Uusien toivojat ja odottajat <3

Kyllähän tossa viivassa ihan väriä hivenen erottuu, jospa se siitä lähtisi vahvistumaan! :)
 
Kyllä mä nään Äipän testissä toisenkin viivan :) Varovaiset onnittelut! Sä oot kyllä niin hyvä tässä lisääntymisessä :) Mä täällä taustailen, ku neljättä toivon..vaikka meille ei ookkaan tulossa.
 
Pakko aamulla tehä uus esti, en kyl malta oottaa yli huomiseen:p mä oon täällä niin äimänä kun mun menkat tosiaan loppu vasta alku viikosta... Vai sekottiko niiden pillereiden lopetus näin mahtavasti ovikset? Mä en ymmärrä! Toivottavasti olis huomenna vahvemmat viivat:wink
 
Aamun testi, lähtee clearbluen tilaukseen :) ImageUploadedByVau Foorumi1471237762.943579.jpg
Ei toi mun mielestä oo paljoa vahvistunut?
 
Kyllähän tuossa viiva kuitenkin näkyy selvästi :) Onko kuin herkkiä testejä?
 
Ihan perus, se pregcheck:) soittelen terkkulaan ja yritän päästä labraan sais vähän paremman käsityksen viikoista... Soittelin kans neuvolaan ja sanovat et kroppa saattaa ovuloida koska vaan pillereiden lopetuksen jälkeen...
 
Siinä etsitään pisusta hcg hormonia, se vahva viiva on kontrolli viiva ja siitä kun katot vähän sivuun niin siinä on sellainen toinen haaleampi punainen viiva, tai ainakin minä nään siinä haaleamman punasen viivan:p joka on sit se testi viiva, mitä vahvempi testi viiva sen enempi hcgtä virtsassa ja sen pidemmällä raskaus on:wink
 
No niin:) hcg oli eilen ollut 25.2 huomenna meen uudelleen labraan ja to tulee tulokset... Joten lääkäri oli kirjonnut, että raskaana viikot 3❤️toisin sanoen et tää on saanut alkunsa just menkkojen loppumisen jälkeen:eek: toivottavasti olis noussu arvot torstaina...
 
Eli kyl siinä testissä sitten hailakka viiva oli! Niissä normaaleissa herkkyys taitaapi justiinsa 25 olla, että ihme ku nuinkin hyvin näkyi :)
 
Oot kyllä superhedelmällinen Äippä, teillä sopii miehen kanssa geenit yhteen :wink (Mun oma teoria, että sekin jotenkin vaikuttaa :) ) Onnea!!
 
Takaisin
Top