Uusien toivojat ja odottajat <3

Mulla kans kotoa löytyy kahvakuulat, käsipainoja, jumppapallo yms :) Jumppakamat ku vetäsen päälle, niin meidän joulukuinen käy hakemassa itselleen kilon käsipainot ja alkaa kyykkäämään :D Joskus saa koko treenin tehdä lapsipainoilla, isommat muksut painavat kuitenkin jo vähän yli 20kg, että tulee tehoa treeniin. Nykyään saattaa mennä tissittelyksi ja sylittelyksi, mut tulee kuitenkin suunniteltu treeni tehtyä, mut kevyemmin sit :) Ei tuo pienin edelleenkään huoli muuta ku mamman ku hätä tulee ja tissi on ainut mikä suuhun kelpaa :Heartred
 
Hihii, kuulostaa tutulle... mä kyykkään isommat reppu selässä/pienemmät sylissä, punnerrusta on tullut tehtyä joku selässä tai alla("pusu punnerrusta" siis) jne hyvin noi kyl hotsannut et kun äiti jumppaa sillon ei oteta matsia ja aika usein osalistuuvat itsekin... niillä on mummon tekemät käsilaukut kahvakuulana tai muuten vaan "jumppaavat" omaan tyyliin:) ajatus olis että lähtisin tyttöjen kanssa potkunyrkkeilemään sit aikanaan (parasta treeniä ikinä) jos nää on kiinnostuneita... lapsia en siis pakota treenaamaan tms mut niinhän se on et apina tekee mitä apina näkee:wink esimerkin voimaa, sillä mennään:)
 
Juu en mäkään erikseen pakota, mut mukana jumppaavat ja aloittavat sitten halutessaan ohjattuja harrastuksia :) Kuulostaa tutulta nuo treenit :wink Onhan se vain hyvä lapsille, että näkevät liikunnan kuuluvan osaksi arkea ja se on yhteistä kivaa! Ihan suosituksissakin se liikunta on päivittäistä lapsille, aikuisille vähintään 3h viikossa.
 
No meillä tulee toi 3h täyteen pelkästään hyötyliikunnasta kun mä en lyhyitä matkoja auton tms kanssa mene ja sit kaikki piha hommat...
 
Mulla ei ihan tule, kun en välimatkoja vetele hikeen asti hengästyen, tai no, hiki tuntuu olevan jatkuvasti :D Toista autoahan meillä ei nyt ole ollut kun myi pois ja sijoitin rahat tupliin, että pakko se on kävellä jos johonkin mielii. Nyt toki keväällä painaa armoton autokuume, et voipi olla, että joku pikkuvikainen tulee ostettua :P
 
Mä kans tilaillut sportamoren alesta ja outletista uudet juoksukamat, lenkkarit ja miehelle ulkoiluvaatteet :D Tänään kävin prismasta nappaamassa uudet juoksukengät... Postista odottelen kuumeisesti ilmoitusta, et voisi noutaa juoksurattaat. ei niin yhtään polttele, eipä :D
 
Alestapa hyvinkin:p sannillekin oli hyvään hintaan uusi välikausi haalari... mä oon miehelle vinkkaillu et uus aktiivisuus ranneke tai kuntosali jäsenyys(siis jahka kun saan lähteä kunnon puntille) ois kiva äitienpäivä lahja. Saas nähä onko toivomus menny jakeluun:wink
 
Kyllä sitä vaan voi olla :D Tulee vaan niin hyvä olo, pysyy jumit loitolla, ruoka maistuu, unen laatu paranee, jaksaa paremmin muksuja nostella ku enempi habaa, saa omaa aikaa yms mahtavaa :Heartred
 
Mä oon ihan missannu teidän viimeaikaset höpinät täällä :D o_O

Mutta täällä oli tänään kokoarvioultra. Rv 40+1 ja painoarvio oli himpun alle 3600g, eli ei mitään hälyttävää. Tutki samalla kohdunkaulan - ja suun, mutta viime käynnistä ei ole tapahtunu MITÄÄN edistystä. Kohdunkaulaa jäljellä 2cm, kohdunsuu hyvin pehmennyt mutta kiinni. Suoraan sanottuna vituttaa, ei yhtään mitään edistystä eikä merkkejä synnytyksestä, ja mä olen ihan loppu tähän raskaana olemiseen. Pojalla onneksi kaikki hyvin, mutta sais jo alkaa tulemaan. Lääkäri sanoi, että hänen mielestään tilanne on hyvä kun kohdunsuu on pehmennyt ja vauva on ihan alhaalla lantiossa, mutta sama tilanne on ollut viimeset 10 viikkoa! Ei auta muu kuin odottaa...
 
Joko Äippä on synnyttämässä kun ollut hiljaista? :eek: :p

No en oo! Täällä ollaan vaan pömpön kanssa:sad001 täs ollu hirveesti kaikenlaista... mun vauvakin täytti 6v ja mulle pukkaa ikäkriisiä!!!
Kyl mä ilmoitan kun lähtö tulee kun oishan se todellakin töykeetä lähtee ilman ilmoittamista:D
Tänään poksuu muuten rv 39... vähän semmonen fiilis et tää syntyy lauantaina:wink sillon viedään siis lapset hoitoon muutamaksi päiväksi...
 
Mä jo ajattelin että oot tositoimissa. :p Täälläkin yhdessä kasassa, rv 40+4, ei tää synny... Tätä menoa Äippä sä oot meistä se kuka ensimmäisenä synnyttää. :D
 
Talvitintti, kyllä se sieltä syntyy! Eihän nykyään päästetä kovin yliaikaiseksi, joten voisi kuvitella, että kahden viikon sisään on nyytti sylissä :)
 
Sori Talvitintti kun sanon mut toivottavasti, mä oon ihan kypsä tätä!!! Tai sit ollaan samaan aikaan pusaamassa:wink
 
Neuvolassa puhui että ens viikon perjantaille varataan yliaikaiskontrolli jos ei sitä ennen synny, luultavasti sitten käynnistellään. Alkaa kyllä usko loppua, etä synnytys käynnistyis itsekseen mutta onhan tässä vielä hetki aikaa, jospa jospa... :)
 
Takaisin
Top