Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Vargynja, 18 loka 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

• Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 16 marras 2018
  2. MariQ Ihastunut foorumiin

Heips! Vanha jäsen olen jo, ja siis oikeesti -vanha- muutenkin. Höpötän tuolla kuumeilupuolella ja yleisellä ylläpidän yksinpuhelua Hölpön Pölpön ketjussa :) Perheessäni on mies, tuleva aviosellainen ja viisi lasta (6-17v) asuu kotona. Maailmalle muutaneita poikasia on kolme. Kaksi kissaa täydentävät poppootamme. Residenssi Pirkanmaalla ja uudet ystävyydet ja tuttavuudet tervetulleita :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Pinkkihirmu Aloittelija

Minä oon uusi täällä! Vm. -84 ja Turun lähistöltä. :p

Asutaan miehen ja kolmen kissan kanssa isossa kaksiossa, josta väsäsimme "kolmion" tulevaa tammikuista pikkurinsessaa varten. Naimisiin mentiin kun hoksattiin plussa! :love7

Kumpikin ollaan yli 30v, oltu yhdessä kumminkin kuusi vuotta ja nyt sitten viimein päätettiin perustaa ihan ikioma perhe! :Heartbigred

Ollaan miehen kanssa semmoinen yhdistelmä perinteisiä perhearvoja ja toisaalta ollaan tämmöisiä hupsuja moderneja nörttejä. :biggrin
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Tervetuloa foorumille Pinkkihirmu ja onnea plussasta! :) Perinteisest arvot yhdistettynä nörttiyteen kuulostaa hyvältä (ja varsin tutulta). :grin

Kiva kun kävit esittelemässä itsesi MariQ. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. AZ Peruskäyttäjä

Heippa :greet025
    Minäkin oon uusi täällä ja oon kohta 29v.
    Mulla on itellä 2 omaa lasta (8v ja 6v) ja miehellä kaks omaa(4v ja 3v), ja nyt haaveillaan ensimmäisestä yhteisestä .:Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Heippa AZ ja tervetuloa! :) Onnea matkaan yhteisen vauvan saantiin. Toivottavasti pian tärppää. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Bella Swan Moderaattori Staff Member

Hei! Olen 28-vuotias -17 syntyneen tytön kotiäiti Helsingistä. Mieheni kanssa olemme pitäneet yhtä viitisen vuotta, naimisiin menimme vuonna 2016. Perheeseemme kuuluu myös kaksi koiraa ja kaksi kania. Toivomme toista lasta.

Pidän musiikista, lukemisesta, erityylisistä elokuvista ja tv-sarjoista, jääkiekosta ja eläimistä.

Foorumilla olen lueskellut juttuja esikoisen raskausajasta lähtien, nykyään toimin moderaattorina osana upeaa ylläpitotiimiämme :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. tiada92 Rakastunut foorumiin

Hei, uusi/vanha käyttäjä täällä :)
    Olin esikoisen aikaan tosi aktiivinen täällä,mutta nyt palannut kuumeilemaan :D
    Elikkä oon 26-vuotias asutaan miehen kans rivitalossa mun 3-vuotiaan kanssa ja kahden kissan kanssa ja nyt jouluksi pitäisi päästä uuteen kotiin :)
  9. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Heippa tiada! Mukavaa että palasit foorumille. Onnea kuumeiluun ja yritykseen! Ja onnea uuteen kotiin. :)

Kiva kun kävit esittäytymässä Bella Swan. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Kultakutri&2karhua Aloittelija

Olen kahden lapsen äiti Tampereelta. Mulla on 3 v poika ja 5 v tyttö. Ikää itselläni on 29 vuotta. Löysin foorumin vastikään ja toivoisin löytäväni täältä juttuseuraa yksinäisiin iltoihin kun lapset nukkuu ja mies on työmatkalla (on usein reissussa).
  11. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Heippa ja tervetuloa. :) Mukavaa että vähän isompienkin lasten vanhemmat löytää tänne. Itselläni on 4-v poika.
  12. Rikse Uusi käyttäjä

Hei. Olen uusi täällä, enkä tiedä osaanko käyttää tätä mutta toiv. teksti näkyy. Olen 41v, esikoista odottava. Laskettu aika on 20.5. Olisi kiva kontaktoitua ja tulla mahdollisiin yhteisiin tapaamisiin. T. Riikka
  13. Bella Swan Moderaattori Staff Member

Hei Riikka ja tervetuloa!
    Täällä foorumilla voit keskustella muiden kanssa, esimerkiksi toukokuiset odottajat löydät täältä http://forum.vau.fi/forums/toukokuiset-2019.1180/ :)
  14. Herttuatar Aloittelija

Hei. Olen 29-vuotias nainen, ja täällä lähinnä hakemassa vertaistukea lapsettomuusasioissa. Reilun parin vuoden yrityksen jälkeen hoidot on nyt alkamassa, ja täältä näyttäisi löytyvän saman läpikäyneitä ihmisiä.
  15. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Hei Herttuatar ja tervetuloa foorumille. :) Voimia hoitoihin, toivottavasti ne tuottavat pian toivotun tuloksen. Mukavaa että löysit täältä kaipaamasi vertaistuen.

Jaa tämä sivu