Vauvan liikkeet

Ihanaa että muutkin on tunteneet ja jopa nähneet liikkeitä! TSÄDÄÄM, toissapäivänä tämä neitokainen tunsi aivan selviä potkuja! Eilen tunsin ne makuultani ja tänään sain kivan yllätyksen kesken ruotsin tunnin! Voi, mä niin olen odottanut tätä! :Heartbigred Maanantaina aamulla kerkesin sanoa neuvolassa että en ole tuntenut liikkeitä ja sitten illalla ne alkoivat tuntua sen jälkeen kun mies oli kuunnellut masuani! Nyt ne on siis selvästi tunnistettavissa vauvan liikkeiksi :) Ps. Viikolla 19 mennään! :Heartred
 
Mä tunsin tänään vatsan läpi :) Tunsin, et vasemmalla on taas möykky ja se tuntu liikkuvan, sitte kokeilin käden laittaa päälle, ni tunsin pieniä potkuja :Heartred En tosin nähnyt, kun olin selälläni ja möykky alakulmassa. Mut silti se oli ihanaa ^^
 
Oi vitsit! En olis millään uskonut tai uskaltanut toivoa, että näillä viikoilla voisin tuntea liikkeitä, mutta uskottava se on!!! Olen jo parin päivän ajan tuntenut sellaisia pieniä muljahduksia sisällä, ja olen kyllä n. 98% varma, että pikkuinen se siellä pönkyilee. :grin:Heartbigred

Vasta rv 14+3, mutta kyllä ne taimen liikkeiksi tunnistan. Mieletöntä! Uskomatonta! Odotin näitä vasta viikon, parin päästä aikaisintaan.
 
Täällä Kuutti potkii taas niin että hypin melkein työtuolilla! Taitaa tulla aika liikunnallinen tyyppi, isäänsä tulee! :grin Mulla liikkeet taas tuntuu tosi alhaalla, ei lähelläkään napaa vaan jossain navan ja häppärin välimaastossa. Kohtu oli neuvolalääkärissä käydessä kuitenkin jo melkein napaan asti. Tykkääköhän tämä meidän Kuutti sitten majailla enemmän kohdun alaosassa? Voisikohan siitä johtua myös se painontunne alamasussa joka on vaivannut tässä parisen viikkoa.
 
Mie oon niin kateellinen että halkeen! :grin
-En itse tunne vielä mitään, joskus oon jotain luullut tuntevani mutta tuominnut ne sitten muuksi mahan kuplinnaksi. Sykkeet on kyllä löytynyt aina kun olen kokeillut, ja mielestä olen KUULLUT niitä liikkumisen/kääntymisen ääniäkin, mistä oletan tyypin tuolla jotain jammailevan. Mutta mitään minkä voisin varmasti liikkeiksi vannoa ei vieläkään. :sad001
Luin jostain nla:n oppaasta ettei kohdussa ole itsessään tuntoreseptoreja (?), joten Vauvan liikkeet tuntuvat lapsivesipussin, kohdun ja mun tapauksessa istukan (joka siis on mulla etuseinämässä) läpi, kaitpa tässä pitää vaan jaksaa olla kärsivällinen... Ja oon vielä ensimmäistä odottamassa joten niitä liikkeitä ei edes entuudestaan tiedä.

Blaaaah, mä niin haluisin jo tuntea ja pomppia työtuolillani!!! :p -Jota minulla ei edes ole koska teen seisomatyötä.
 
Mä taidan olla niin hölmö, etten tunnista vaikka "tyyppi" jotain liikkeitä tekisin. Onneks neuvolalääkäri tänään lohdutti ettei sieltä vielä välttämättä mitään tarvitsekkaan tuntea eli en ole ihan taukki :). Ja voihan se olla, ett jotain tuolla vatsassa on tapahtunut joka liikkeeksi tunnistetaan, mut mä odottelen sitä kunnon "kick the ass"-potkua niin sitten uskon, ett joku haluaa huomiota :D
 
*MuKs*
Sohvalle rauhottuessa Möykky ilmotti että ei käy! Liikettä!!!! :mad::grin 3h ulkona helteessä vaati 2h päiväunet. Päikkäreiltä siirtyessäni sohvalle möllöttää, heräs vissiin Möykkykin :)
 
Mullakin tyyppi viihtyy alhaalla, vaikka kohtu ylettääkin jo napaan. Muutaman kerran tullu tönäsy tonne navan seutuville :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Samoin täällä :) Alavatsalla potkuttelee ja kohdun yläreuna navan kohdalla. Tosi hyvin kyllä ruvennu liikkeet tuntumaan, ku välillä ihmetyttää, et miten se jaksaakin niin pitkään riehua :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Just kun pääsin urputtamasta, että mitään varmaa ei oo tuntunut, niin eikös äsken kaupassa kassajonossa ollessa alkanut semmoinen simputus, ettei siitä voinut erehtyä :Heartred! Hihii, viikot 14+6 (uä 15+1) eikä kenenkään tarvitse tulla enää väittämään kuvitteluksi :).
 
Täällä alotettu tunnustelu oikein kunnolla, tuntuuko vaiko eikö tunnu?! Ja kyllä tässä nyt parin päivän aikana on jotain tuntunut, minkä vois pikkuisen liikehdinnäksi laskea :) Hyvin hyvin hentoista ja pitää tosiaan ihan pysähtyä että huomaa sen hennon liikehdinnän :Heartred Isoveli eilen viimeksi pisti pään masun kohdalle, "josko se sieltä potkasis" :wink Kerinnee vielä potkimaan isoveikkaa, ärsytykseenkin saakka :D
 
Mulla toi pieni on sitä mieltä, että duunissa käyminen ja kauppareissut on syvältä, että eikö äiti voitais pysyä kotona vaan ja ottaa iisii... Jänskättää huominen työpäivä, kun nyt ollu vähän helpompaa pitemmän aikaa, mutta huomenna taas normaali työmäärä edessä ja tää pieni kyllä protestoi muljahtelemalla masussa. No, huomenna vaan tekee rauhallisesti eikä hosu.

Saa vaan nähä kauanko mä voin käydä töissä, oon jo nyt harkinnu käydä lääkärin kanssa keskustelemassa asiasta, että onko viisasta, kun tulee aina niin hirvee olo töissä. Sossuthan toki innostuu sitte tästäki tiedosta, jos joudun lopettaa...
 
Jee täällä tuntuu vihdoin potkut varmasti! Pitää kyllä olla paikallaan ja mielellään vähän kyljellään tai mahallaan, niin toisen touhutessa tuntuu :love017 tänää mies makas pää mun masun päällä ja ehti muutaman sanan sanoa, niin mahasta mottastiin sellasella voimalla, että ei kyllä voinut erehtyä kuka siellä myllertää :love017 :grin mies ei kyllä tuntenut mottausta mahan läpi, mutta nautti selvästi, kun kerroin aina, mihin kohtaan pieni häntä muksii :hug003 tänää rv 19+1
 
Meillä potkut tuntuu ja näkyy masun läpi :) Mä oon jo pariin otteeseen ehtiny toivoa, et Nooa nukkuis edes hetken :D Ihan hirveesti myllertää ja potkuttelee. Aina ku istun tai pötkötän, ni masubileet alkaa :) nyt rv 18+0.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
18+6, eka lapsi, liikkeet on tuntunu selkeinä muutaman viikon. Päivän paras hetki on illalla heittää selälleen petiin ja fiilistellä pikkusen möyrintää :) Kerran oon miehen pyytäny kokeileen mahan päältä mut siin hetkessä en sit enää itekkään tuntenu enää mitään liikettä. EIköhän se mieskin kohta saa jonkun muljauksen tosta tuntea, välillä on aikamoiset rokkirumbat tuolla menossa! :D
 
Muokattu viimeksi:
Tänään 19+2 ja liikkeitä on tuntunut jonkin aikaa... kai?? Päälle päin ei ole pikkusen liikkeitä tuntunut mutta välillä tuntuu kuin hän pitäs pienet potkunyrkkeilyharkat ja välillä tuntuu, kuin sydän pamppailis alavatsalla ihan kuin olisin hengästynyt, ihan jänniä tuntemuksia.. Sitten välillä tuntuu, et kuvittenko... Odottelen jo kovasti et liikkeitä tuntuis myös päällepäin, sitten se olisi jotenkin todellisempaa :wink
 
Takaisin
Top