Vaivoja ja kolotuksia...

Tämä ei kyllä ole niinkään vaiva eikä kolotuskaan, mutta onkohan kukaan muu kokenut samaa... Alavatsasta on pari kertaa kuulunut naksahdus, tai tuo naksahdus ääni muistuttaa samalla myös vähän maiskutusta, kuullostaa hassulta, mutta niin vaan on kuulunut. emoticon 
Se ei tunnu miltään, eikä kuulu omista luistani. Jos vauvan luut naksahtelisi, niin aika kova ääni kuuluu ja sijainnista päätellen, niskanikamat naksahtelis. emoticon En usko, että mitään vakavaa on, mutta kuullostaa vaan niin häijylle.
 
Ruokahaluttomuus... viikon jo oon kärsiny ettei oikeen mikään maistu/tee mieli. Illalla on ollu jopa pientä pahoinvointia samaan tyyliin kuin alkuraskaudessa, mut kuitenki eri tavalla = oon pystyny syömään ihan hyvin, mut jotenki vaan ällöttää useat ruuat.. Kuitenki vielä tasan kk laskettuun aikaan tänään. Minun puolesta sais syntyä aikasemmin, mut vois vielä parisen viikkoa pysytellä masussa. emoticon
Muutamia vihlovia selkäkipuja on ollu aamusin jos sängyssä makaan pidempään ku 8 h.. mut eipä kyllä muita oireita oo helposti hengästymisen ja suonikohjujen lisäksi ilmenny.
 
Mulla on vähän sama juttu Karjakat. Vasta viime viikolla oli kyllä sellanen vaihe, että söin mielestäni koko ajan ja koko ajan oli nälkä, mutta nyt ei tee mieli mitään. emoticon Tänään heräsin jo seitsemän aikoihin ja silloin söin jogurtin. Vasta nyt (kello kohta yks) söin "aamupalaa", ei ois kyllä varsinaisesti tehny mieli, mutta pakko jotaki syyä...
 
Takaisin
Top