Varhaisultra

Voimia APM! :sad001

Alkaa oman ultran odottelu jännittämään kauheasti, kun nyt ollut täällä niin paljon keskenmenoja!
Kun tulisi jo se aika tietoon..
 
Voimia APM! :Heartred
Saman kokeneena ihan samalla tavalla sanon sinullekin, että sinulla on oikeus päästä sairaalaan tyhjennykseen, jos yhtään tuntuu, ettei kotona halua sitä tehdä, ja sinulla on oikeus käydä hakemassa saikkua henkisen puolen vuoksi.

Nyt ainakin tuntuu, etten todellakaan halua kotona tehdä tyhjennystä. Sain kolme päivää sairaslomaa, eli tämän ja huomisen päivän. Huomenna on terveyskeskukseen aika, jossa sitten käydään läpi asiat ja saan todennäköisesti lähetteen eteenpäin.
Varmasti henkistä puolta varten tarviikin vähän enemmän sparraamista..

Kiitos teille :Heartred
 
Voimia APM! :sad001

Alkaa oman ultran odottelu jännittämään kauheasti, kun nyt ollut täällä niin paljon keskenmenoja!
Kun tulisi jo se aika tietoon..

Mulla oli itselläni sellainen selkeä vaisto, että kaikki ei ollut kunnossa, en tiedä mistä se tuli mutta hyvin voimakas tunne kuitenkin.

Ja toivotaan, että enempää meitä keskenmenolaisia ei tule, ehkä me ollaan ne prosenttiosuudet joille se tulee ja te säästytte niiltä,
mä pidän kaikille peukkuja :Heartred
 
Voimia APM. :Heartred :sad001 Itse kanssa hoidin molemmat keskenmenot sairaalassa, en kyennyt pystyväni siihen kotona ja tyytyväinen oon ratkaisuuni koska kumpikaan ei ollut helpoimmasta päästä.
 
Kontrolliultrassa pienen syke oli sammunut. Meille ei siis elokuista tule. Tämän toisen keskenmenon jälkeen uskomme, että meidän lapsiluku on ehkä jo täysi. Onnellista odotusta teille muille! :Heartred
 
Apua miten ihmisiä putoo pois porukasta.
Tilasin tänään itelleni kotidopplerin (Angelsounds doppler JPD-100B), oon käyny 10.1 varhaisultrassa ja kaikki oli silloin hyvin, mut silti kahden km takia kokoajan niin pelokas olo.
 
Voi Iines :sad001:Heartred

En mä uskalla mennä koko ultraan, jos se aika mulle joskus postissa tulee :sad010
 
Paljon voimia Iines-19! :Heartred

Ihan hirveää kuinka, niin monet ovat saaneet huonoja uutisia. Kyllä sitä pelkää seuraavaa ultraa jo itsekin.
 
Paljon paljon voimia ja halauksia teille ikäviä uutisia saaneille :Heartbigred

Olen tosi pahoillani :sorry:
 
Takaisin
Top