Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Heips.
Täällä toinen samanmoinen.
Uusi käyttäjä siis olen ja hakemassa vertaistukea samojen asioiden kanssa kamppailevilta.

Lapsia ei siis ennestään ole, esikoista yritetty reilu pari vuotta, mutta tuloksetta.

Lapsettomuushoidot alkutekijöissä, mutta luottavaisin mielin eteenpäin.
Tervetuloa :) Toivottavasti löydät foorumilta vertaistuen :Heartred
 
Heippa!

Mulla on huhtikuussa vuoden täyttävä tyttö. Itse olen 24-vuotias. Annettiin nyt miehen kanssa toiselle lapselle lupa tulla, toiveissa on kuitenkin kohtuu pieni ikäero lapsille. Ystävilläni ei ole vielä lapsia niin toivon pääseväni täällä juttelemaan vauvajuttuja. :)
 
Hei vaan!
Olen ihan uusi täällä ja nimeni on Saara-Maria ja oon 30-vuotias. Asutaan mun avopuolison kanssa Etelä-Pohjanmaalla ja meillä olisi haaveissa saada oma lapsi. Me ollaan miehen kanssa vauvakuumeiltu jo jonkin aikaa, mutta nyt vuoden alusta asti ollaan enemmän tai vähemmän yritetty vauvaa. Odottavin mielin ollaan menossa, mutta tiedostetaan sekin, että raskautumisessa voi mennä pitkäänkin ja ettei se ole niin helppoa mitä monet luulee.
 
Olen 29-vuotias, 5-vuotiaan pojan äiti. Viime vuoden lopulla päätettiin miehen kanssa, että vauva saa tulla.

Maaliskuun alussa jo plussattiinkin, mutta papu meni kesken. Sen vuoksi tänne eksyin pyörimään ensin onnen huumassa ja sen jälkeen vertaistukea hakien.
 
Tervetuloa kaikille uusille! :happy:

Onnea yritykseen Pingu94! Toivottavasti haave pienestä ikäerosta toteutuu. :)

Samoin Saara-Marias onnea yritykseen! Se on hyvä tiedostaa ettei plussa aina tule nopeasti. Toivottavasti ette kuitenkaan joudu kauaa sitä odottamaan. :)

Osan ottoni keskenmenosta Salaisuus? :sad001 Oletko huomannut että meillä on Enkeleiden vanhemmat -osasto keskenmenon kokeneille? Sieltä löytyy myös keskenmenon kokeneiden salainen ryhmä. Valtaosa osaston keskustelusta on siellä salaisella puolella. Jos haluat kyseiseen salaiseen ryhmään, laita minulle yksityisviestiä.
 
Hei kaikille! Jos minäkin nyt uutena esittelisin itseni.
Nimi on siis Marjut ja ikää 40v.
Asun Vantaalla nykyisen aviopuolison kans ja aikaisemmasta liitosta tytöt -01 ja -04. Lisäksi perheeseen kuuluu viisi kissaa ja muutama kääpiökani.
Nyt odotan siis kolmatta lasta joka on miehelle ensimmäinen.
LA menee joulukuun alkuun,mikäli tässä nyt kaikki menee hyvin.

Mukavaa kesän odottelua kaikille!
 
Tervetuloa Mallura ja onnea tulevasta vauvasta! :) Löydät Joulukuiset 2019 ryhmästä samassa vaiheessa olevaa juttuseuraa. Mukavaa kesän odottelua myös sinulle! :)
 
Hei, olen vähän yli innokas kirjoittelemaan, 29 v ensimmäistä odottava äiti. Mukava kun löytyi tämä foorumi, kun aiemmin luin vain suomi24 yms. keskusteluja jos tuli joku asia mieleen raskaudesta.
 
Heipä vaan.
Rekisteröidyin foorumille, koska odotamme esikoistamme syntyväksi lokakuussa 2019.
Ollaan alle 30v ja naimissa, yhdessäoloa yli 10v. Viime kesänä todettiin, että nyt jos koskaan olisi oikea aika vauvalle. Yksi rv10 kkm takana ennen nykyistä raskautta jossa menossa rv 19.
 
Heippa ja tervetuloa foorumille! Onnea tulevasta vauvasta. :happy: Oletko jo löytänyt oman lasketun ajan ryhmäsi?
 
Heips kaikille!

28 v. esikoistaan odottava äiti täällä. Laskettu aika on 4.8, joten ei tarvitse jännittää kovin pitkään enää. :cat:

Naimisiin menin viime kesänä ja olemme muutaman kuukauden päästä olleet mieheni kanssa jo 10 vuotta yhdessä. Asustelemme maalla (rakensimme vastikään omakotitalon) kissamme ja koiramme kanssa.

Takanani on tähän asti ollut hyvin fyysisesti vaikea raskaus, joten toivon löytäväni täältä juttuseuraa ja tsemppimieltä viimeiseen rutistukseen.
 
Tervetuloa Shooky90 ja onnea tulevasta vauvasta! :happy: Ikävä kuulla että raskaus on ollut vaikea. Toivottavasti pääset hyvin mukaan keskusteluun näin raskauden viimemetreillä. :) Oletko jo löytänyt oman lasketun ajan ryhmän?
 
Hei kaikille,

olen 39-vuotias ja asun 42 vuotiaan pohjois-afrikkalaisen mieheni kanssa pääkaupunkiseudulla. Olemme olleet naimisissa jo reilut 7 vuotta ja nyt reilun vuoden päästä alamme yrityksen, jos saisimme yhteisen lapsen. Minulla on aiemmasta avioliitosta tytär vm.'02. Olen reilusti ylipainoinen ja kärsin ahmintahäiriöstä, nyt olen saanut siihen hoitoa ja tehnyt elämäntapamuutoksia ja toivottavasti ne tuovat tuloksia. Alamme yrittämisen ensi vuoden marraskuussa. Siihen asti yritämme malttaa. Ymmärrämme kyllä, ettemme välttämättä enää saa lapsia, mutta emme vielä ole menettäneet toivoamme.
 
Hellou
Täällä kohta 30v. Juuri plussannut ja ensimmäistä odottava naikkonen.
Avopuolison kanssa yhdessä oltu vuoden verran ja 4kk sitten ostettiin rivarin pätkä. Mukana kulkee myös kaksi karvaturria.

Pelon sekaisin tuntein odotan, mitä tästä kehkeytyy ja olen kyllä onneni kukkuloilla!!

Monet kerrat todennut testissä negan ja vihdoin plussaa näytti. Vähän kyllä osasin jo arvellakkin, plussasin rv 3+4. Toivottavasti jatkuu hyvin.
 
Hei ja tervetuloa Cinnamona! :) Onnea yritykseen sitten kun on sen aika. Ja voimia elämäntapamuutokseen ja ahmintahäiriön hoitoon. Jos kaipaat vertaistukea yrityksen odotteluun niin meiltä löytyy täältä ketju jossa muita odottamassa yrityksen alkua. :)

Heippa Jaanka ja tervetuloa. :) Onnea plussasta! :happy: Toivottavasti kaikki menee hyvin. Oletko jo löytänyt oman lasketun ajan ryhmäsi?
 
Hei!

Olen kolmekymppinen nainen. Nykyisen, pari vuotta nuoremman kumppanin tapasin runsas vuosi sitten ja ollaan oltu yhdessä kahdeksan kuukautta. Aika nopeaa toimintaa siis kai :wink, mutta se vaan tuntui oikealta ja hyvältä olla hänen kanssaan ja nyt kerrankin kolmannen suhteen kohdalla toiveet osuivat kohdalleen. En ole koskaan rakastanut ketään näin paljon. Olemme hyvä tiimi.

Ei hänellä ollut lapsihaaveita. Ei tullut kuitenkaan luovutettua, vaikka kovin onneton olin tuohon aikaan.. lopulta sain hänet uskomaan uudestaan naisiin, parisuhteisiin ja meihin

Toukokuussa koitimme ensimmäisen kerran ja heti tärppäsi, en ollut uskoa todeksi. Nyt 9+2. Seuraava ultra viikon päästä. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Ihka ensimmäistä siis odotan. Tiesin haluavani lapsia, enkä halunnut odottaa myöhempää ajankohtaa, kerran kuitenkin vaan eletään

Kaikkea hyvää kesiinne :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa mamiliski! :) Mahtavaa että olet kaikkien ongelmien jälkeen löytänyt elämäsi rakkauden ja saitte yhteiselon toimimaan. Onnea tulevasta vauvasta! :happy:

ps. Oletko huomannut meidän uusien käyttäjien aktiivisuushaasteen? Kannattaa osallistua, palkintona ihana Vaukirjan kirjapaketti. :wink (Koskee kaikkia tässä kuussa tai kesäkuun viimeisellä viikolla rekisteröityneitä)
 
Täällä ihan upouusi foorumilainen :greet025 Lueskellut olen esikoisen syntymästä asti, mutta en rohjennut rekisteröityä silloin, mutta pian alkaa toisen vauvan yritys ja siihen varmasti kaipaan vertaistukea.
Olemme vastikään muuttaneet pk-seudulta Lahteen puolisoni työn perässä. Esikoisemme on puoli vuotias poika :Heartblue
 
Tervetuloa Babuska. :) Onnea toisen lapsen yritykseen! Toivottavasti kotiudut hyvin niin Lahteen kuin tänne foorumillekin.
 
Takaisin
Top