Vauvakirja

Tuleva kummi osti minulle joululahjaksi, se on tosin vielä suht neitseellisenä kirjahyllyssä. Ihan erilainen kuin esikoisella jossa on paljon taskuja ja ne onkin täynnä kaiken maailman muistoesineitä. Oon kyllä ajatellut että hankin JOSKUS niille erillisen rasian tai vastaavan.
 
Mulla on myös toi kulta pieni-kirja ja musta se on kyllä ihana :love7 tykkään varsinkin kun on paljon taskuja , mihin saa laittaa kaikkea ja on kuitenkin erikseenkin tilaa kuville
 
No, nyt lähti tilaus menemään siitä Kulta Pienestä - edelleenkään en tiedä onko se nyt sitten just SE - mutta ei tää nyt tästä ollut etenemässä mihinkään suuntaan :)
 
Nii in, kohta sitä huomaa että laps täyttää 10 ja se vauvakirja on vielä hommaamatta ;D
 
Nii in, kohta sitä huomaa että laps täyttää 10 ja se vauvakirja on vielä hommaamatta ;D
Mulla on paha epäilys, että nyt kun se on hommattu, niin se on sitten vain täyttämättä sitten 10 vuoden päästä... Tarvii kyllä meikäläisen laittaa siitä ihan joku toistuva kalenterimerkintä, muuten ei kyllä onnaa. Omaa päiväkirjaakin täytän nykyään noin kuukauden välein... :P
 
Mä luulen et samoin käy täällä. Niitä raskausjuttuja oon aika pitkälti kyllä laittanu ylös mut ihan varmasti jää jossain vaiheessa :D
 
Pikkusen etuajassa, mutta mites vauvan kädestä ja jalasta saisi mahdollisimman tarkan jäljen kirjaan? Kävisikö jotkut leimasinmusteet esimerkiksi..?
 
Ite en käyttäisi, ne ei ole kauhean terveellisiä ja miten se leimasinmuste lähtee vauvan jalasta/kädestä pois :D :D Pitää olla jotain sormiväriä tai vastaavaa mikä on ns. syötävää. Ite tein sellasen valoksen, 3kk iässä.

Kannattaa tehdä erilliselle paperille jonka sitten liimaa siihen kirjaan, ku vauva ei ymmärrä että sen pitää kerralla onnistua nappiin.
 
Me on piirretty leivinpaperille lyijärillä, ja sit käännetty leivinpaperi toisinpäin kirjan päälle ja piirretty viivaa myöten. Eka jälki tarttuu sen verran, et siitä on sit hyvä vahvistaa suoraan kirjaan.
 
Kopiokoneella/skannerilla vois kans onnistua. Käsi tai jalka siihen koneelle ja skannaamaan :-)
 
Takaisin
Top