Uusien toivojat ja odottajat <3

Onnea ja paljon vauvaliimaa! Ei siinä kauan mennyt joo, nopeasti tärppäs.
 
Onnea äippä! Täytyy sanoa äippä, että ootte kyllä rohkeita kun suurperheen haluatte:happy: Mä tässä pohdin, että onkohan kaks lasta jo liikaa omalle jaksamiselle:p Ja siis meillä yks lapsi vaan. Huomaan, että kun on myöhemmällä iällä saanut ekan lapsen, niin sitä kaipaa ehkä enemmän omaa vapautta mennä ja tulla. Kun kerta siihen oli niin tottunut. Ja kaipaan mä sitäkin, että saa harrastaa seksiä niin äänekkäästi kun haluaa,ilman että herättää lapsen:grin
 
Tytsy, ainakin sen suuntaisia tutkimuksia on jo pitkään ollut, että kohtu saattaa hylkiä jompaa kumpaa sukupuolta ja jos mies sattuu enemmän tuottamaan just tätä mitä kohtu hylkii, niin raskautuminen vaikeaa. Eikä se niin tavatonta ole, että toiset useamman vuoden yrittää ja ei tärppää, mutta uuden puolison kans tärppää heti :) Kyllä sitä itse on niin onnellinen, että ilman isompia ongelmia selvinnyt, pari keskenmenoa vain, vaikka kyllähän nekin on koville ottanut.
 
Kuten huomaamme niin toi mun ukkeli tuntuu tuottavan enemmän tyttöjä:wink
Ikuinenunelma me tykätään isosta perheestä:) mä oon pikkusena ilmoittanut äidilleni et minulle tulee ainakin 100 lasta, noh eipä olla enää kaukana tavoitteesta:D noh ehkä mä voin siitä joustaa ja "tyytyä" viiteen:p
Mut ihan se jokaisesta itestä kiinni monta haluu vai haluuko yhtään, kaikki käy...
Kohta uusinta labraan, jänskää❤️ huomenna saa sit ne tulokset...
 
Ihan uteliaisuuttani kurkin tänne puolelle, meillä ei nyt toistaiseksi vauvasuunnitelmia oo :D Onnea Äippä ja muutkin, jotka jo uutta pientä odottelee! :Heartred

Tuosta Ikuisen Unelman kommentista tuli mieleen, et itteäni pelotti kans toista lähteä suunnitteleen, mutta käytännössä tän toisen kohdalla siihen äitiyteen on kasvanut niiiiin paljon helpommin ku ekan kans :) Tätä kakkosen vauvavuotta vois kuvata jopa eheyttäväksi, vaikka keväällä oltiinkin kipeenä varmaan kahden viikon välein. Disclaimerina toki, että tää meijän minikirppu on ihan uskomattoman tyytyväinen tapaus :D Mutta siis joo, piti sanomani, että kannatti pelosta huolimatta lähteä uudelle kiekalle, se on ollu omalla tavallaan valtavan paljon helpompaa ku se eka :)
 
Apua verta:sad001 eilen tuntu poks mahasta... Pelottaa et tää oli tässä:sad001
Vaikka tietysti kokemus sanoo et verenvuoto näihin aikoihin saattaa hyvinkin olla muutakin kun km... Pelottaa silti:sad001
 
Mulla tuli kans verta alkuraskaudessa, viikkoja en kyl muista... Toivotaan, et olisi harmitonta!
 
Joo kun jos se ovis olis ollu sillon kun edelliset menkat loppu (mikä olis nyt se varmin selitys) niin nythän pitäis menkkojen sit alkaa... Kokemus sanoo et pitäis olla huoletta kun kaikkien kohdalla vuotanut vähän 3-5viikolla mut aina se vaan pelottaa:/ tänään tulis ne hcg arvot vol2...
 
Kyllä se aina pelottaa! Onhan ekat viikot tosi herkkiä ja alun keskenmenot yleisiä :/
 
Näinpä... Vuodot taitaa olla keskenmenojakin yleisempiä... Tiiä häntä... Sais ne hcgt niin tietäs ees et onko ne noussut... Odottavan aika on pitkä:)
 
Voi äippä :sad001 Olen pahoillani...
 
Voi miten ikävää äippä, halauksia :Heartred
 
Kiitos ihanat❤️ kyl tää tästä... Itken vaan itkut ja se oli siinä, minkään kun noille voi... Se "solumöykky" ei vaan ollut elinkelpoinen, joten parempi näin vaikka pahalta tuntuukin... Alkais nyt vaan kunnolla vuotamaan niin pääsis uuteen yritykseen:)
Kyllä tää teille rustaaminen tulee paljon halvemmaksi kun terapeutti:wink
 
Olen pahoillani Äippä! Kun itkut on itketty ja vuodot vuodettu, uuteen yritykseen :)
 
Äippä, voi ei :sad001 pahoittelut. Tsemppiä
 
Takaisin
Top