Varhaisultra

Me käytiin tänään neuvolas ja ultras ja todettiin et siellä ei ole elämää enää. Joten poistun joukostanne.
Ihanaa jatkoa teille muille.
 
Me käytiin tänään neuvolas ja ultras ja todettiin et siellä ei ole elämää enää. Joten poistun joukostanne.
Ihanaa jatkoa teille muille.

Voi ei, olen pahoillani! Voimia surutyöhön!
 
Meillä oli tarjolla vaan iltapäivä aikoja kun varasin ajan sieltä raskauspolusta.

Outoa, meille tarjotut ajat oli 8.00 - 8.45 välillä olevia aikoja.

Varasin eilen ajan Artelle ultraan, kun on muutaman päivän ollut epämääräistä rusehtavaa vuotoa enkä jaksa stressata tai jännittää NT-ultraan asti onko kaikki hyvin. Kahden tunnin päästä onkin jo ultra, jännittää ja jokseenkin jopa pelottaa, että onko kaikki hyvin. Lapsi olisi niin toivottu :Heartred
 
Meillä oli tarjolla vaan iltapäivä aikoja kun varasin ajan sieltä raskauspolusta.
Kaikki ensimmäisten viiden päivän ajat olivat meillekin iltapäiväaikoja, mutta sen jälkeen joistain huoneista löytyi ihan aamuaikojakin. Minä varasin aamuajan, koska iltapäivät ovat huonompia vaihtoehtoja minulle.
 
Valitettavasti ultran tulos oli se, että sykettä ei löytynyt ja sikiön kasvu oli pysähtynyt lukemiin 9+1. Ei mitään muita oireita kuin vähäinen ruskea vuoto, ei kipuja eikä mitään.

Meidän aika ei ollut tulla vanhemmiksi nyt, niin hartaasti kun ollaan jo lähes kaksi vuotta lasta toivottu ja yritetty.

En ole kyllä elämässäni tällaista surua kohdannut, aivan niin kuin joku osa olisi minusta juuri heitetty pois.

Tsemppiä kaikille elokuisille ja ihanaa odotusaikaa teille, minä poistun takavasemmalle. :Heartred
 
Voimia APM! :Heartred
Saman kokeneena ihan samalla tavalla sanon sinullekin, että sinulla on oikeus päästä sairaalaan tyhjennykseen, jos yhtään tuntuu, ettei kotona halua sitä tehdä, ja sinulla on oikeus käydä hakemassa saikkua henkisen puolen vuoksi.
 
Onpas tänne nyt alkanut tulla paljon keskenmenoja :sad001 Voimia kaikille :Heartred
 
Hurjasti voimia APM. Ymmärrän tuskan.. meillä esikoista yritettiin hartaasti reilut kaksi vuotta ja tuohon mahtui 1kkm ja 1 tuulimunaraskaus. Teidän rakkaan sielu etsii vielä sitä tarpeeksi vahvaa kehoa, jossa tulla teidän luokse :Heartred
 
Takaisin
Top