Uusien toivojat ja odottajat <3

Kuumeilua ilmassa. Mies jo tosiaan näytti vihreää valoa, mutta ite oon ihan rapakunnossa. Synnytyksen jälkeen käynyt vaunulenkeillä ja thatsit. En oo ees lantiopohjanlihaksia muistanut tehdä... Painoa haluan vähän pois, kun tässä puolen vuoden aikana sitä tullut synnytyksen jälkeen takaisin. Eipä tuo viiden kilon pudottaminen varmaan paljoa auta, kun pudotettavaa olisi enemmänkin, mutta niin pitkään en raaski odottaa. Varsinkin, kun mitä nopeammin saadaan toinen, niin sitä varmemmin saan miehen puhuttua järkiinsä, ettei ole fiksua heittää poikaa muutamaksi kuukaudeksi päiväkotiin hoitoon, että mä pääsen töihin, jos toinen on jo tulossa. En todellakaan haluaisi poikaa hoitoon vielä vuoden ikäisenä pistää, mutta mies on sitä mieltä, että kyllä mun pitäis kevääksi töitä hakea. Pöh ja höh.
 
Mä rakastin olla raskaana (kaikesta tyhmästä (radi, kivut, pukamat jne.) huolimatta) ja rakastin pikkuvauva-aikaa, joten mielläni sen koen uudestaan. Synnytyskin oli ihana kokemus vaikka siinäkin karmeat kohtansa olikin. Nyt kun vaan sais ton painon alle 90kg...
 
Mun pitäis kans saada paino alemmas. En tajua tai tajuan kyllä että pillerit nosti painon hups keikkaa 10 kiloa vaikka söin niinku ennenkin. Pillerit on perseestä muutenkin. Kilojen pois saaminen on kyllä hankalaa. Vhh:lla mies onnistuu ihan ketterästi mut mulla ei tapahdu mitään... Harmittaa!
 
Kaikillahan ei vhh toimi tai tarvii reilummin rajata myös kaloreita hiilareiden lisäksi... Vhh:n etuna kyllä se, että nälkää ei tarvitse nähdä, ruoka on maukasta ja olo virkeä :)
 
En kuumeile, mut tohon tytsyn kysymykseen vaan...

Meillä on kyllä ollut molemmat suht helppoja vauvoja ja lapsen luonnehan sekä mahd vaivat vaikuttaa sen arjen helppouteen. Mutta kyllä se kakkonen on "helpompi" siinä mielessä, että ensimmöisestä on kertynyt kokemusta. Meillä myös meni niin, et tyttö vain soljui osaksi meidän perusarkea... eli rytmit yms tuli esikoisen myötä. Täällä tota ikäeroa nyt on se 1v1kk eli siinäkin mielessä helppoa. Tosin on niitäkin hetkiä, et hakkaan päätäni seinään ja mietin, oi miksi tein tän ratkaisun... molemmat tarttee jtn, esikko uhmaa ja tyttö haluu jtn... :D
 
Kiva saini, että perustit tämän. :)

Vauvakuumetta on jonkin verran sekä miehellä että mulla, miehen puolesta voisin raskaana olla, mutta itse vielä jarruttelen. Ennen uutta raskautta haluaisin kroppaani muokata paremmaksi, raskaus ja synnytys muutti aika paljon vartaloa. Sekä tällä hetkellä haluan rauhassa keskittyä esikoiseemme ja antaa hänelle tarvitsemansa huomion. :)

Taustailen täällä ja luen teidän viestejä vaikkei itselle niin ajankohtaista ole, mutta sitten kun on, niin palaan viestittelemään teidän kanssa. :)

Onnittelut raskaana oleville ja tärppi onnea yrittäville!
 
Äippä x4, täällä pidetään peukut ylhäällä että tärppäisi, jos ensi vuonna nimimerkki vaihtuisi Äippä x5 :wink
 
Mun silmiin näkyis joku haamulainen. En tiiä onko väriä ku ilman silmälaseja tiirailen. Toivottavasti se ois viiva joka vahvistuu :) Mutta jos näet harhoja niin nähdään yhdessä :) Ja jos minä näen ilman laseja niin siin on pakko olla jotain! :)
 
Hmm, oiskohan se haamu vai vaan sen viivan paikka..? o_O Toivotaan, että haamu on! Testaile ihmeessä lisää ja tule kertomaan mitä testi(t) näyttää, pidetään peukut pystyssä! :)
 
Takaisin
Top