Foorumin ylläpito esittäytyy:

Keskustelun 'Ota yhteyttä ylläpitoon' aloitti Vargynja, 16 marras 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Ylläpito esittäytyy:

Vargynja.png

Vargynja esittäytyy:

"Hei! Olen vuonna -91 syntynyt Turkulainen. Miehen tapasin 2009 keväällä ja samana kesänä alettiin seurustelemaan. Lasta ollaan yritetty 2012 loppuvuodesta lähtien ja tärppi kävi viimein 2013-2014 vuodenvaihteessa (lapsi sai alkunsa joulukuussa, testi näytti plussaa tammikuussa). Syyskuussa sitten syntyi aivan ihana poikavauva.

Miehen ja lapseni lisäksi rakastan lukemista, erityisesti fantasiakirjallisuutta, mille on valitettavasti ollut viimevuosina liian vähän aikaa. Ja neljäntenä rakkauden aiheena musiikki, varsinkin eräs tietty bändi, joka on vuosien mittaan ollut paitsi viihdettä myös terapiaa.

Mitä harrastat kysymykseen olen jostain ala-asteelta lähtien vastannut 'en tällä hetkellä mitään'. Kuten tuosta arvata saattaa se 'tällä hetkellä' on venynyt aika pitkäksi ajaksi. :D Jos harrastamista ei ajatella niin että käy kerran viikossa jossain, voisi sanoa että harrastan lukemista, palapelejä ja lenkkeilyä. Satunnaisesti kirjoittamista ja neulomista myös.

Toimin täällä Vaussa foorumin vastuuhenkilönä. Foorumia pitää pystyssä kanssani ihanat moderaattorit sohwia, Zeni ja Bella Swan. :)"

Sohwia.png

Sohwia esittäytyy:

"Moikkamoi! Olen 24-vuotias ihanan marraskuussa 2015 syntyneen tytön äiti. Viihdyn hyvin kotiäidin " roolissa" ja yritänkin olla mahdollisimman pitkään kotona lapsemme kanssa. Olen ammatiltani lastenhoitaja ja minulla on työpaikka päivähoidon parissa, mutta se milloin aion palata töihin, niin on minullekkin vielä vähän mysteeri. :grin Olen jo pitkään haaveillut isosta perheestä, johon kuuluisi jopa neljä lasta,mutta tulevaisuus näyttää montako lasta meidän perheeseen tulee ja katsotaan ensin, miten me osaamme kasvattaa tätä meidän esikoista. :wink

Täällä foorumilla olen pyörinyt tammikuusta 2015 saakka ja tästä foorumista tulikin raskausaikana minulle tosi tärkeä paikka, sillä sain täältä paljon vertaistukea. Nyttemmin lapsen syntymisen myötä on ollut helpottavaa huomata, että en ole ainut minua askarruttavien kysymysten kanssa ja on ollut mahtavaa myös huomata sekin, että miten avoimesti pystyy esim. oman lapsen lasketunajan ryhmään kirjoittamaan. :happy:"

Zeni.png

Zeni esittäytyy:

"Heipähei! Täällä on reilu kolmekymppinen viiden lapsen äiti :Heartred lapset ovat syntyneet 2/10, 5/12, 6/14, 6/15 ja 1/17. Olen tällä hetkellä kotiäitinä, paluu "oikeisiin töihin" kaupan alalle odottaa kunhan kuopus täyttää 3 tammikuussa 2020. Tai no, salaa haaveilen vielä yhdestä lapsesta, että katsotaan nyt :wink
    Harrastukseksi riittää toistaiseksi arjen pyörittäminen, mutta ehtiessäni teen käsitöitä, ja kunhan jaksan/ehdin/olen raskaudesta ja synnytyksestä toipunut niin alan taas juosta ja kuulailla.
    Palstalla olen pyörinyt välillä aktiivisemmin ja välillä vähän vähemmän -09 kesästä asti jolloin aloin esikoistamme odottamaan."

Bella_Swan.png

Bella Swan esittäytyy:

Hei! Olen 28-vuotias -17 syntyneen tytön kotiäiti Helsingistä. Mieheni kanssa olemme pitäneet yhtä viitisen vuotta, naimisiin menimme vuonna 2016. Perheeseemme kuuluu myös kaksi koiraa ja kaksi kania. Toivomme toista lasta.

Pidän musiikista, lukemisesta, erityylisistä elokuvista ja tv-sarjoista, jääkiekosta ja eläimistä.

Foorumilla olen lueskellut juttuja esikoisen raskausajasta lähtien, nykyään toimin moderaattorina osana upeaa ylläpitotiimiämme :)

Jaa tämä sivu