Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Muokattu viimeksi:
Heips! Vanha jäsen olen jo, ja siis oikeesti -vanha- muutenkin. Höpötän tuolla kuumeilupuolella ja yleisellä ylläpidän yksinpuhelua Hölpön Pölpön ketjussa :) Perheessäni on mies, tuleva aviosellainen ja viisi lasta (6-17v) asuu kotona. Maailmalle muutaneita poikasia on kolme. Kaksi kissaa täydentävät poppootamme. Residenssi Pirkanmaalla ja uudet ystävyydet ja tuttavuudet tervetulleita :Heartpink
 
Minä oon uusi täällä! Vm. -84 ja Turun lähistöltä. :p

Asutaan miehen ja kolmen kissan kanssa isossa kaksiossa, josta väsäsimme "kolmion" tulevaa tammikuista pikkurinsessaa varten. Naimisiin mentiin kun hoksattiin plussa! :love7

Kumpikin ollaan yli 30v, oltu yhdessä kumminkin kuusi vuotta ja nyt sitten viimein päätettiin perustaa ihan ikioma perhe! :Heartbigred

Ollaan miehen kanssa semmoinen yhdistelmä perinteisiä perhearvoja ja toisaalta ollaan tämmöisiä hupsuja moderneja nörttejä. :biggrin
 
Tervetuloa foorumille Pinkkihirmu ja onnea plussasta! :) Perinteisest arvot yhdistettynä nörttiyteen kuulostaa hyvältä (ja varsin tutulta). :grin

Kiva kun kävit esittelemässä itsesi MariQ. :)
 
Heippa :greet025
Minäkin oon uusi täällä ja oon kohta 29v.
Mulla on itellä 2 omaa lasta (8v ja 6v) ja miehellä kaks omaa(4v ja 3v), ja nyt haaveillaan ensimmäisestä yhteisestä .:Heartbigred
 
Heippa AZ ja tervetuloa! :) Onnea matkaan yhteisen vauvan saantiin. Toivottavasti pian tärppää. :)
 
Hei! Olen 28-vuotias -17 syntyneen tytön kotiäiti Helsingistä. Mieheni kanssa olemme pitäneet yhtä viitisen vuotta, naimisiin menimme vuonna 2016. Perheeseemme kuuluu myös kaksi koiraa ja kaksi kania. Toivomme toista lasta.

Pidän musiikista, lukemisesta, erityylisistä elokuvista ja tv-sarjoista, jääkiekosta ja eläimistä.

Foorumilla olen lueskellut juttuja esikoisen raskausajasta lähtien, nykyään toimin moderaattorina osana upeaa ylläpitotiimiämme :)
 
Hei, uusi/vanha käyttäjä täällä :)
Olin esikoisen aikaan tosi aktiivinen täällä,mutta nyt palannut kuumeilemaan :D
Elikkä oon 26-vuotias asutaan miehen kans rivitalossa mun 3-vuotiaan kanssa ja kahden kissan kanssa ja nyt jouluksi pitäisi päästä uuteen kotiin :)
 
Heippa tiada! Mukavaa että palasit foorumille. Onnea kuumeiluun ja yritykseen! Ja onnea uuteen kotiin. :)

Kiva kun kävit esittäytymässä Bella Swan. :)
 
Olen kahden lapsen äiti Tampereelta. Mulla on 3 v poika ja 5 v tyttö. Ikää itselläni on 29 vuotta. Löysin foorumin vastikään ja toivoisin löytäväni täältä juttuseuraa yksinäisiin iltoihin kun lapset nukkuu ja mies on työmatkalla (on usein reissussa).
 
Heippa ja tervetuloa. :) Mukavaa että vähän isompienkin lasten vanhemmat löytää tänne. Itselläni on 4-v poika.
 
Hei. Olen uusi täällä, enkä tiedä osaanko käyttää tätä mutta toiv. teksti näkyy. Olen 41v, esikoista odottava. Laskettu aika on 20.5. Olisi kiva kontaktoitua ja tulla mahdollisiin yhteisiin tapaamisiin. T. Riikka
 
Hei. Olen uusi täällä, enkä tiedä osaanko käyttää tätä mutta toiv. teksti näkyy. Olen 41v, esikoista odottava. Laskettu aika on 20.5. Olisi kiva kontaktoitua ja tulla mahdollisiin yhteisiin tapaamisiin. T. Riikka
Hei Riikka ja tervetuloa!
Täällä foorumilla voit keskustella muiden kanssa, esimerkiksi toukokuiset odottajat löydät täältä http://forum.vau.fi/forums/toukokuiset-2019.1180/ :)
 
Hei. Olen 29-vuotias nainen, ja täällä lähinnä hakemassa vertaistukea lapsettomuusasioissa. Reilun parin vuoden yrityksen jälkeen hoidot on nyt alkamassa, ja täältä näyttäisi löytyvän saman läpikäyneitä ihmisiä.
 
Hei Herttuatar ja tervetuloa foorumille. :) Voimia hoitoihin, toivottavasti ne tuottavat pian toivotun tuloksen. Mukavaa että löysit täältä kaipaamasi vertaistuen.
 
Heips, kirjoitinkin jo pariin ketjuun mutta voin toki vielä esittäytyä kunnolla :) Olen 26-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani, viikkoja on nyt 8+5. Koko homma tuntuu todella utopistiselta ja aika kujalla tässä ollaankin... Ajattelin vaun foorumilta löytyvien tietojen ja kokemuksien auttavan meitä tällä matkalla, täällä voin myös jutella ilman pelkoa siitä että lähipiiri saisi tietää raskaudesta ennen aikojaan :wink
 
Olen 29v ja esikoista odottelen viikolla 12. Asun avomiehen ja kahden kissan kanssa vanhassa omakotitalossa maaseudun rauhassa Pirkanmaalla.
 
Tervetuloa Hille ja Nurinkehrääjä! :) Onnea raskaudesta kumpaisellekin! Oletteko jo löytäneet oman lasketun ajan ryhmänne?
 
Hei. Olen 29-vuotias nainen, ja täällä lähinnä hakemassa vertaistukea lapsettomuusasioissa. Reilun parin vuoden yrityksen jälkeen hoidot on nyt alkamassa, ja täältä näyttäisi löytyvän saman läpikäyneitä ihmisiä.

Heips.
Täällä toinen samanmoinen.
Uusi käyttäjä siis olen ja hakemassa vertaistukea samojen asioiden kanssa kamppailevilta.

Lapsia ei siis ennestään ole, esikoista yritetty reilu pari vuotta, mutta tuloksetta.

Lapsettomuushoidot alkutekijöissä, mutta luottavaisin mielin eteenpäin.
 
Takaisin
Top