Varhaisultra

Mulla on ultra 21.12. Viikkoja sillon 7+6.

Edellisessä raskaudessa keskenmenovuoto alkoi tona päivänä, että nyt toivon parempaa onnea! :smiley-angelic001
 
Varasin ajan varhaisultraan 18.12. Mulla on kierto ollu aika epäsäännöllinen niin jos sitten sais viikkoihinkin vähän tarkennusta. Ultrassa viikkoja pitäs kierron mukaan olla n. 7+1 - 7+3. (Neuvolan mukaan 7+5)
 
Meillä on alkuraskauden ultra 14.12, pitäisi olla neuvolan mukaan 7+1, omien laskujen mukaan ehkä 6+0.
Ensimmäinen neuvola 17.12, niin käydään ennen sitä varmistamassa. :happy:

Mulla ollut edellisessä raskaudessa kilpirauhasen vajaatoimintaa, joten arvot ja mahd lääkitys täytyisi katsoa pikimmiten kuntoon. Siksi olen näin aikaisessa.
 
Mistä olette varhaisultraan ajan varanneet ja paljonko se maksaa? Kovasti tekisi mieli mennä itsekin tarkastamaan, että siellä varmasti on elämää. :)
 
Perhe Artella maksaa meillä 62e + toimistokulut :happy:
 
Mä käyn omalla klinikallani, Tampereen Ovumialla, ja siellä ultra maksaa 110€ Kela-korvauksen jälkeen.
 
Ei oo varaa lähtä yksityiselle, ei kuulu täällä neuvolapalveluihin. Haluaisin kyl..
 
Mä siirsin varhaisultraa parilla päivällä aiemmaksi. Sain neuvolaan ajan 18.12. niin päätin, että haluankin ultraan ennen sitä. Joten menen ultraan samana päivänä neuvolan kanssa. Ultra aamulla ja sit toivottavasti saa mennä sen jälkeen päivemmällä neuvolaan.
 
Mulla on ar ultra 28.12. Silloin pitäis olla joidenkin laskujen mukaan muistaakseni 7+6 eli pitäis näkyä paljon enemmän kuin syyskuun alussa kun tuli kkm.
 
Mä sain ajan varhaisultraan myös 18.12. (rv 8) Ehdin jo itse mennä varaamaan ajan tonne perhe Arteen, mutta peruin sen, koska pääsenkin Naistenklinikalle ultraan. Ollaan kuitenkin lapsettomuushoidoissa siellä, vaikka hoitoja ei nyt ehditty alottamaankaan, tutkimukset vasta. Nyt pitäis vaan malttaa odotella pari viikkoa. :)
 
Ajattelin ensin säästää ja luottaa vain kaiken olevan ok. Kahdessa aiemmassa kuitenkin kävin ja se rauuhoitti mieltä. Varasin paria päivää ennen neuvolaa, silloin 6+6.
 
Mä haluaisin kans varhaisultran, niin suuri pelko pepussa tämän raskauden suhteen. Mulla kans takana yks kkm ☹️
 
Sain lapsettomuushoitojen takia Naistenklinikan tarjoaman v-ultran kahden viikon päähän 7+0. Mukava päästä juuri ennen joulua, ja jos kaikki hyvin niin voisi pyhinä uskaltaa paljastaa asian lähimmäisille sukulaisille.
 
Saako/kannattaako/meinaatteko ottaa lapsen/lapsia mukaan varhaisultraan? Meillä on tuo 1v 3kk lapsi ja ei varmaan saaha sille hoitajaa varhaisultran aikaan ni mietin että meenkö yksin sinne ultraan vai miehen ja lapsen kans.
 
Takaisin
Top