Varhaisultra

No nyt on varhaisultrassa käyty. Viikoista tipahti reilusti pois. Menkkojen mukaan olis 7+6, mutta ultrassa viikoiksi saatiin 6+0. Räknättiin sitten oireita ja raskaustestien ajankohtaa/vahvuutta/viikkonäkymää, ja päädyttiin että täsmää. Eli kannatti napsia niitä kuvia testeistä. Sykettä ei vielä päästy näkemään, mutta kaikki vaikutti olevan kunnossa. Siellä pikku katkarapu kellii ruskuaispussin kyljessä. :Heartred

Nyt on sitten pohdinnassa että pitäskö varata uus aika viikon-parin päähän vaiko ei. Sen sykkeen tahtosin niin kovasti nähdä :)
 
Varhaisultrassa käyty. Nyt rv7+0 menkoista, ultrassa rv6+1. Syke näkyi. Sanoi sykettä hentoiseksi ja täsmäävän rv6. Vaavi oli jossakin ihan kohdun reunamilla vaikeasti löydettävissä. Raskauspussi kuulemma myös täsmäsi rv6. Itse vaan ihmettelen, kun sitten raskaustesti olisi näyttänyt plussaa jo ennen rv3, jos ultra pitää paikkaansa. Kaks viikkoa piinailua edessä ennen kontrollia. :nailbiting:
 
:bag::bag:Edellisyönä sekos koira jossain vaihees siinä kolmen jälkeen. Herättiin siihen kaikki. Piski pyöri mun ympäri sängys niinku riivattu. Nousin sängystä ja samantien tuntui sellane niinku poksahdus jossain tuolla toosan yläpuolella sisällä. Sen jälkeen alkoi ihan hullunlailla virtaamaan verta. Siis se oli niinku räjähdys!! Vähä ihmeissämme miehen kans katteltiin toisiamme ja päätin et ny soitto päivystykseen. Sielt osattiin sanoa,et melko varma km. Ei mitään "tuu käymään näytillä" tms. Sanoi vaa et ei voi tehä mitään,soita aamulla omaan neuvolaan. Sinne siis puhelua heti klo 8. Ei saatu mitään aikaa tähän hätään mihinkää. Sanottiin vaan et no, tiistaina ku on eka neuvoläkäynti,voidaan yrittää ultrata. Jänniä aikoja eletään. Pelottaa et sinne ei jääny elämää, mut mies koittaa piristää sanomalla,et ihan varmasti edes toinen jäi.:confused005 on melko sekava olotila.
 
Voi ei Rouvamamma! Ei kuulosta hyvältä ja kauan joudut nyt jännäämään tilannetta. Toivottavasti tosiaan edes toinen jäi, vaikkei se nyt varmasti ihan kamalasti lohduta. Kovasti voimia! :Heartpink
 
Tsemppiä Rouvamamma! :Heartred Toivottavasti siellä ainakin toinen on vielä jäljellä.
 
:bag::bag:Edellisyönä sekos koira jossain vaihees siinä kolmen jälkeen. Herättiin siihen kaikki. Piski pyöri mun ympäri sängys niinku riivattu. Nousin sängystä ja samantien tuntui sellane niinku poksahdus jossain tuolla toosan yläpuolella sisällä. Sen jälkeen alkoi ihan hullunlailla virtaamaan verta. Siis se oli niinku räjähdys!! Vähä ihmeissämme miehen kans katteltiin toisiamme ja päätin et ny soitto päivystykseen. Sielt osattiin sanoa,et melko varma km. Ei mitään "tuu käymään näytillä" tms. Sanoi vaa et ei voi tehä mitään,soita aamulla omaan neuvolaan. Sinne siis puhelua heti klo 8. Ei saatu mitään aikaa tähän hätään mihinkää. Sanottiin vaan et no, tiistaina ku on eka neuvoläkäynti,voidaan yrittää ultrata. Jänniä aikoja eletään. Pelottaa et sinne ei jääny elämää, mut mies koittaa piristää sanomalla,et ihan varmasti edes toinen jäi.:confused005 on melko sekava olotila.

Onpa inhottavaa, että sua odotutetaan! Epävarmuus on kaikkein pahinta! :sad001
Toivotaan tiistailta pelkkiä hyviä uutisia! :)
 
Ikävä kuulla Rouvamamma:Heartred Jaksamista epätietoisuuden kanssa.. se on raastavaa:sorry:
Btw. Eikö ole erikoista ja pelottavaa kuinka eläimet aistii jotain tapahtuvaksi?:eek:
 
Ikävä kuulla Rouvamamma:Heartred Jaksamista epätietoisuuden kanssa.. se on raastavaa:sorry:
Btw. Eikö ole erikoista ja pelottavaa kuinka eläimet aistii jotain tapahtuvaksi?:eek:

Samaa täs itekki nii monesti pysähtyny miettimään. Jotenki tuo karvakuono vaa tais sen aistia, koska se ei ikinä,koskaa oo käyttäytyny tollai. Se oli niinku riivattu, iha sellane hätääntyny ja outo. Ny se ressukka vaa makoilee mun vieres kaiken aikaa.
 
Samaa täs itekki nii monesti pysähtyny miettimään. Jotenki tuo karvakuono vaa tais sen aistia, koska se ei ikinä,koskaa oo käyttäytyny tollai. Se oli niinku riivattu, iha sellane hätääntyny ja outo. Ny se ressukka vaa makoilee mun vieres kaiken aikaa.

Vahtii sua nyt:love7
 
Mekin käytiin varhaisultrassa, oikeastaan kaksikin kertaa, kun ensimmäisellä kerralla ei sykettä löytynyt kun oli niin aikaisessa vaiheessa. Ollaan oltu Naistenklinikalla lapsettomuustutkimuksissa ja tammikuussa oli tarkoitus aloittaa hoidot, mutta joulukuun alussa teinkin positiivisen raskaustestin. Välipäivinä käytiin siis toisessa varhaisultrassa ja viikot vastasi 6+2, joten laskettu aika siirtyi elokuun alusta elokuun loppuun. Nyt sitten parin viikon päästä olisi ensimmäinen sikiöseulonta/niskaturvotus-ultra ja kyllähän se jännittää onko vatsassa vielä elämää.
 
Täällä huomenna varhaisultra.. viikkoja todennäköisesti jotain 8+... jännittää niin pirusti kun oireeton ovat lieventyneet:nailbiting:
 
Ja mä odotan kutsua nt-ultraan! Kirjeellä aika tulee kotiin.. Olisipa suoraan sellanen aika, mikä käy meille! :shy:
 
Ja mä odotan kutsua nt-ultraan! Kirjeellä aika tulee kotiin.. Olisipa suoraan sellanen aika, mikä käy meille! :shy:

Meillä on täällä pk-seudulla käytössä Raskauspolku-nettisivut, josta sai sitten itse varata ajan NT-ultraan. Helpompi oli niin, että sai varattua suoraan aamun ekan ajan, kun kummallakin on aina kokouksia päivät täynnä niin ei tarvi kesken päivän mennä.

Toivotaan, että teidän aika sopii teille!
 
Meillä oli tarjolla vaan iltapäivä aikoja kun varasin ajan sieltä raskauspolusta.
 
:bag::bag:Edellisyönä sekos koira jossain vaihees siinä kolmen jälkeen. Herättiin siihen kaikki. Piski pyöri mun ympäri sängys niinku riivattu. Nousin sängystä ja samantien tuntui sellane niinku poksahdus jossain tuolla toosan yläpuolella sisällä. Sen jälkeen alkoi ihan hullunlailla virtaamaan verta. Siis se oli niinku räjähdys!! Vähä ihmeissämme miehen kans katteltiin toisiamme ja päätin et ny soitto päivystykseen. Sielt osattiin sanoa,et melko varma km. Ei mitään "tuu käymään näytillä" tms. Sanoi vaa et ei voi tehä mitään,soita aamulla omaan neuvolaan. Sinne siis puhelua heti klo 8. Ei saatu mitään aikaa tähän hätään mihinkää. Sanottiin vaan et no, tiistaina ku on eka neuvoläkäynti,voidaan yrittää ultrata. Jänniä aikoja eletään. Pelottaa et sinne ei jääny elämää, mut mies koittaa piristää sanomalla,et ihan varmasti edes toinen jäi.:confused005 on melko sekava olotila.

Tosi kummallista ettei kutsuttu näytille. Lokakuussa kun itellä alkoi hillitön verenvuoto ja soitin neuvolaan pääsin päivystysajalla äitiyspolille. Siellä sitten ultrattiin ja vahvistettiin km. Kamalaa tommonen epätietous... :sad001 voimia teille:love7
 
Takaisin
Top