Ultrakuulumiset

Huomenna vihdoinkin nt-ultra Turun kuuluisimmalla ultraajalla :D Jännittää, mutta onneksi mies nyt pääseekin mukaan.

Kävin (luultavasti) juuri samalla ultraajalla. Oma kokemus oli ainakin tosi positiivinen ja gyne on ainakin asiassaan ehdottoman osaava, jos ei nyt kaikkien mielestä maailman sympaattisin tyyppi. :grin
 
Me ei nyt sit oltukaan sillä paljon puhutulla Turun kuuluisimmalla ultraajalla vaan päästiin naislääkärille, joka oli sopivan jämpti ja osasi asiansa. Kaikki hyvin siis ja nt oli 1,6. Ihan mieletön fiilis oli nähdä Väpän kelluvan aktiivisena siellä. Ja nyt kun on nuo ultrakuvat käsissä, on ollut kiva katsoa mitä nub-teoria hänen sukupuolestaan sanoisi. Tytöltä vaikuttaa ja sykekin oli tytölle ominainen 166. Itse nautin tällaisten leikkimielisten testien tekemisestä ja hauskinta on sitten tammikuussa nähdä mikä on totuus :D
 
^ Kaikki vauvat eivät näytä sukupuolta rakenne ultrassa. Meidän kolmonen oli yllätys loppuun asti, yhdessäkään ultrassa ei vauvan sukupuolesta saanut selvää ( ja kävin radin takia aika monesti ultrassa) :)
 
^ Kaikki vauvat eivät näytä sukupuolta rakenne ultrassa. Meidän kolmonen oli yllätys loppuun asti, yhdessäkään ultrassa ei vauvan sukupuolesta saanut selvää ( ja kävin radin takia aika monesti ultrassa) :)

Oi, no mut siinä tapauksessa sitten on vaan odoteltava kärsivällisesti :D Täytyy toivoa parasta, vaikka loppujen lopuksi sukupuoli on yhdentekevä seikka, pääasia että kehittyy normaalisti ja syntyy terveenä.
 
Kaikki joista mä oon kuullu et on häveliäästi istunu jalat ristissä on paljastunu tytöiks :cool: mut sehän ei oo mikään absoluuttinen totuus mitä rakenneultrassa sanotaan. Poikaveikkaukset on varmempia mut menee ristiin veikkaukset sekä että. Meillä on molemmilla kerroilla kyllä varotettu.

Olen kuullu myös et joku kätilö on tokassa sukupuolikysymykseen vaan et rakenneultran tarkotus ei ole selvittää lapsen sukupuolta.
 
Juu näinhän se on ettei 100% varmuudella varmaankaan voi sanoa ennen kuin lapsi on ulkona :D
 
Ellei siis kartoteta kromosomeja tämä siis lähinnä silloin jos epäillään vakavaa sairautta joka löytyy kromosomistosta.
 
Mie sain kanssa nelosen rakenne ultrasta pojan kiveksistä oikein hienon kuvan, isäntä kun ei ollu mukana, niin lääkäri meinas että uskoo isäntäkin sitten että on kolmen tytön jälkeen oikeesti poika tulossa:grin
 
Kuinka nopeasti olette saaneet niitä puheluita tai kirjeitä yhdistelmäseulan tuloksista? Eritoten kiinnostaa pääkaupunkseudun alueella (HUS) asuvien kokemukset? Tuleeko alle kahdessa viikossa?
 
Pääkaupunkiseudusta en tiedä mutta Turussa tuli aika tarkasti kahdessa viikossa verikokeiden ottamisesta kirje kotiin.
 
Helsingissä tuli kirje kotiin kahdessa päivässä. Olin keskiviikkona ultrassa ja kirje kolahti postiluukusta perjantaina. Kirje oli päivätty n. 10min sen jälkeen, kun lähdettiin vastaanotolta. Tarkat yhdistelmäseulan tulokset näkyi Omakannassa jo torstaiaamulla. Uskomattoman nopeaa toimintaa. Voi kyllä paikkakunnittain vaihdella suurestikin.
 
Kuinka nopeasti olette saaneet niitä puheluita tai kirjeitä yhdistelmäseulan tuloksista? Eritoten kiinnostaa pääkaupunkseudun alueella (HUS) asuvien kokemukset? Tuleeko alle kahdessa viikossa?

HUS:ilta tuli kolmen päivän päästä ultrassa mulla ainakin netpostiin ja seuraavalla viikolla sit kirje kotiin. Veri kokeissa olin käyny reilu viikon ennen ultraa.
 
Mä en edes tiedä saanko mitään kirjettä. Kätilö näytti ultran jälkeen kaikki lukemat ja käytiin läpi mitä ne tarkoittaa. Kysyin saanko paperin mukaan, mutta en saanut. Epäilen siis, että kaikki info tuli siinä keskustelussa.
 
Ei täälläkään tuu mitään kirjettä, ois soitettu jos ois ollut jotain hälyttävää.
 
Meillekin tuli vain kirje jossa luki että mitään poikkeavaa ei löydetty ja toivotettiin hyvää raskauden jatkoa :D Eli mitään riskilukuja en ole saanut. Mutta tämä tieto riittää minulle.
 
Mä sain kans tiedot suullisesti heti ultran jälkeen ja se oli sit siin.
 
Helsingissä netpostiin ilmestyi kirje samana päivänä ja postiluukusta tipahti parin päivän päästä.
 
Takaisin
Top