Vauvan liikkeet

Mä oon tilannut Doomoon ison imetystyynyn. Se on ihana!!!!! Pelastaa mun yöt! Suosittelen! :love017
 
Mulla on ihan semmonen pitkä vartalotyyny ja on kyllä ihan pelastus ollut joinain öinä.
 
Vihdoin mäkin pääsen sanomaan, että nyt liikkeet tuntuu!:happy093
Vappupäivänä tunsin ensimmäiset potkut kun söin munkkia ja siitä lähtien jokapäivä tuntunut jotain. Eilen illalla pikkuinen päätti myllertää sitten ihan kunnolla kun koko alamaha muljahteli ja näkyi ihan selvästi kun ihon alla liikkui joku möykky :love017
Näköjään tänään jatkuu sama tahti kun pikkuinen on koko aamupäivän touhunnut jotain omiaan. On tää kyllä vaan jotain niin ihanaa ja mahtavaa. Perjantaina päästäänkin näkemään niitä touhuiluja kun on rakenneultra heti aamusta :happy:
 
Täällä alkanut liikkeet näkymään vatsan päältä. Eilen makoilin sohvalla illallla ja kunnolla hytkyi masu liikeiden mukaan :)
 
Täälläkin huomasin ensimmäisen kerran liikkeet vatsan päältä. Ehkä jossain vaiheessa on mieskin lähellä tunnustelemassa.
 
Meidän tyttö 2v 7kk tunsi toissapäivänä ekan kerran potkun mun vatsan päältä ja arvatkaapa mikä hymy irtosi kun sanoin että lillebror se siellä potkii sua :joyful:
Mies on jo yli kuukauden tuntenut.. on kova liikkuja tämä.
23+5
 
Täällä vauva jo puskee itseään välillä oikealle puolelle kylkiluiden suuntaan että tarpeeksi kauan kun sitä tekee niin tekee mieli puskea alaspäin siitä. Potkii usein vähän joka suunnalle. Kohtu kallistunut oikealle puolelle niin siksi jo siellä puolella niin ylhäällä tuntuu ja vasemmalla ei.
 
Mulla myös kohtu oikealle ja eteenpäin kallellaan. Vauva myös tuntuu tuolla oikealla puolella ja vasen puoli tuntuu ihan tyhjältä. Oikealla potkut osuu melkeen tuonne alimpiin kylkiluihin välilllä ja juuri puskee itseään ylöspäin usein
 
Meilläkin vihdoin tänään mies tunsi ekaa kertaa potkut kun kärsivällisesti jaksoi odottaa käsi mahan päällä.
Mutta kyllä nyt on meidän poju ottanut uuden vaihteen silmään kun tänään on pari kertaa jysäytellyt niin lujaa että itsekin olen säikähtänyt että tulee mahasta läpi :eek: uskomattomat voimat jo nyt!
Ja ikävästi potkuttelee välillä suoraan tuohon navan kohdille, tekee melko ilkeetä.
 
Minulla tuntui viikonloppuna ensimmäistä kertaa liikkeet jo mahan päältä, mies ei vielä niitä tuntenut mutta itse mielestäni tunsin, ja kyllä näinkin kun maha heilui. Pitää vaan kärsivällisesti odottaa :)

Minulla liikkeet tuntuu aina vasemmalla ja alavatsalla, oikealla puolella ei ole mitään liikettä koskaan. Huomenna rakenneultra, jännittää kovasti!!

20+5
 
Oon aivan varma, että tänään tunsin ensimmäisen hikan. :) Tasainen napse tuntui oikealla alamahalla. Viikot nyt 23+6 ja esikoinen ainakin oli kova hikkaamaan mahassa varsinkin kovan pyörimiseen jälkee. :)
 
Minunkin mahassa on usein hikka! :D Ehkä rasittavin tuntemus ikinä.. :D
 
Hikka! Muistan esikoisen ajalta sen tasasen pomppimisen :grin Tää kakkonen ei oo vielä hikotellut. Liikkeet on nyt alkanut tuntua päivittäin ja aika voimakkaina. Myös vatsan päältä tuntuu ja näkyy. Aika rauhallinen vauva on kuitenkin isoveljeensä verrattuna :Heartred
 
Mä oon myös tuntenut hikkaa jo. Vielä ei ärsytä, mutta loppua kohden alkaa tuntumaan ärsyttävältä :D
 
Ai niin se hikka! Olin jo unohtanut :grin Vielä ei ole syyskuinen hikkaillut.
 
Takaisin
Top