Vauvakirja

Mä tilasin ton vau kirjan, kun postikuluilla sai. Raskausajan juttuja oon kirjaillu ylös. Ihan kivalta vaikuttaa. Toki siinä ei oo ku ensimäisen vuoden ajan kirjoitettavaa, mutta kaipa se riittää
 
Menin sit eilen tilaamaan vauvakirjan netistä ja tilasin vielä semmosen, mitä olin kirjakaupassa joskus kattonu ja todennu, et ei koskaan ainakaan tätä ja tilasin myös sen vaukirjan :schocked028
Jos joku kys syytän hormooooooooneja :confused013
 
Mä luotan siihen et isovanhemmat ostaa vauvakirjaa meille vauvan syntymän jälkeen.
 
Mä luotan siihen että se on parempi ehtiä ostaa etukäteen, ja mainostaa ostaneensa jo, jotta saa mieleisen :D
Joo niin minäkin! Anopille ilmotettiin heti, että on jo hankittu ettei se ala ostelee... Sainpahan mieleisen.
 
Mun anoppi tykkää ite täytellä jotain mummin kirjaa..heh.
Joo pitäis kyllä nyt raskausaikana jo hommata se kirja kun esikoisesta sain kaksi kirjaa syntymän jälkeen ja sitten niihin raskausosioihin oli enää vähän hankala muistella niitä mietteitä.
 
Anoppi on innokas tapahtumien kirjaaja, joten meillä kanssa meinataan hankkia sellainen "Mummolan kirja" jostain, kunhan ensin nähtäisiin sellainen edes livenä! Ainoa tähän mennessä näkynyt sisäkuva vaikuttaa hyvältä: http://www.sacrum.fi/tuote/9789522881021/mummolan-kirja-isovanhemmat-kertovat

Jonkun "isovanhempien muistoja" -kirjan näin, mutta oli hyvin kolkon näköinen. http://kultahippusiaripotellen.blogspot.fi/2014/01/pari-kirjaa-isovanhempien-muistoja-ja.html

Oma äitini ei varmaankaan juuri piittaa tuollaista kirjoitella, mutta kunhan nähtäisiin millainen on, niin voitaisiin tarjota haluaisiko. Lapsen kannalta olisi kiva, että omaa suvunkin historiaa olisi kirjoitettu - ainakin mielestäni noissa on ollut sivuja sellaisille asioille kuin pienelle sukupuulle ja tarinoita isovanhempien yhteisestä tarinasta jne..
 
Siis kauanko muilla on toi Vaun paketin tuleminen kestänyt???

Mä oon laskunkin jo maksanu aikoja sitten eikä oo vieläkään tullut. :sad001 se eka tilaus oli vissii menny johonkin hukkaan.

Mut mä Rosalina muistan et oot siitä kirjasta kiinnostunut :)
 
Kestääpä kauan :eek:

Kiva kun oot pitänyt mut mielessä.:happy: Mut tutustu ihan rauhassa jahka se tulee, jos haluatkin itse pitää sen. :)
 
Rosalina, mä luulen, että joudut jostain muualta hommaamaan sen Vaun kirjan. Sain sen vihdoin käsiini ja se oli kyllä kans jotenkin niin kiva. Siinä oli kuitenkin hiukan eri asioitakin mitä siinä, joka ostettiin. Et ehkäpä mä säästän tämänkin ihanuuden ittelleni! :dummy1:
 
Mä melkein arvasin, että kun saat sen niin ihastut.:wink Eipä mitään, saan mä sen sit tuolta varmaan tilattuakin. :)
 
Toivottavasti saat!

Miettisin, et mahtaisko sen saada esimerkiksi jonkun sun vanhemman tiedoilla tilattua?
 
Eiks se tilaaminen vaatinut LA:n vai muistanko väärin? Nooo, mä varmaan sit ostan sen suosiolla, jos ei täällä tuu halukasta myyjää vastaan, jolta sais huokeammin. :)
 
Mahtoikohan se muuten vaatia henkilötunnuksen, eli joku hiukan nuorempi kuin oma äiti vois olla parempi.

Mut voihan sen LA:n siihen hatusta heittää, ei kai ne sitä mistään rupee tarkastamaan? :rolleyes: Ja voihan se "kuviteltu" lapsi kuolla kohtuunkin sen kirjan tilaamisen jälkeen.

Hyi kamala mitä mä puhelen!
 
Öö tietääkö joku onko vielä Minä vekara-kirjaa myynnissä? Miehellä on kuulemma sellanen ollu lapsena ja se haluis samanlaisen, mä liputan sen muumikirjan puolesta edelleen. Pitääköhän se käydä shoppaan...
 
Se oli ihan kiva se vaun kirja, mies tossa eilen totes, että hän vois kans sinne joku päivä kirjoitella. :)
 
Mä tykkään tosta vaun kirjasta kovasti! Ja tämmösenä käsityöhiiperöisenä tahdon tehdä siitä joteskin enempi "meidän" näkösen kansistaan ainakin. Pääsee askartelee ens viikolla :D

Ja jos uskaltaisin alkaa täyttelemään sitä sitte vaikka rakenneultran jälkeen (kun tää stressi ja huoli siitä vähän hiipuis)

Muistan kuinka itteeni harmitti kun omaa vauvakirjaa selasin nuorempana, oli äitee ihan vähäsen jaksanut täytellä. Kun taas isoveikan omassa oli kirja täynnä :D Ei vaan aika enää toisella kerralla riittänyt!
 
Joo on ollut kyllä kiva lukea itsestä kirjoitettua kirjaa. On tullut miehenkin kirja luettua. :)
 
Takaisin
Top