ehdi jatkuvasti ajatella vauvaa ja ultraa.
 
Mä oon ny ehkä kaks kertaa tuntenu kunnon potkun. Ilmeisesti tykkää etuistukkaa hakata ja potkia mutta ny ilmeisesti pari kertaa potkassu "huti". Ehkä.
 
17+ alkoi tuntumaan muljahteluja ja potkuja, nyt 18+5 ja ihan jatkuvasti jo tuntuu, varsinkin kun menee makuulle! Tuntee jo kädellä ja näkee myös vatsan päältä välillä.
 
Ihanaa, kun niin moni tuntee jo liikkeet :) Täälläkin tuntunut parin viikon ajan lähes päivittäin. Mies ei vielä ole tuntenut niitä - odottaa kovasti, milloin hänkin tuntee :)
 
Mun mies ihan järkytty eilen kun piti kättä masulla ja vaavi alko jumppaamaan, todella kovia potkuja sai isi käteensä ♡ saa nähä miten saan enää parin kuukauden päästä nukuttua jos meno jatkuu näin railakkaana.
 
Minulla nyt tässä toisessa raskaudessa istukka takaseinässä, joten eteen suuntautuvat potkut varmasti tuntuu kunnolla. :) Tyttö oli ultrassa pylly kohdunsuun päällä ja jalat linkussa pään päällä, joten olettaisin että siinä asennossa on aika hankala potkia. :) Näin aamupäivällä on aika hiljaista massussa, mutta illalla/yöllä alkaa jumppatuokiot, jotka tuntuu kyllä selvästi mahan päältäkin. Nyt siis 21+1.
 
Itsekin tänään sain tuntea ekoja liikkeitä. Monta kertaa peräkkäin aamulla. Ja töissä syönnin jälkeen hetken olin makuullaan nii rupesi tuntumaan taas. 19+0
 
Eilen yöllä nukuin huonosti mahakipuisena ja kun vauva harjoitteli samalla jonkinlaista potkunyrkkeilyä, niin mielessä kävi että ei olla enää kovin kaukana siitä kun alkaa toivoa ettei tarttis ihan niin kovin jumppailla siellä mahassa. :D
 
Takaisin
Top